23:21 | سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
آتش سوزی اثری بر فعالیت ها و سود و زیان شرکت بورسی نداشت

1399/07/05 11:55

آتش سوزی اثری بر فعالیت ها و سود و زیان شرکت بورسی نداشت

نماد برتر- شرکت پدیده شیمی قرن از عدم تاثیر آتش سوزی یکی از خطوط سایت اشتهارد بر فعالیت تولیدی و سود و زیان خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.


به گزارش نماد برتر، شرکت پدیده شیمی قرن که بهمن سال گذشته وارد بورس شده از عدم تاثیر آتش سوزی پنج شنبه یکی از خطوط سایت اشتهارد بر فعالیت تولیدی و سود و زیان خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.



براین اساس، "قرن" اعلام کرد: در پی اعلام آتش سوزی پنج شنبه ۳ مهر در یکی از خطوط سایت اشتهارد، واحدهای آتش‌نشانی بلافاصله جهت اطفاء حریق اقدام کرده و با تلاش و اقدام به موقع این آتش سوزی بطور کامل مهار شد و خوشبختانه این حادثه هیچ گونه خسارت جانی درپی نداشت.



عمده فعالیت تولیدی شرکت پدیده شیمی قرن(اکتیو) به عنوان بزرگترین و مدرن ترین مجموعه تولیدی صنعت شوینده در وسعتی به مساحت بیش از ۷۰ هزار متر مربع در شهرک صنعتی نوآوران استان زنجان واقع شده و این حادثه در بخشی از یکی از دو خط کارخانه واقع در اشتهارد رخ داده که به عنوان واحد فرعی در حال فعالیت است.



خوشبختانه به ماشین آلات و تجهیزات تولیدی این واحد نیز آسیب جدی وارد نشده و با توجه به محل وقوع حادثه، فعالیت تولیدی این واحد نیز تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت. همچنین دارایی‌های شرکت تحت پوشش کامل بیمه بوده و خسارات وارده قابل جبران است و اثرات سود و زیانی نخواهد داشت.