09:05 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
نرخ دلار برای تجار کاهش یافت
پایگاه خبری راد: پس از اجرایی شدن بسته ارزی جدید از روز گذشته شرایط نشان می‌دهد که اجرای این سیاست، گامی رو به جلو برای اقتصاد بوده است، چراکه بازار آزاد طی دو - سه روز اخیر در سراشیبی قیمت قرار گرفته و دلار در بازار ثانویه که به عنوان مرجع رسمی ارز است دیروز ۸۹۵۰ تومان قیمت خورد و امروز کمتر از ۸۳۰۰ تومان بین تجار معامله شد.
آی.تی اولین رشته بیکار ایران است
پایگاه خبری راد: منصوری درباره بازار کار رشته آی.تی گفت: آی.تی اولین رشته بیکار ایران است و بخش اعظمی از فارغ التحصیلان این رشته فاقد مهارت‌های مورد نیاز بازار کار هستند.
رفع موانع استانی پروژه آزاد راه تهران – شمال
پایگاه خبری راد: استاندار البرز با اشاره به اینکه اجرای پروژه ادامه آزاد راه تهران – شمال برای کاهش بار ترافیک ورودی البرز و جاده کرج چالوس بسیار حائز اهمیت است، گفت: موانع استانی این پروژه ملی را با اهتمام ویژه ای پیگیری و رفع کردیم.
۵۶ سد کشور وضعیت "بحرانی" دارند
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه ۸۸ سد تامین کننده آب شرب کشور وضعیت مناسبی ندارند، گفت: از این تعداد ۵۶ سد در وضعیت بحرانی قرار دارند.
خوداتکایی کشور در زمینه تعمیر و نگهداری هواپیما
پایگاه خبری راد: دبیر ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری گفت: ایران در زمینه تعمیر و نگهداری انواع هواپیما به خوداتکایی رسیده است.
 هیات نظارت به زودی ادعاهای ربیعی و نمایندگان را بررسی می‌کند
پایگاه خبری راد: سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت که این هیات در اولین جلسه ادعاهای آقای ربیعی درباره درخواست یک فرد از او برای گرفتن پول و همچنین ادعاهای سایر نمایندگان را بررسی کرده و به اطلاع مردم می‌رساند.
پنج تا بیست سال حبس مجازات اخلال‌گران در نظام اقتصادی کشور
پایگاه خبری راد: دادستان تهران در روز جاری ضمن تبریک روز خبرنگار، در خصوص وضعیت رسیدگی به پرونده‌های ارجاعی به شعب بازپرسی ویژه رسیدگی به جرایم حوزه ارز و واردات خودرو و گوشی تلفن همراه اطلاع‌رسانی کرد و به شرکت های تجاری وارد کننده کالا هشدار داد.
احتمال سقوط ۱۰ درصدی ارزش پوند
پایگاه خبری راد: پوند انگلیس که در حال حاضر در پایین‌ترین سطح یازده ماه اخیر خود به سر می‌برد ممکن است در صورت نرسیدن به توافقی مشخص بر سر بریگزیت، ۱۰ درصد ارزش خود را از دست بدهد.
ساخت سیستم کنترل کوره ذوب القایی تحت خلأ در همکاری صنعت و دانشگاه
پایگاه خبری راد: مدیرعامل یک شرکت ایرانی از تولید سیستم کنترل کوره ذوب القایی تحت خلأ توسط این شرکت و با پشتیبانی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) خبر داد.
اشاره مبهم روس‌ها به آینده اوپک پلاس
پایگاه خبری راد: از اواخر سال ۲۰۱۶ که اوپک و سایر تولیدکنندگان خارج از این سازمان شامل روسیه به مدیریت بازار نفت پرداختند، گروهی معروف به اوپک پلاس متولد شد.