14:21 | پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
اگر می‌خواهید بیمه بدنه را به نرخ روز بگیرید بخوانید
پایگاه خبری راد: با افزایش قیمت خودرو، دارندگان بیمه بدنه برای اینکه بتوانند خسارت خود را متناسب با قیمت روز خودروی خود دریافت کنند، باید سرمایه مورد بیمه خود را افزایش دهند.
بورس تهران با اصلاح قیمت‌ها مواجه شد/ حجم بازار کاهش یافت
پایگاه خبری راد: امروز معاملات بورس تهران کم نوسان تر بود و ارزش و حجم معاملات با کاهش مواجه شد و سهم‌های خودرویی بار دیگر با کاهش قیمت مواجه شدند.
کاهش ۷۰ تا ۸۰ درصدی کانون‌های آنفلوآنزا
پایگاه خبری راد: معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور از کاهش ۷۰ تا ۸۰ درصدی کانون‌های آنفلوآنزا در سال‌جاری طبق پیش‌بینی این سازمان خبر داد.
توجیه اقتصادی سامانه "سردسیری"/ ابلاغ ایجاد منطقه آزاد قصرشیرین تا 2 ماه آینده
پایگاه خبری راد: نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: سامانه سردسیری کاملا توجیه اقتصادی دارد و باید در کرمانشاه اجرا شود.
رویارویی قدرت‌های شرق و غرب بر سر تجارت با ایران
پایگاه خبری راد: یک مامور سابق سیا به اسپوتنیک گفت: هرگونه اقدام رئیس جمهور آمریکا برای تحریمهای اقتصادی علیه چین بر سر تجارت با ایران ممکن است سبب ایجاد هرج و مرج جهانی شود زیرا پشتیبانی از چنین اقداماتی در میان متحدان آمریکا در اروپا ضعیف شده است.
اطفای حریق ۳۰ هکتار از ارتفاعات منشاد در مهریز یزد
پایگاه خبری راد: مدیر کل منابع طبیعی استان یزد با اشاره اطفای حریق 30 هکتار از مراتع واقع در ارتفاعات جذرین روستای منشاد، عامل این حریق را سهل‌انگاری مسافران و گردشگران اعلام کرد.
تعرفه آب و برق دستگاه‌های اجرایی در تابستان تغییر کرد
پایگاه خبری راد: هیات وزیران نحوه محاسبه تعرفه برق ساعات اوج بار دستگاه‌های اجرایی و تعیین الگوی مصرف برق خانگی در ماه‌های گرم سال را تعیین کرد.
هواپیمایی KLM پرواز آمستردام – تهران را متوقف کرد
پایگاه خبری راد: شرکت هواپیمایی هلندی KLM با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پرواز آمستردام – تهران را متوقف می‌کند.
سلحشوری: تعلل در ترمیم کابینه سوال‌برانگیز است
پایگاه خبری راد : یک عضو شورای مرکزی فراکسیون امید تعلل در ترمیم کابینه را سوال برانگیز خواند و گفت: رئیس جمهور بداند که مردم در سال ۹۶ به امیدی به او رای داده‌اند. نباید روزنه‌های امید را ببندند. لازم است که کابینه را ترمیم کرده و شرایط را بهبود ببخشیم.
کاهش پس‌انداز در اروپا
پایگاه خبری راد: دفتر آمار اتحادیه اروپا اعلام کرد میزان پس انداز خانوارهای اروپایی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.