08:13 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
ناگفته‌های رئیس و معاون سازمان پزشکی قانونی
پایگاه خبری راد: سازمان پزشکی قانونی سال‌های بسیار پرکاری را در ایران تجربه می‌کند. پرونده‌های قضایی روز به روز در حال افزایش است و همزمان پزشکی قانونی نیز به عنوان یکی از مهم‌ترین دستیارهای حقوقی در نظام‌های قضایی، خدمات زیادی برای روشن شدن حقیقت ارائه می‌دهد.
درگاه‌های قمار و شرط‌بندی مسدود شد
پایگاه خبری راد: بیش از ۱۱۰۰ درگاه پذیرنده اینترنتی متخلف از ابتدای سال جاری در شبکه پرداخت الکترونیک کشور غیرفعال شد.
 بروکراسی اداری به منظور حل مشکلات مردم باید رفع شود
پایگاه خبری راد: نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: اشکال در ساختار و بروکراسی اداری است که مردم را معطل کرده است و بخشی از این امر نیز باید توسط مسئولان در سطح ملی حل شود.
در حوزه نفتی ایران اختلال ایجاد کنند، در نظام اقتصادی‌شان اختلال ایجاد می‌کنیم
پایگاه خبری راد: نقوی حسینی گفت: اگر آمریکا و عربستان و هم پیمانان آنها بخواهند در حوزه نفتی ما اختلال ایجاد کنند، جمهوری اسلامی ایران هم در نظام اقتصادی آنها اختلال ایجاد می‌کند
سیاه‌نمایی رسانه‌ها علیه طلای سیاه ایران
پایگاه خبری راد: تحریم‌های آمریکا علیه ایران، بیشتر از آنکه واقعی باشد جو روانی است. به طوری که هنوز تحریم‌ها آغاز نشده سو استفاده‌گرانی از شرایط استفاده کرده و جو را علیه ایران، مخصوصا در زمینه نفتی که باز هم نوک پیکان تحریم‌های آمریکا به سمت آن است متشنج می‌کنند.
توقف همکاری شرکت بزرگ کشتیرانی فرانسوی با ایران
پایگاه خبری راد: یک شرکت کشتیرانی فرانسوی به دلیل ترس از تحریم‌های آمریکا اعلام کرد همکاری خود با ایران را متوقف می‌کند.
ورود کمیسیون حقوقی مجلس به موضوع سلطان سکه بعد از تعطیلات
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس خبر داد که این کمیسیون بعد از تعطیلات به موضوع سلطان سکه ورود خواهد کرد.
نامه 3 اقتصاددان مجلس به رییس‌جمهوری درباره بازار ثانویه ارز
پایگاه خبری راد: روسای کمیسیون‌های برنامه و بودجه و اقتصادی و یک نماینده اقتصاددان مجلس در نامه‌ای به حسن روحانی با اشاره به تصمیم دولت برای تشکیل بازار ثانویه ارز خواستار رعایت ملاحظاتی در این باره برای جلوگیری از بروز مجدد تبعات تصمیم ارزی قبل شدند.
فروش موبایل یک میلیون‌ تومان بالاتر از نرخ بازار
پایگاه خبری راد: در حالی که پس از انتشار خبر اختصاص ارز دولتی به شرکت‌های واردکننده موبایل قرار بود قیمت موبایل براساس همین نرخ‌ها کاهش پیدا کند، همچنان در بازار هیچ کاهش قیمتی رخ نداده و فروشندگان به سبک و سیاق گذشته خود ادامه می‌دهند.
توضیح سازمان هواپیمایی در مورد شایعه فرود هواپیمای آمریکایی در مهرآباد
پایگاه خبری راد: سازمان هواپیمایی کشوری درباره گمانه‌زنی‌هایی که به فرود یک هواپیمای آمریکایی در فرودگاه مهرآباد اختصاص داشت، توضیحاتی را ارائه کرد.