10:14 | جمعه 21 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

صادرات

بورس باز هم اصلاح می کند؟
نماد برتر- یک کارشناس بازار سرمایه بر این باور است که حداکثر افتی که در بدبینانه‌ترین حالت ممکن می‌توان برای بازار سرمایه در نظر گرفت، به طور متوسط پنج تا ۱۰ درصد است.
گندله دست «کگل» را گرفت
نماد برتر - از ابتدای سال مالی تا پایان دی‌ماه سال جاری ۲،۲۳۵،۳۲۰ تن از محصول «کنسانتره سنگ‌آهن» به فروش رسید که در مقایسه با سال گذشته ۵ درصد افزایش‌یافته بود.
«آریا» موفق در بازار صادراتی
نماد برتر - در بازار صادراتی عمده‌ترین درآمدی که آریا به ثبت رساند متعلق به «پلی‌اتیلن سبک» با ۷،۲۵۱ میلیارد ریال بود که نرخ فروش این محصول در ازای هر تن ۳۳ میلیون تومان به فروش رسید.
 بدهی شرکت نفتی دولتی ونزوئلا به ۳۵ میلیارد دلار رسید
نماد برتر- بدهی شرکت نفتی دولتی PDVSA ونزوئلا سال میلادی گذشته ۱.۲ درصد معادل حدود ۴۰۰ میلیون دلار افزایش یافت و به ۳۴.۹ میلیارد دلار رسید.
جهت فروش صنایع تا پایان سال
نماد برتر- مطابق گزارش‌های منتشر شده در سامانه کدال صنایع بورسی در ۹ ماهه سال جاری در مبلغ «درآمدهای عملیاتی فروش» در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۱۷ درصدی را ثبت کرده‌ که انتظار می‌رود این حرکت تا پایان سال ادامه پیدا کند.
سبزی «وزمین» در روزهای سرخی بازار
نماد برتر - در حالی که بازار سرمایه روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد؛ گویا ایران زمینی ها برای جدا کردن خود از این جریان منفی، برنامه ریزی‌های ویژه ای کرده اند.
عرضه ۳۴۵ هزار تن فولاد در بورس کالا
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا امروز میزبان عرضه ۱۳۳ هزار و ۶۴۰ تن شمش بلوم، ۱۶۰ هزار تن تختال C و ۵۱ هزار و ۵۲۰ تن ورق فولادی است. همچنین امروز ۱۰۵ هزار تن کنسانتره سنگ آهن و ۵ هزار تن وکیوم باتوم در تالار حراج باز عرضه می شود.
سیر تا پیاز یک فرمول: سودآوری متانولی‌ها سربه‌سر؛ سایر صنایع بی‌تأثیر
با بررسی شرکت‌ها با شرایط فعلی به این نتیجه می‌رسیم که، در حال حاضر با قیمت دلار فعلی و قیمت های جهانی فعلی، تاثیر معناداری برای سودآوری صنعت فولاد و اوره ساز اتفاق نیفتاده و فقط صنعت متانول در وضعیت زیان و سر به سر قرار گرفته و مابقی صنایع هم تاثیر زیادی نمی گیرند.
درآمد «فارس» از سود سهام چقدر شد؟
نماد برتر - یشترین میزان سرمایه‌گذاری در بورس صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس متعلق به بخش «محصولات شیمیایی» بوده و شاهد رشد ۲۰ درصدی سرمایه‌گذاری در بخش پذیرفته‌شده در بورس بوده‌ایم.
کاهش 230 هزار تنی تولید در «هرمز»/صادرات افزایش یافت!
نماد برتر - در ۸ ماهه سال جاری صادرات فولاد هرمزگان ۱۷ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشت.
«سکرد» در رویای تکرار یک عنوان در سال 1400
نماد برتر - شرکت سیمان کردستان با شکستن رکورد صادرات سیمان در ماه، به عنوان صادرکننده برتر استان کردستان در سال ۱۳۹۹ انتخاب شد و در سال جاری نیز نامزد کسب این عنوان است.
اتفاقات جدید در «پارس»/ درآمدی که صعودی شد!
نماد برتر - بیشتر درآمدی که طی این دوره یک‌ماهه "پارس" از فروش محصولات خود شناسایی کرده مربوط به فروش «استایرن منومر» با ۱۳،۰۴۶ میلیارد ریال بود.
صادرات؛ درآمدهای «آریا» را جذاب کرد
نماد برتر - شرکت پلیمر آریا ساسول طی ۳ ماهه گذشته با روند افزایشی درآمد‌ها روبه‌رو بوده و در ۸ ماه سپری‌شده از سال مالی نیز این شرکت بیشترین درآمد حاصل از فروش محصولات را در مردادماه با مبلغ ۲۵،۷۶۰ میلیارد ریال به دست آورده است.
صنایع مولد کشور به خانه تکانی نیاز دارند
به گزارش نماد برتر، اقتصاد هر کشوری بر اساس میزان تولید و حرکت اقتصادی آن سنجیده می شود یعنی شما نمی توانید از کشوری که فعالیت اقتصادی آن بر پایه دلالی، واردات، مونتاژ و فروش بنا نهاده شده است توقع رشد و توسعه داشته باشید.
سود «سخاش» از فله‌فروشی!
نماد برتر - ۳۸ درصد از کل فروش ماهانه "سخاش" مربوط به «سیمان پاکتی پوزولانی داخلی» بود.