23:56 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
افتتاح واحد تولید نساجی گرمسار با حضور وزیر صنعت

1397/06/08 11:08

افتتاح واحد تولید نساجی گرمسار با حضور وزیر صنعت

پایگاه خبری راد: یک واحد تولیدی نساجی با ظرفیت تولید 34هزار تن انواع گونی پلی پروپیلن با حضور شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در گرمسار به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری راد ،شرکت مهربان الیاف واقع در شهرک صنعتی فجر گرمسار در آیینی با حضور محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت ، معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، کاتب نماینده گرمسار و شماری از مسوولان به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان در همین ارتباط گفت: تولیدی نساجی در شهرستان گرمسار با سرمایه‌گذاری حدود 173 میلیارد ریال و اشتغالزایی برای حدود ۵۰ نفر در گرمسار افتتاح شده است.

اسودی با اشاره به برنامه های امروز وزیر صنعت معدن و تجارت افزود: بازدید از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار و نشست با صاحبان صنایع و کارآفرینان از دیگر برنامه‌های سفر وزیر صنعت ، معدن و تجارت در گرمسار است.

وی با بیان اینکه امروز سه طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری هزار و 568 میلیارد ریال و اشتغال 270 نفر با حضور وزیر افتتاح می‌شود، ادامه داد: دکتر شریعتمداری بعد از گرمسار برای افتتاح چند پروژه راهی سمنان می‌شود.

وی افزود: وزیر صنعت، معدن و تجارت در اولین برنامه خود در مرکز استان از خط تولید شرکت عقاب افشان در سمنان بازدید و سپس خط تولید یک شرکت اتومبیل سازی را با سرمایه‌گذاری 1125میلیارد ریال و اشتغال افتتاح خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در ادامه برنامه سفر شریعتمداری به استان سمنان طرح توسعه شرکت شیمیایی کلران در سمنان با ظرفیت تولید سالانه 15هزار تن کلرور کلسیم و 16800 تن سود سوزآور مایع و با سرمایه‌گذاری حدود 270 میلیارد ریال را به بهره‌برداری خواهد رسید که با افتتاح این طرح توسعه ،زمینه اشتغال حدود ۵۰ نفر فراهم می‌شود.

برچسب ها:

تولید ،منطقه سمنان