01:49 | دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
صفحات منسوب به رییس سازمان بورس تقلبی و نامعتبر است

1399/11/25 07:58

صفحات منسوب به رییس سازمان بورس تقلبی و نامعتبر است

نماد برتر- سازمان بورس در واکنش به دعوت این نهاد از فعالین بازار سرمایه برای ارائه مستندات تخلف ها به حساب کاربری اعلام کرد صفحات منسوب به رئیس سازمان بورس ، تقلبی و نامعتبر است.

به گزارش پایگاه خبری نماد برتر، سیاوش وکیلی مدیر روابط عمومی در واکنش به انتشار پیامی از سوی رییس سازمان بورس مبنی بر دعوت از فعالین بازار سرمایه برای ارائه مستندات تخلف ها به حساب کاربری وی در توییتر اعلام کرد: محمدعلی دهقان دهنوی رییس سازمان بورس هیچ حساب کاربری رسمی در هیچ یک از شبکه های اجتماعی ندارند و صفحات منسوب به وی، تقلبی و نامعتبر است.


بنابراین گزارش، در پیام منتشره از سوی رییس سازمان بورس در کانال های مجازی اعلام شده است: روزی که این مسئولیت خطیر به عهده بنده گذاشته شده است، یکی از مهمترین اهداف مبارزه با رانت و فساد بوده است. بی شک این مبارزه کار یک روزه یا یک هفته ای نیست و این پایش باید بصورت مداوم انجام شود و نتایج بصورت عینی قابل مشاهده شود. لذا با تشکیل گروهی منسجم در حال رصد کردن این موارد هستیم و به نتایج مطلوبی رسیده ایم. از تمامی عزیزان و فعالین بازار سرمایه دعوت می شود درصورت مشاهده هرگونه تخلف، مستندات را با عنوان **تخلف** به دایرکت ارسال کنند. باتوجه به حجم بالای پیام ها  در دایرکت، تنها پیام هایی بررسی خواهند شد که در ابتدای پیام عنوان **تخلف** ذکر شده باشد.