12:23 | شنبه 9 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day
18 مورد تغییر در تیگو 7 جدید

1397/08/30 14:13

18 مورد تغییر در تیگو 7 جدید

پایگاه خبری راد: نسخه جدید و به روز شده شاسی بلند چری با نام تیگو 7 رونمایی و معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری راد، سال پیش در چنین روز هایی بود که مدیران خودرو به عنوان شریک تجاری برند چری در ایران، خبر از ورود شاسی بلندی لوکس از این برند به بازار ایران داد.

چری تیگو7 که از زبان جدید طراحی چری برخوردار بود توانست اندکی بعد از ورود به بازار به سهم مناسبی از بازار خودروهای شاسی بلند دست پیدا کند و نظر قشر خاصی از مشتریان را به سوی خود جلب کند.

 

 

 

حالا و با گذشت یک سال و اندی از ورود نخستین تیگو7 ها به بازار کشور، شرکت مدیران خودرو از نسخه جدید این خودرو در بازار رونمایی کرد.

 

این نسخه جدید تیگو7 هر چند بیشترین آپدیت را در طراحی داخلی تجربه کرده است اما در بحث فنی نیز بدون ارتقا نبوده است.

در تیگو7 جدید 18 مورد به روز رسانی انجام شده است که می توانید در ادامه با آن آشنا شوید.

 

ارتقای صدای موتور خودرو (سیستم N.V.H)، ارتقای سیستم صوتی، پوشش چرم قهوه ای در صندلی ها، تغییر در روکش کاور داشبورد، تغییر در روکش رودری ها، کنسول با طراحی جدید، محل قرارگیری دست جدید، فضای قرار دادن کارت در کنسول خودرو، سیستم E.P.B، سیستم اتو هلد، سیستم DAC، چراغ مطالعه برای سرنشینان عقب، دستگیره مخصوص برای برداشتن زاپاس، کابل یو اس بی برای سرنشینان عقب، انتقال دکمه AVM روی داشبورد و کاور جدید دستگیره های درب جلو، 18 آیتمی است که در به روز رسانی این خودرو لحاظ شده است.

 

قیمت قطعی این محصول به طور رسمی اعلام نشده است اما طرح پیش فروش این خودرو از صبح امروز با پیش پرداخت 220 میلیون تومان آغاز می شود.