03:36 | شنبه 9 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day
رکورد جدید تولید یک محصول در زیرمجموعه بورسی تاپیکو

1399/07/14 11:16

رکورد جدید تولید یک محصول در زیرمجموعه بورسی تاپیکو

نماد برتر- زیرمجموعه حاضر در بورس تاپیکو با تولید بیش از ۲۳۲ تن مونو کلرو استیک اسید در شهریور، رکورد جدیدی در تولید این محصول استراتژیک ثبت کرد.


به گزارش نماد برتر، شرکت نیروکلر از زیرمجموعه های تاپیکو با تولید ماهانه بیش از 232 تن مونو کلرو استیک اسید، رکورد جدیدی در تولید این محصول ارزشمند و استراتژیک ثبت کرد.



پویان آقاجانیان مدیر واحد یزد در این خصوص گفت: مونوکلرو استیک اسید یا همان MCA یکی از محصولات اصلی واحد یزد است که با نوسازی و انجام اصلاحاتی در خطوط تولید توانستیم در شهریور ماه بیش از  232 تن از این محصول مهم را تولید کنیم. قبل از این نیز در اردیبهشت و خرداد توانستیم با ثبت تولید بیش از 13 تن در یک روز، رکورد روزانه تولید این محصول را ارتقا دهیم که بیشترین میزان تولید در یک روز نزدیک به 14 تن MCA است.



وی افزود: با انجام اصلاحاتی در خطوط ، توانستیم فرآیند تولید را تا حد قابل توجهی بهبود ببخشیم که در نهایت منتج به صعودی شدن روند تولید از اسفند 98 تا شهریور 99 شد.



بررسی آمار  و ارقام نیز نشان می دهد میزان تولید در 6 ماهه دوم سال مالی بیش از 14 درصد نسبت به 6 ماهه اول افزایش داشته است.



وحید نام نیک مدیرعامل نیروکلر نیز گفت: در واحد یزد دو محصول استراتژیک MCA و CMC تولید می شود که به عنوان ماده اولیه صنایع بهداشتی و شوینده کاربرد فراوانی دارند و تا پیش از این از منابع خارجی تامین می شدند. طبق برنامه ، پس از کسب رکورد روزانه تولید MCA در تیر سال جاری با حدود 14 تن در روز، رکورد ماهانه تولید این محصول نیز در شهریور به 232 تن ارتقاء یافت .



وی ادامه داد: تلاش می شود علاوه بر توسعه کیفیت و کمیت محصولات ، نگاهی هم به افزایش تنوع محصولات و در کنار دستیابی به رکوردهای تازه در میزان تولیدات، رونمایی از محصولات را هم رخ دهد تا با هر موفقیت ، هزاران سهامدار این شرکت خوشحال باشند.