06:08 | شنبه 15 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

آرشیو

از تاریخ: تا تاریخ:
بازار نوروز ۹۷ مشکلی ندارد/ وفور محصول و فعال بودن مرزها
پایگاه خبری راد: معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که بازار محصولات مختلف از میوه تا محصولات پروتئینی و غیره در ایام نوروز هیچ مشکلی از نظر موجودی و قیمت ندارد و در تعطیلات نوروزی نیز به صورت نوبتی واردات و عرضه این محصولات ادامه خواهد داشت.
اکسیر حیات بخش اقتصاد ایران توجه به تولید ملی است
پایگاه خبری راد: محمد شریعتمداری گفت: سال ١٣٩٧ را با همکاری همه تولیدگران، به سال کار و تلاش مجاهدانه در صیانت از تولید ملی و ارتقای سطح کمی و کیفی آن و سال فتح بازارهای هدف، برای جذب و نفوذ کالای ایرانی بدل خواهیم ساخت تا انشاالله "خرید کالای ایرانی انتخاب پر افتخار برای همه ایرانیان"، پایدارتر و استوارتر باقی بماند.
برگزاری اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های ایران و تاجیکستان در آذرماه
پایگاه خبری راد: در نشست مشترک وزیر نیروی ایران با وزیر انرژی و منابع آب تاجیکستان، دو طرف از توسعه فعالیت‌های مشترک در قالب کمیسیون مشترک همکاری‌ها به ریاست دو وزیر در زمینه‌های مختلف استقبال کرده و برای برگزاری اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های دو کشور در آذرماه سال جاری در ایران توافق کردند.
 بیش از ۳۶ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی پرداخت شد
پایگاه خبری راد: سخنگوی دولت و رییس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت بیش از ۳۶ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی علاوه بر پرداخت‌های جاری خبر داد و گفت: براساس مجوز دولت این امکان فراهم شد که ما در حد ۱۰۰ هزار میلیارد تومان طلبی که پیمانکاران از دولت دارند و به بانک‌ها بدهی دارند پرداخت کنیم.
قطارها و هواپیماها با ساعت جدید حرکت می کنند
پایگاه خبری راد: با توجه به اینکه امشب هم زمان با نخستین شب بهار سال ۱۳۹۷ ساعت های رسمی یک ساعت به جلو کشیده می شوند، کلیه برنامه ریزی های حمل و نقل عمومی کشور نیز بر این اساس تغییر خواهد کرد
مردم امسال به کمک تولید ملی بیایند
پایگاه خبری راد: معاون خانه صنعت و معدن تجارت ایران با اشاره به نام گذاری سال ۱۳۹۷ می‌گوید باید از کالاهایی مثل پوشاک، نخ و محصولات پتروشیمی، قطعه‌سازی و لوازم خانگی حمایت صورت گیرد که ما در تولیدشان مزیت داریم. او تاکید می کند که ما در کالاهایی مانند خودرو و موبایل مزیت نسبی داریم.
درخواست کمک وزیر نیرو از مردم برای عبور از کم آبی
پایگاه خبری راد- وزیر نیرو گفت: خواهش من از مردم ایران این است که با همکاری و اعتماد بیشتر به یکدیگر در مصرف انرژی و به ویژه آب به ما کمک کنند تا بتوانیم وظیفه خودمان را در خدمت رسانی هر چه بهتر به مشترکان انجام دهیم.
زیرساخت‌های صادراتی ما ناقص است
پایگاه خبری راد: رئیس کنفدراسیون صادرات معتقد است نبود زیرساخت‌های مناسب صادراتی باعث شده است که صادرکنندگان ما نتوانند از فرصت ها و بازارهای جدید صادراتی استفاده مناسب را ببرند.
دولت برای ارتقاء وضعیت زنان روستایی برنامه دارد
پایگاه خبری راد: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از اقدام مشترک این معاونت و وزارت جهاد کشاورزی برای توانمندسازی زنان روستایی خبر داد.
توصیه نوروزی وزیر کتاب‌خوان کابینه
پایگاه خبری راد: مسعود کرباسیان که در میان وزرای دولت دوازدهم به وزیر کناب‌خوان کابینه معروف است می‌گوید برای نوروز کتاب کژرفتاری ریچارد تالر نوبلیست اقتصادی ۲۰۱۷ را توصیه می‌کند.