19:47 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
شروع رسمی هفته جهانی سرمایه‌گذار

1400/07/12 16:45

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس اعلام کرد:

شروع رسمی هفته جهانی سرمایه‌گذار

اعضای آیسکو (IOSCO) امروز به طور رسمی، فعالیت‌های هفته جهانی سرمایه‌گذار را در کشورهای خود شروع کردند.

به گزارش نماد برتر، سارا علیاری مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس با اعلام این خبر گفت: کمپین جهانی «هفته سرمایه‌گذار» هر سال به مدت یک هفته در ماه اکتبر با نظارت آیسکو برگزار می‌شود و نهادهای نظارتی و مشارکت‌کنندگان در این رویداد به انعکاس ابتکارات، نوآوری‌ها و اقدامات انجام شده در حوزه‌های آموزش سواد مالی و حمایت از سرمایه‌گذاران می‌پردازند. 


وی افزود: آیسکو این اختیار را به نهادهای نظارتی و ذینفعان این رویداد داده است تا فعالیت‌های خود را در طول روزهای هفته و با  انتخاب روزهای مشخصی ارائه کنند.در این راستا سازمان بورس و اوراق بهادار روزهای ۱۷ لغایت ۱۹ مهرماه ۱۴۰۰ را به عنوان شروع این رویداد در بازار سرمایه ایران اعلام کرده است. 


علیاری تصریح کرد: شعار سازمان بورس و اوراق بهادار  برای «هفته جهانی سرمایه گذار» که به آیسکو اعلام شده است عبارتست از «اگر به فکر سرمایه‌گذاری با بازدهی خوب هستید، دانش مالی کسب کنید» و همه فعالیت‌ها و اقدامات در راستای این شعار خواهد بود.


مدیرروابط عمومی و امور بین‌الملل ابراز امیدواری کرد: بازار سرمایه ایران با اجرای فعالیت‌های در نظر گرفته شده و تحقق پیام‌های کلیدی کمپین امسال آیسکو که همان آموزش، افزایش حمایت از سرمایه‌گذاران و تقویت فرصت‌های یادگیری برای سرمایه‌گذاران است، توسعه یابد.