22:14 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

جریمه

پروانه کار اتباع خارجی سه ماه دیگر تمدید شد
نماد برتر- بر اساس اعلام اداره کل اشتغال اتباع خارجی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعتبار پروانه کار همه اتباع خارجی بدون نیاز به مراجعه حضوری به طور خودکار تا پایان بهمن ماه تمدید می شود.
نحوه محاسبه آب‌بهای مشترکان در فصول سرد چگونه است؟
نماد برتر- محاسبه تعرفه آب‌بهای مشترکان در فصول سرد سال به صورت پلکانی انجام می شود و برای پر مصرف ها نیز جریمه لحاظ خواهد شد.
جریمه شش میلیون دلاری فیس بوک برای اشتراک غیرقانونی اطلاعات کاربران
نماد برتر- کمیسیون حمایت از اطلاعات شخصی کره جنوبی شرکت فیس بوک را به دلیل اشتراک گذاری اطلاعات شخصی کاربران با اپراتورهای دیگر بدون رضایت آنها، ۶.۷ میلیارد وون (۶.۰۶ میلیون دلار) جریمه کرد و خواستار پیگرد قانونی این شرکت شد.
مجلس طرح دریافت مالیات بر خانه‌های خالی را اصلاح کرد / مفاد ۱۱ تبصره
نماد برتر- نمایندگان مجلس به منظور تامین نظر شورای نگهبان ، طرح دریافت مالیات از خانه‌های خالی را با ۱۱ تبصره اصلاح و تصویب کردند.
ادامه مجازات متخلفان بازارگردانی با سلب صلاحیت ۲۱ مدیر و اخطار به ۴ شرکت
نماد برتر- معاون حقوقی سازمان بورس در ادامه رسیدگی به پرونده تخلفات بازارگردانی از سلب صلاحیت ۶ ماهه ۲۱ مدیر و جریمه نقدی و اخطار کتبی به ۴ شرکت با درج در پرونده خبر داد.
ابهام بانک مرکزی برطرف شد
نماد برتر- معاون گردشگری از رفع ابهام برای بانک مرکزی در خصوص مهلت دادن به فعالان گردشگری برای بازپرداخت اقساط بانکی تا پایان سال ۱۳۹۹، خبر داد.
بورس؛ بهترین گزینه برای تامین مالی بنگاه ها/برخورد با مدیران متخلف
نماد برتر- وزیر امور اقتصادی و دارایی از تحقق ۱۰۰ درصدی درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده در هفت ماه امسال خبر داد.
دارا سوم با سهام سه بانک بزودی عرضه می شود/ توجه اجتناب ناپذیر به بورس
نماد برتر- وزیر اقتصاد با بیان اینکه توجه به بازار سرمایه اجتناب ناپذیر است از توبیخ، جریمه و سلب صلاحیت مدیران متخلف شرکت های بورسی خبر داد و گفت: باقیمانده سهام دولت در سه بانک به زودی عرضه می شود.
مجازات متخلفان بازارگردانی با سلب صلاحیت ۶ ماهه ۲۱ مدیر آغاز شد
نماد برتر- معاون حقوقی سازمان بورس با بیان اینکه تعداد مدیران متخلف عدم اجرای مقررات بازارگردانی به ۱۵۷ نفر رسیده،گفت: ۲۱ مدیر به دلیل تمرد ۶ ماه سلب صلاحیت و به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.
تهدید گوگل، فیس بوک و توییتر برای ترک پاکستان
نماد برتر- شرکتهای اینترنتی جهانی گوگل، فیس بوک، توییتر و شرکتهای دیگر در واکنش به بخشیدن قدرت سانسور محتوای دیجیتالی به رگولاتور داخلی در پاکستان، تهدید کردند از این کشور خارج خواهند شد.
روسیه در یک قدمی فیلتر یوتیوب، توییتر و فیس بوک
نماد برتر- نمایندگان پارلمان روسیه لایحه قانونی را برای محدود کردن دسترسی به توییتر، فیس بوک و یوتیوب به تلافی سانسور رسانه های تحت حمایت مسکو از سوی آمریکا مطرح کردند.
جزئیات نحوه فعالیت صنوف از شنبه در تهران
نماد برتر- میزان ذخایر ارزی ترکیه به حدود ۴۰ میلیارد دلار رسید. براساس مصوبات جدید ستاد ملی کرونا از روز شنبه فقط مشاغل سطح یک مجاز به فعالیت هستند و همین مشاغل نیز برای فعالیت باید نکاتی را در نظر داشته باشند.
کلیات طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی اعلام شد
نماد برتر- کمیته ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا کلیات طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند شیوع کرونا در شهرها را اعلام کرد.
اعمال محدودیت‌های تردد با رصد موبایلی کرونایی‌ها
نماد برتر- وزیر راه و شهرسازی گفت: از روز شنبه اول آذر ماه، ممنوعیت و محدودیت‌های تردد به همراه دیگر پروتکل‌های جدید برای مشاغل و مردم اعلام و اجرایی شده و درصددیم تا از طریق شبکه تلفن همراه بیماران کرونایی را رصد کرده و از تردد آن‌ها به خارج از شهرها، محل کار و دیگر اماکن جلوگیری شود.
آغاز بازارگردانی ۱۰ شرکت پتروشیمی در بورس
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام ۱۰ شرکت از جمله چند شرکت پتروشیمی در بورس اوراق بهادار تهران آغاز شد.