16:15 | پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
تولید خودرو نزولی شد
پایگاه خبری راد: برخلاف چند ماه اخیر که تیراژ ماهانه تولید خودرو صعودی بود در خرداد ماه امسال تولید انواع خودرو ۱۹.۶ درصد کاهش یافت.
تولید نفت روسیه افزایش یافت
پایگاه خبری راد: روسیه طبق توافق خود با اوپک، تولید نفتش را افزایش داد و در چهار روز نخست ماه میلادی جاری ۱۱.۱۹۳ میلیون بشکه در روز در مقایسه با ۱۱.۰۶ میلیون بشکه در روز در ژوئن تولید کرد.
روسیه به جنگ تجاری جهانی پیوست
پایگاه خبری راد: روسیه با وضع تعرفه روی واردات شماری از کالاهای آمریکا به تلافی تصمیم واشنگتن برای وضع تعرفه روی فروش فلزات روسی، به جنگ تجاری جهانی پیوست.
هنرمندان صنایع دستی از فضای مجازی برای عرضه تولیدات خود استفاده کنند
پایگاه خبری راد: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هنرمندان باید به بازار جهانی دسترسی داشته و از درگاه‌ فضاهای مجازی جهت عرضه محصولات خود استفاده کنند .
ترکیه موسسه رتبه سنجی تاسیس می‌کند
پایگاه خبری راد: سازمان نظارت و تنظیم مقررات بانکی ترکیه اعلام کرد این کشور یک موسسه رتبه سنجی مستقل و داخلی تاسیس خواهد کرد.
سرمایه‌گذاری گسترده چین در اروپا
پایگاه خبری راد: نخست وزیر چین در بحبوبه جنگ تجاری با آمریکا، با رهبران کشورهای شرق و مرکز اروپا دیدار خواهد کرد تا فرصت های سرمایه گذاری چین در این کشورها را بررسی کند.
علی رغم سیاست‌گذاری‌های دولت، نرخ تورم روسیه نزولی شد
پایگاه خبری راد: نرخ تورم روسیه با وجود تلاش‌های دولت این کشور برای افزایش آن از ۲.۴ درصد در ماه می به ۲.۳ درصد در ماه ژوئن کاهش پیدا کرد.
همتی با بیمه مرکزی خداحافظی کرد
پایگاه خبری راد: رئیس کل بیمه مرکزی صبح امروز (۱۷ تیر) در آخرین دیدار خود با مدیران عامل شرکت های بیمه پس از ۲۶ ماه تصدی‌گری هدایت و نظارت صنعت بیمه، در سمت جدید خود به چین سفر می کند.
تامین مواد اولیه طرح 46 هزار هکتاری آبیاری دشت سیستان در اولویت
پایگاه خبری راد: وزیر کشور در سفر به سیستان گفت: رفع مشکل اعتبار و تامین مواد اولیه طرح 46 هزار هکتاری آبیاری نوین دشت سیستان در اولویت پیگیری دولت قرار دارد.
صنعت 200 ساله آجر یزد در لبه پرتگاه
پایگاه خبری راد: رکود بازار ساخت و ساز در حالی 65 واحد تولید آجر استان را طی سال ‎ های اخیر به تعطیلی کشانده است که واحدهای فعال نیز با کمتر از 40 درصد ظرفیت خود مشغول به فعالیت هستند.