08:28 | چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

جریمه

آخرین وضعیت کرونا در ۳۰ استان / جریمه ۵۰۰ هزار تومانی ورود به ۳۹ شهر
نماد برتر- ستاد ملی کرونا با اعلام آخرین وضعیت ۳۰ استان که به‌ جز دو استان مازندران و گلستان ، باقی مناطق در شرایط پایدار و مناسبی قرار دارند از جریمه ۵۰۰ هزار تومانی ورود به ۳۹ شهر خبر داد.
مالیات دائمی از زمین‌ و آپارتمان‌های لوکس بیش از ۵ میلیارد تومان
نماد برتر- عضو کمیسیون اصل نود مجلس از برنامه دائمی شدن طرح یک فوریتی مالیات بر زمین‌ و آپارتمان‌های لوکس با ارزش روز بیش از ۵ میلیارد تومان خبر داد .
«شکربن» ره یک‌ساله را طی کرد
نماد برتر- شرکت کربن ایران 9 ماهه سال جاری را با رشد مطلوب سودآوری به پایان رساند و مجددا به روند صعودی بازگشت.ه
ممنوعیت‌های سفر تغییر کرده است؟
نماد برتر- با گذشت یک ماه از اجرای طرح محدودیت تردد بین مراکز استان‌ها و جریمه خودروها با هدف قطع زنجیره ویروس کرونا، همچنان این سوال پرسیده می‌شود که سفر با خودرو شخصی ممنوع است؟
مدیران عامل هفت شرکت متخلف شناخته و محکوم شدند / رای قابل اعتراض
نماد برتر- مدیران عامل هفت شرکت به مجازات پرداخت جریمه نقدی و سلب صلاحیت به مدت ۶ ماه از تصدی مدیریت شرکت ها و نهادهای مالی بازار سرمایه محکوم شدند.
گاز رایگان ۳۰ تا ۴۰ درصدی مردم و جریمه ۱۵ درصدی مشترکین پرمصرف
نماد برتر- مدیرعامل شرکت ملی گاز با اعلام اینکه حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد مردم مشمول گاز رایگان می‌شوند از جریمه ۱۵درصدی مشترکین پرمصرف در آبان سال جاری خبر داد.
آیا بازارگردانی به اخلال در بازارسرمایه می‌انجامد؟
نماد برتر- مدیر روابط عمومی سازمان بورس به قدمت ۱۷ ساله عملیات بازارگردانی در بازار سرمایه ایران اشاره کرد و گفت: بازارگردان‌ها در ۹ ماه گذشته ۵۵ هزار میلیارد تومان سهام خریداری کرده‌اند و به میزان ۲۷هزار میلیارد تومان سهام فروخته‌اند.
روایت رئیس کل بانک مرکزی از موانع و مشکلات بانک ها در دوران کرونا
نماد برتر- رئیس کل بانک مرکزی با اشاره مانع تراشی ترامپ برای خرید واکسن کرونا گفت: بانک‌های خارجی برای انتقال پول مجوز اختصاصی می‌خواهند و آمریکا هر زمان می تواند مجوز را لغو کند.
برخورد با ۱۶۰ شرکت مختلف در بازارگردانی و عاملان ایجاد رعب و وحشت در بورس
نماد برتر- وزیر اقتصاد با اعلام اینکه تاکنون با ۱۶۰ شرکت بورسی و فرابورسی مختلف در بازارگردانی ، برخورد شده، گفت: افرادی که با اظهارات فاقد مبانی حقوقی، ایجاد رعب و وحشت می کنند باید پاسخگو باشند.
توضیحاتی از نقش تخلفات در نوسانات شاخص، اقدام نایب رییس مجلس و ...
نماد برتر- معاون حقوقی سازمان بورس درباره نقش برخی تخلفات در نوسانات شاخص، برخورد با متخلفین بازارگردانی ، اقدام جدید نایب رییس مجلس و نوع تعامل بازار سرمایه و مجلس توضیحاتی ارائه کرد.
حق امتیاز صدور پروانه فعالیت اپراتور ماهواره ای مخابراتی تعیین شد
نماد برتر- هیات دولت حق امتیاز صدور پروانه فعالیت کارور (اپراتور) ماهواره ای مخابراتی در سال جاری را ۹ میلیارد تومان تعیین کرد که باید در زمان صدور پروانه اخذ شود.
ورود معاونت حقوقی سازمان به رسیدگی به تخلفات سهامداران عمده شرکت‌ها
نماد برتر- جعفر جمالی: برای حمایت از سهامداران و سرمایه گذاران بازار سرمایه و حفظ نظم و ثبات بازار و تعالی اعتماد سرمایه‌گذاران، سهامداران عمده شرکت‌ها نیز طبق مقررات باید به تکالیف مربوط به بازارگردانی عمل کنند.
کوییک S تا دو ماه دیگر عرضه می شود / شرط تولید انبوه ساینا.اس
نماد برتر- سایپا از عرضه خودرو کوییک S تا بهمن سال جاری خبر داد و اعلام کرد: ساینا.اس هم در حال تولید انبوه بوده و پس از اعلام قیمت از سوی شورای رقابت وارد بازار می شود.
برخورد با متخلفان بازار سرمایه با هدف بازگرداندن اعتماد به بورس
نماد برتر- سازمان بورس در هفته‌های اخیر در ادامه نظارت و پیگیری اجرای مقررات بازارگردانی و حمایت از سهامداران اقدام به برخورد قاطع با افرادی کرده است که با سهل‌انگاری‌های خود نظم بازار را برهم ریخته‌اند و مانع از بازگشت دوباره اعتماد به بازار شده‌اند.
آغاز بازارگردانی سهام ۷ شرکت فرابورسی طی امروز و فردا
نماد برتر- فرابورس از آغاز عملیات بازارگردانی امروز نمادهای "آریا، حپارسا و کوثر و غفارس، غگلپا، غگلستا و غپآذر" از فردا خبر داد.