08:49 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day
راه‌اندازی خط پروازی یزد-عراق ویژه زائران اربعین

1397/07/10 06:24

معاون استاندار یزد خواستار شد؛

راه‌اندازی خط پروازی یزد-عراق ویژه زائران اربعین

پایگاه خبری راد: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد بر آسان سازی سفر و ارائه خدمات به مردم تاکید کرد و پیگیری سازمان حج و زیارت برای جذب همکاری‌های موثر در راه‌اندازی خط پروازی یزد-عراق ویژه زائران اربعین را خواستار شد .

به گزارش پایگاه خبری راد،  منطقه یزد،«محسن صادقیان» در نشست هم اندیشی و بررسی شرایط راه‌اندازی خط پروازی مستقیم از یزد به کشور عراق و فرودگاه‌های بغداد و نجف برای تسهیل شرایط سفر زائران اربعین حسینی،‌اظهار کرد: توسعه و تنوع بخشی به حمل و نقل هوایی استان با توجه به نیازهای طرح شده ضروریست و لازم است برنامه‌ریزی و حرکت به سمت شناسایی و زمینه سازی برای ارائه خدمات شرکت‌های مختلف در فرودگاه بین المللی یزد صورت گیرد .

وی افزود:‌ در این زمینه راه‌اندازی خط پروازی یزد به عراق برای زائران اربعین حسینی تا یک ماه آینده در اولویت قرار دارد و علاوه بر پیگیری فعال سازی سایر خطوط؛ همکاری دستگاه های متولی برای ارائه خدمت موثر به مردم برای حضور در راهپیمایی اربعین مورد تاکید است .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: سازمان حج و زیارت استان باید علاوه بر رایزنی با نهادهای مربوطه برای فعالیت شرکت‌های هواپیمایی و ایجاد بازار رقابتی بین آنها شرایط لازم برای بهره‌مندی زائران در ایام اربعین را فراهم سازد .

صادقیان در ادامه با بیان این‌که به زودی جلسات مشترک کارشناسی با شهرداری و مجموعه فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی یزد با هدف تقویت همکاری های مشترک و ارائه خدمات موثر در حوزه حمل و نقل هوایی استان نیز برگزار می‌شود،‌ تصریح کرد: امید است بهبود شرایط در این زمینه را شاهد باشیم .

«محمود شاکری شمسی» مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها با اشاره به درخواست های مردمی مبنی بر ایجاد پرواز یزد به عراق در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: با جذب همکاری شهرداری، فرودگاه و سایر نهادهای متولی افزایش کیفیت خدمات فرودگاهی زمینه سازی و امید است از سوی دیگر شرایط حمل و نقل هوایی از مبدا یزد به کشور عراق نیز فراهم شود.