11:37 | شنبه 15 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
گوشی‌های میان رده سامسونگ به‌روز می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: گوشی‌های میان رده سامسونگ در اوایل سال آینده ۲۰۱۹ میلادی به نسخه جدید سیستم عامل اندروید ۸ ( اندروید اوریو ) مجهز و به‌روزرسانی خواهند شد.
ریزش سه میلیون نفری کاربران اسنپ چت
پایگاه خبری راد: اپلیکیشن پیام‌رسان و شبکه اجتماعی اسنپ چت، ۳ میلیون کاربر فعالش را از دست داده است.
زورآزمایی موتور جست‌وجوی چینی با گوگل
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بزرگترین موتور جست‌وجوی چینی بایدو (Baidu) مدعی شده است که همانطور که تاکنون توان رقابت با گوگل را داشته، از این پس نیز می‌خواهد به یکه‌تازی و فعالیت گسترده در بازار چین ادامه دهد.
دفاع تمام قد پزشکیان از ربیعی و حیثیت مجلس
پایگاه خبری راد: نایب رییس مجلس با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی تغییر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نفع کشور نیت،‌ گفت: نمایندگان براساس انصاف و حق رای دهند، اعتبار و عزت مجلس به رای دادن بر اساس حق و نه تحت فشار است.
قیمت طلا افزایش یافت
پایگاه خبری راد: قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار آسیا در پی افت ارزش دلار آمریکا در برابر یوان چین که تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند را تقویت کرد، افزایش یافت.
"نستله" هم در ایران می‌ماند
پایگاه خبری راد: بزرگ‌ترین کارخانه صنایع غذایی جهان اعلام کرد تحریم های آمریکا تاثیر مستقیمی بر فعالیت هایش در ایران نخواهد داشت.
سقف قیمت تعزیراتی کاغذ تعیین شد/ صادرات ممنوع شد
پایگاه خبری راد: با تصمیم اعضای کارگروه تنظیم بازار سقف قیمت تعزیراتی کاغذهای موجود در داخل کشور تعیین شد.
تحریم شرکت‌هایی که به دلیل تحریم‌های آمریکا با ایران تجارت نکنند
پایگاه خبری راد: به گفته دستیار مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا این اقدام برای ارسال این پیغام به ایران است که اروپایی ها برای حفظ برجام بسیار جدی هستند.
محدودیت تردد در جاده‌های شمالی
پایگاه خبری راد: وزارت راه وشهرسازی جزئیات محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی آخر هفته حدفاصل چهارشنبه ۱۷ مرداد تا شنبه ۲۰ مرداد را اعلام کرد.
بازار آپارتمانهای نقلی تهران+ قیمت
پایگاه خبری راد: اطلاعات به دست آمده از سامانه های ملکی نشان می دهد خانه‌های کمتر از ۵۵ متر در شهر تهران حدود ۲۰ درصد معاملات را به خود اختصاص می دهند.