08:28 | چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
رنو داستر پیکاپ را به بازار عرضه می کند

1397/11/22 11:31

رنو داستر پیکاپ را به بازار عرضه می کند

پایگاه خبری راد: کار بر روی نسخه پیکاپ از خودروی نسل دوم رنو داستر در داچیا رنو دنبال می شود و انتظار می رود که تا پایان امسال از راه برسد.

به  گزارش پایگاه خبری راد، در ماه های گذشته کمپانی خودروسازی رنو و داچیا در یک رویداد اختصاصی برخی از محصولات خود را معرفی کردند که در بین آنان یک خودروی پیکاپ از رنو داستر نسل دوم هم دیده می شد و توانست توجه بسیاری از فعالان صنعت خودروسازی را به خود جلب کند. هرچند پیش از این شرکت خودروسازی رنو برای بازار آمریکای جنوبی "رنو داستر Oroch" را آماده و عرضه کرده است.

 

پیکاپ داستر



حال شرکت خودروسازی رنو تایید کرده است که این شرکت با همکاری داچیا در حال توسعه پیکاپ رنو داستر بوده و انتظار می رود که تا قبل از پایان سال جاری میلادی توسعه آن به پایان رسیده و برای عرضه در بازارهای اروپایی وارد چرخه تولید شود که درست همانند کراس اوور "داچیا داستر" و دیگر محصولات این شرکت، تبدیل به ارزان ترین خودروی پیکاپ خواهد شد.

 

پیکاپ داستر



هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات این خودروی پیکاپ ارائه نشده است و باید تا پایان توسعه و تولید این اتومبیل صبر کنیم، اما می‌توان انتظار داشت که باتوجه به پلتفرم مشترک این خودرو با نسخه کراس اوور از پیشرانه های مشابه یعنی "1.5 لیتری دیزلی" و "1.3 لیتری بنزینی" استفاده خواهد شد و عملکرد بهتری نسبت به خودروی "داچیا داستر Oroch" خواهد داشت که در حال حاضر به عنوان یک خودروی پیکاپ در بازارهای آمریکای جنوبی فروخته می شود.