10:33 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
جذب 350 نیروی بومی در شرکت ایران ترانسفو

1399/06/04 22:07

جذب 350 نیروی بومی در شرکت ایران ترانسفو

نماد برتر- به گزارش روابط عمومی شرکت ایران ترانسفو ، معاون منابع انسانی و پشتیبانی گروه صنعتی ایران ترانسفو از جذب 350 نفر نیرو برای تکمیل نیروی انسانی بخش تولید و خدمات صنعتی خبرداد.

به گزارش نماد برتر، کوروش دربندی زاده با اعلام این خبر گفت: گروه صنعتی ایران ترانسفو برای تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود در بخش های  تولید  از بین داوطلبان بومی استان زنجان در مقاطع تحصیلی دیپلم ، فوق دیپلم ، لیسانس وفوق لیسانس جذب نیرو مینماید.
وی افزود: 300 نفر از طریق  این آزمون برای شرکت ایران ترانسفو زنجان و 50 نیرو هم از طریق مصاحبه برای شرکت ایران ترانسفو ری در حال جذب می‌باشد . ضمنا از ابتدای سال تاکنون  ۵۰ نفر نیز از طریق مصاحبه برای واحدهای تخصصی جذب و شروع بکار کرده اند که ۲۵ نفر ایشان از بانوان بوده اند. 
داو طلبان برای کسب اطلاعات بیشتر وثبت نام از تاریخ 15/6/1399 لغایت 21/6/1399 میتوانند به آدرس وب سایت http://golestan.znu.ac.ir و یا www.znu.ac.ir  مراجعه نمایند.
گفتنی است داوطلبان متقاضی از طریق برگزاری آزمون کتبی ، مصاحبه وگزینش بصورت قراردادی جذب خواهند شد. البته بنابر هماهنگی با ستاد مقابله با کرونا در استان زمان و مکان آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد. 
پارسال نیز در یک مرحله  200 نیروی جدید با حضور وزیر صنعت معدن وتجارت و مسئولین استان در شرکت ایران ترانسفو آغاز بکار کردند.البته مجموع نیروی جدید جذب شده طی سال ۹۸ حدود ۲۷۰ نفر بوده است.
هم اکنون حدود ۵۰۰۰هزار نفر در گروه صنعتی ایران ترانسفو برای تامین نیازصنعت برق کشور به انواع ترانسفورماتور و رآکتور و پست برق و چرخه تامین این محصول  در گروه صنعتی ایران ترانسفو در تلاشند.