06:50 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day
میثم رضایی به ما ربطی ندارد

1397/05/27 11:09

انجمن واردکنندگان خودرو اطلاعیه داد:

میثم رضایی به ما ربطی ندارد

پایگاه خبری راد: انجمن صنفنی واردکنندگان خودرو تحت نظارت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران فعالیت می کند و هیچ ارتباطی با انجمن صنفی واردکنندگان خودرو ندارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری راد، در این اطلاعیه آمده است: در پی انتشار خبر دستگیری رئیس انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو، با توجه به اهمیت موضوع و بدون توجه به صحت یا اصالت خبر موارد به شرح زیر جهت تنویر افکار عمومی آحاد مردم شریف میهن اسلامی علی‌الخصوص فعالین حوزه تجارت و بازرگانی به استحضار می‌رسد.

  • انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو تشکلی تحت نظارت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاسیس گردیده است و هیچگونه ارتباطی با انجمن واردکنندگان خودرو ایران تحت نظارت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران ندارد.
  • رئیس انجمن واردکنندگان خودرو ایران آقای کوروش مرشدسلوک می‌باشند و هیچگونه ارتباطی با انجمن صنفی کارفرمایی ندارند.
  • اعضاء انجمن واردکنندگان خودرو ایران شرکت‌های نمایندگی رسمی برندهای خارجی و تعدادی شرکت‌های غیرنمایندگی معتبر هستند و هیچ‌یک از اعضای انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو در این انجمن به علت نداشتن نمایندگی و عدم احراز شرایط دقیق این انجمن به عضویت پذیرفته نشده‌اند.

ایجاد برخی انجمن‌ها و تشکل‌های رانتی با اهداف خاص متاسفانه طی سال‌های اخیر منجر به ایجاد طبقه‌ای بی‌اصالت و قطب‌های اقتصادی بی‌شناسنامه در کشور شده است که این موضوع حداقل طی ۳ سال گذشته یکی از مناقشات اساسی فی‌مابین این انجمن و کلیه دستگاه‌های اجرایی دولتی بوده است که در حال حاضر حمایت‌های ویژه از این تشکل از سوی افراد مختلف در مجلس شورای اسلامی، وزارت صمت و دیگر نهادها ثمره خود را عیان کرده است که امیدواریم تجربه‌ای و درسی برای آینده میهن عزیزمان باشد.