17:15 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پرسرعت

آمار ۹ میلیونی مشترکان اینترنت ثابت در ایران
نماد برتر- مشترکان خانگی و تجاری ارتباطات پهن‌باند ثابت تا پایان سه ماهه اول سال جاری، بیش از ۹ میلیون و ۲۸۱ هزار عدد بوده که از فناوری‌های اینترنت پرسرعت، شامل ADSL، VDSL ، FTTX و TD-LTE که سرعت‌های متفاوتی دارند، استفاده می‌کنند.
خدمات غیرحضوری مخابرات کدامند؟
نماد برتر- درگاه ۲۰۲۰، پورتا شرکت مخابرات و سامانه مخابرات من، روش‌هایی هستند که می‌توان خدماتی مانند خرید سرویس‌های اینترنتی و خدمات تلفن ثابت را از این درگاه‌ها و به‌صورت غیرحضوری دریافت کرد.
حسینی‌کیا: ارزش یارانه مردم به ۲ دلار رسیده است
نماد برتر- نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور و فشار اقتصادی بر دوش مردم تاکید کرد که باید از امید بستن به کدخدا دست کشید و بر جوانان و ظرفیت‌های اقتصادی کشور تکیه کرد.
مودم شاتل موبایل به همراه ۱۰۳ گیگ اینترنت رایگان، بهترین هدیه دوران قرنطینه
نماد برتر- شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، از فروش مودم‌های رومیزی ۴G به همراه سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل و ۱۰۳ گیگابایت اینترنت همراه رایگان در روزهای کرونا خبر داد.
سوئد هم به دومینوی تحریم هواوی می‌پیوندد؟
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که سوئد به دنبال محدودسازی فعالیت شرکت چینی هواوی برای توسعه شبکه ۵G است.
کدام کشورها مشتری گوشی‌های ۵G هستند؟
پایگاه خبری راد: کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری به تازگی برآورد کرده‌اند که گوشی‌های مجهز به شبکه ۵G در برخی از کشورهای جهان از استقبال بیشتری برخوردار خواهند شد.
رشد و شکوفایی اقتصادی با توسعه شبکه 5G !
پایگاه خبری راد: کارشناسان برآورد و اعلام کرده‌اند که تکنولوژی شبکه نسل پنجم اینترنت همراه ۵G می‌تواند موجب رشد و شکوفایی اقتصاد چین شود.
قاب گوشی اتصال به شبکه ۵G را مختل می‌کند؟
پایگاه خبری راد: برخی از کارشناسان و محققان فعال در حوزه فناوری به تازگی برآورد و اعلام کرده‌اند که قاب گوشی‌های هوشمند مجهز به شبکه ۵G می‌تواند جلوی عملکرد اتصال به شبکه اینترنت پرسرعت را بگیرد و در آن اختلال ایجاد کند.
تعرفه مشکل‌ساز شد!
پایگاه خبری راد: ماجرای استخراج ارز مجازی در ایران از تب و تاب نمی افتد، تا حدود یک ماه پیش بحث مصرف برق ماینرها سر زبان‌ها بود، پس از آن، نوبت به قانونی یا غیرقانونی بودن آن‌ها رسید و اکنون موضوع تعرفه‌ای که دولت برای این موضوع در نظر گرفته روی میز قرار دارد.
چگونه شبکه 5G اپلیکیشن‌های موبایلی را تغییر می‌دهد؟
پایگاه خبری راد: کارشناسان فعال در حوزه فناوری بر این باورند که توسعه شبکه نسل پنجم اینترنت همراه 5G موجب تغییر و تحولاتی در اپلیکیشن‌های موبایلی می‌شود.
کدام کشورها در برقراری شبکه ۵G پیشتازند؟
پایگاه خبری راد: برخی از کشورهای جهان در توسعه و برقراری شبکه نسل پنجم اینترنت همراه نسبت به سایر کشورها تمایل و تلاش بیشتری برای راه‌اندازی شبکه ۵G از خود نشان داده‌اند.
چند درصد مردان از پیدا کردن کار ناامیدند؟
پایگاه خبری راد: بررسی آمار مربوط به علت عدم جستجوی کار توسط کارجویان و جوانان نشان می‌دهد که در سال گذشته ۱۹ درصد مردان و حدود ۳۵ درصد زنان بیکار از پیدا شدن شغل ناامید شده‌اند.
سرعت ۵G در تایوان بیشتر از اروپاست!
پایگاه خبری راد: مدیرارشد اجرایی اریکسون در تایوان به تازگی خاطرنشان کرده است که سرعت شبکه نسل پنجم اینترنت ۵G در تایوان نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی بیشتر است.
شروط صنعت برق برای استخراج قانونی بیت کوین در ایران
پایگاه خبری راد: بعد از گرد و خاکی که استخراج رمزارزها و شفاف نبودن قانون در این حوزه در دو ماه اخیر در کشور به پا کرد، معاون اول رئیس جمهور آیین‌نامه اجرایی استخراج فرآورده‌های پردازشی رمزنگاری‌شده در کشور را ابلاغ کرده و متقاضیان مکلف شدند برای ورورد به این عرصه طبق آیین‌نامه مذکور قدم بردارند.
یک لپ‌تاپ مجهز به شبکه 5G در راه است!
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که شرکت لنوو قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی یک مدل لپ‌تاپ جدید مجهز به قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G و طول عمر باتری به مدت یک شبانه‌روز معرفی کند.