به گزارش پایگاه خبری راد، اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اعلام کرد که این اقلام اساسی شامل یخچال، فرش، ظروف منزل و دیگر کالاهای ضروری خانوادههای آسیب دیده از سیل میشود.
پیش از این همراه اول در راستای اقدامات مسئولیت اجتماعی، برقراری مکالمه در مناطق سیل زده را رایگان اعلام کرده بود. این اقدامات هم زمان با اعزام نیروها و کارشناسان فنی به مناطق سیل زده برای حصول اطمینان از پایداری شبکه صورت گرفت.
اقدامات دیگر همراه اول شامل تأمین غذای گرم، ارسال ۱۰۰۰ تخته پتو، ارسال دو وانت پوشک بچه و اقلام بهداشتی، ارسال ٦٠٠ شارژر گوشی تلفن همراه، تأمین بیش از ۵۰ پمپ کف کش و لجن کش برای پاکسازی منازل، و نیز اعزام تیمهای جهادی متشکل از کارکنان داوطلب این شرکت انجام شد.
همچنین کارکنان همراه اول یک روز حقوق خود را به مناطق سیل زده اهدا کردند.