به گزارش پایگاه خبری راد، محمدرضا حبیبی، در این رابطه اظهار کرد: بر اساس مراجعات مردمی در ملاقاتهای عمومی، پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر تهران به یزد و بالعکس در اکثر مواقع با تأخیرهای طولانی که بعضاً تا سه ساعت هم میرسد، انجام میگیرد که این مسئله نارضایتی شهروندان را فراهم کرده است.
وی تأکید کرد: مقتضی است این شرکت ضمن اعلام علت دقیق تأخیرهای مستمر در مقایسه با سایر شرکتهای هواپیمایی، در خصوص نحوه جبران خسارات قانونی به مسافرین، توضیح ارائه کند.
این مقام قضائی در پایان تصریح کرد: این شرکت باید ترتیبی اتخاذ کند که وضعیت موجود اصلاح شده تا نیاز به اقدام و پیگیری قضائی در آینده نباشد.