14:08 | سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پرسرعت

پیش بینی این هفته بورس و دو گروه بزرگ و کوچک/ تحلیلی از اثر انتخابات آمریکا
نماد برتر- یک کارگزاری با اعلام اینکه بازار سهام تنها بازاری است که رشد نرخ ارز را باور ندارد ، وضعیت این هفته بورس و شرایط کلی دو گروه بزرگ و کوچک را پیش بینی و تحلیلی از اثر انتخابات آمریکا ارایه کرد.
سهم ۸۸ درصدی 3G و 4G در مصرف اینترنت کاربران
نماد برتر- اینترنت همراه در سال‌های گذشته، از اینترنت ثابت سبقت گرفته و طبق آخرین آمار، سهم استفاده از نسل سه و چهار اینترنت به ۸۸.۷۶ درصد است.
اپراتورها تا پایان سال اجازه افزایش قیمت اینترنت را ندارند
نماد برتر- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: قیمت بسته‌های اینترنتی تغییری نداشته است و ما اجازه افزایش قیمت را تا پایان سال جاری به اپراتورها نخواهیم داد.
مخابرات و همراه اول ۶٢ هزار و ٧۶۴ مدرسه را هوشمند کردند
نماد برتر- فاز نخست شبکه هوشمند مدارس با اتصال ۶٢ هزار و ٧۶۴ مدرسه شهری و روستایی توسط گروه مخابرات و همراه اول افتتاح شد.
اتصال ۷۶ هزار و ۲۰۰ مدرسه به شبکه دانا
نماد برتر- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید کرد که تا پایان دولت باهدف تحقق شعار «دسترسی همگانی» ۱۰۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل می‌شوند.
پیش بینی طلوع آفتاب اقتصاد جهانی از مشرق در سال ۲۰۲۷
نماد برتر- دو تحلیلگر با واکاوی ارزش دلار ، پایان سیطره اقتصاد آمریکا در جهان، اصلاحات بسیار عمیق در بورس نیویورک و تغییر قدرت کنترل قیمت ها از غرب به شرق را تا سال ۲۰۲۷ پیش بینی کردند.
شرط برگشت اعتماد به بورس و احتمال صعود در مهر / حباب فاجعه بار بازارهای رقیب
نماد برتر- کارگزار بورس با اعلام شرط برگشت اعتماد دوباره مردم به بازار سرمایه و شکل گیری حباب فاجعه بار در بازارهای رقیب ، پیش بینی کرد از اواخر یا اواسط مهر ، روند شاخص صعودی شود.
تغییر در پروانه انتقال فناوری بی‌سیم ثابت برای برخورداری از باند فرکانسی ۳۵۰۰
نماد برتر- به گفته رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، قابلیت ترابردپذیری و تحرک‌پذیری به پروانه انتقال داده مبتنی‌بر فناوری بی‌سیم ثابت اضافه شده است تا دارندگان پروانه بتوانند از باند فرکانسی ۳۵۰۰ -که تا دوسال آینده به‌عنوان فرکانس نسل پنجم موبایل قابل بهره‌برداری خواهد بود- استفاده کنند.
چرا حمایت دولت ها از بازار سهام را نباید به فال نیک گرفت؟
نماد برتر- پیامدهای برداشت از صندوق توسعه ملی برای تزریق به بازار سرمایه با مقوله شاخص‌سازی با پول تورمی بررسی شد.
پیروزی مهم رقیب کره ای هواوی در بازار تجهیزات ۵G
نماد برتر- شرکت سامسونگ الکترونیکس برنده سفارش ۶.۶۴ میلیارد دلاری برای فراهم کردن راهکارهای ارتباطی بی سیم برای وریزون در آمریکا شد که پیروزی مهمی برای این شرکت کره ای در بازار شبکه ۵G به شمار می رود.
دریافت صورتحساب تلفن ثابت با شماره‌گیری #۲۰۲۰*
نماد برتر- مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: همه مشترکین تلفن همراه می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد #۲۰۲۰* و ثبت شماره تلفن همراه خود، نسبت به دریافت صورت‌حساب تلفن ثابت اقدام و آن را پرداخت کنند.
الزام کمیته راهبری رجیستری برای ثبت گوشی مسافری
نماد برتر- مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری اعلام کرد رجیستری گوشی تلفن همراه مسافری تنها با درج شماره سیم‌کارتی امکان‌پذیر است که حداقل ۲۰ روز از زمان فعال‌سازی آن گذشته باشد.
172روستای بانە دارای ارتباط مخابراتی است
نماد برتر- مدیر مخابرات منطقە کردستان، با اشاره به اینکه ارائه خدمات مخابراتی در روستاهای استان یکی از استراتژی‌های تعیین شده در منطقه است گفت: به منظور تحقق این مهم شرایط لازم برای بهره‌مندی مشتریان از محصولات مخابرات در روستاها فراهم شده است که وجود۱۷۲ روستای دارای ارتباط مخابراتی در شهرستان بانه، بیانگر این امر است.
لزوم رعایت پروتکل‌های امنیتی برای جلوگیری از نشت اطلاعات دانش‌آموزان
نماد برتر- به گفته مدیر پروژه هوشمندسازی مدارس سازمان فناوری اطلاعات، با توجه به حضور بیش از ۱۵ میلیون دانش‌آموز در طرح هوشمندسازی مدارس، ‌ پروتکل امنیتی باید به‌گونه‌ای رعایت شود که شاهد نفوذ و یا نشت اطلاعات دانش‌آموزان یا مدارس نباشیم.
آغاز سال تحصیلی دانشگاهها از شنبه/اعلام شیوه آموزش مقاطع تحصیلی
نماد برتر- معاون آموزشی وزارت علوم از ابلاغ شروع کلاس های درسی دانشگاه ها از ۱۵ شهریور ماه خبر داد و گفت: کلاس های دوره کارشناسی دانشگاه ها به شکل مجازی برگزار خواهد شد و کلاس های دوره تحصیلات تکمیلی نیز در دانشگاه هایی که شرایط پذیرش حضوری دانشجویان را داشته باشند به شکل ترکیبی از آموزش حضوری والکترونیکی شروع می شود.