23:10 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
سند دار کردن اراضی کشاورزی محدوده طرح انتقال آب به دشت سیستان
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: بهره بردارانی که در محدوده طرح انتقال آب با لوله به ۴۶ هزار هکتار از اراضی دشت سیستان قرار دارند در اولویت طرح سند دار کردن اراضی قرار دارند که امیدواریم تا پایان نیمه اول سال آینده سند اراضی آنان صادر شود.
برنامه‌های خاموشی در تهران منتشر شد
پایگاه خبری راد: شرکت توزیع نیروی برق تهران در پی خاموشی‌های مکرر و افزایش درجه حرارت، اطلاعیه‌ای را مبنی بر برنامه زمانبندی قطعی برق در مناطق مختلف شهر منتشر کرد.
 برخی به دنبال گرانی در بازار هستند
پایگاه خبری راد: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در برابر کسانی که درصدد آسیب زدن به نظام هستند با قدرت می ایستیم.
 بازار سکه و ارز نیاز به شفافیت دارد
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: ما در زمینه بازار سکه و ارز به شفاف سازی نیاز داریم. حجم بالای نقدیندگی در کشور باید مدیریت شود وگرنه هر روز به یک حوزه سرایت شده و منجر به افزایش قیمت‌ها می‌شود.
به وقت شفافیت
پایگاه خبری راد: ایجاد انواع و اقسام مشکلات اقتصادی برای کشور به‌خصوص در ماه‌های اخیر و ابهامات بر سر واگذاری ارز و سکه سرانجام رهبر انقلاب را هم وارد ماجرا کرد تا ایشان به رئیس‌جمهور دستور دهند که "ضمن رسیدگی به موضوع، گزارش دقیقی تهیه و به محضر ایشان ارسال شود".
افزایش نرخ بیکاری آمریکا
پایگاه خبری راد: برای نخستین بار در سال جاری، نرخ بیکاری آمریکا افزایش یافت و به ۴ درصد رسید.
تیر آمریکا علیه نفت ایران به هدف می‌خورد یا به‌سنگ؟
پایگاه خبری راد: چند ساعت بعد از خروج ترامپ از برجام، آمریکا تیر خود را به سمت نفت ایران نشانه گرفت، البته آمریکا در این حوزه از یک سو وارد میدان نشد و سعی کرد با نگاهی همه جانبه، راه‌ نفت ایران به بازارهای جهانی را ببندد. اقداماتی که کارشناسان بر این باورند که به دلایل مختلف مانند نیاز بازار به نفت ایران و تاثیری که ممکن است کمبود عرضه نفت ایران به بازار روی قیمت سوخت آمریکا داشته باشد، نتیجه دلخواه آمریکا را درپی نداشته باشد.
جزییات الکترونیکی شدن عوارض آزادراهی+ جزییات پرداخت
پایگاه خبری راد: معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اعلام کرد: با پیگیری مقدمات لازم، امکان اجرایی شدن طرح الکترونیکی کردن عوارض آزادراه‌ها در نیمه دوم امسال وجود دارد و تمهیدات لازم برای این موضوع اندیشیده شده است.
فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند
پایگاه خبری راد: بر اساس آخرین آمار، گوشی هوشمند آیفون 8 پرفروش‌ترین موبایل در ماه مه سال جاری 2018 میلادی بوده است.
فیس‌بوک به ارایه اطلاعات کاربران به ۶۱ شرکت اعتراف کرد
پایگاه خبری راد: فیس‌بوک به تازگی اعتراف کرده که اطلاعات جمع‌آوری شده کاربرانش را با بیش از ۶۱ شرکت تکنولوژی در جهان به اشتراک گذاشته است.