20:58 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

صادرات

تقویت بازار صادراتی «سدور» بدون بورس کالا!
نماد برتر - سیمان درود توانسته است درآمدهای خود را در دو بخش داخلی و صادراتی افزایش دهد.
بورس کالا میزبان عرضه یک میلیون و ۲۴۳ هزار تن سیمان و فولاد
نماد برتر- تالار سیمان بورس کالای ایران روز شنبه ۲۲ آبان ماه میزبان عرضه یک میلیون و ۹۱ هزار و ۲۱۹ تن سیمان است.
دولت؛ ناکام یا کامروا در جراحی اقتصادی
نماد برتر- یکی از مهمترین حمایت‌های دولت و مقامات سیاست‌گذار از بازارسرمایه و سایر بخش‌های اقتصادی، افزایش هرچه بیشتر شفافیت اطلاعاتی و به حداقل رساندن ابهامات در مسیر تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاران است. در این میان با وجود اعتقاد دولت به جراحی‌های اقتصادی در مسیر افزایش شفافیت، در عمل ناتوانی آن در تحقق این هدف مشهود است.
ثبت درآمد ۴۰ هزار میلیارد ریالی توسط "کچاد"
درآمد‌های حاصل‌شده توسط این شرکت معدنی در مهرماه سال جاری از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی ثبت‌شده که بیشترین میزان درآمد را در بازار داخلی با ۳۶،۰۳۲ میلیارد ریال مشاهده می‌کنیم.
چراغ آیفکس سبز شد
در جریان معاملات امروز، (دوشنبه، هفدهم آبان ماه) شاخص کل فرابورس با افزایش ۱۱۷ واحد به رقم ۲۰ هزار و ۳۴۹ واحد رسید.
یک اشتباه؛ اختصاص وزن زیاد به بازار بدهی
در نگاهی کلی بازارهای سرمایه و بدهی به یکدیگر مرتبط بوده و از یکدیگر تاثیر می‌پذیرند؛ اما از آنجایی که فعالان اصلی این دو بازار با یکدیگر متفاوتند نباید به اشتباه وزنی بیش از واقعیت به تأثیر این دو بازار بر هم داد.
«شمش» تنور صادرات "ذوب" را داغ کرد
درآمد‌های به‌دست‌آمده ذوب‌آهن از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی حاصل‌شده که بیشترین میزان درآمد در بازار داخلی با ۱۹،۴۱۹ میلیارد ریال به ثبت رسیده و مابقی آن نیز ۱۲،۳۸۷ میلیارد ریال بوده که در بازار صادراتی به‌دست‌آمده است.
درآمد ۵۷۲میلیارد تومانی "کگل" از فروش «کنسانتره سنگ‌آهن»
شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در مهرماه سال جاری مجموع فروش محصولات در بازار داخلی را طی این دوره یک‌ماهه برابر با ۱،۰۱۳،۲۵۰ تن ارائه کرده است.
عرضه ۶۲ هزار تن فرآورده های نفتی و پتروشیمی
تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز دوشنبه ۱۷ آبان ماه میزبان عرضه ۶۲ هزار و ۱۷۳ تن مواد پلیمری، وکیوم باتوم، گوگرد، لوب کات، قیر و روغن پایه است.
شیرین کامی فروش "آریا" در بازار صادراتی
مجموع درآمد‌های ماهانه پلیمر آریا ساسول در مهرماه سال جاری از فروش محصولات در بازار‌های داخل کشور و صادراتی تشکیل‌شده که عمده‌ترین درآمد حاصل‌شده را در بازار خارجی مشاهده می‌کنیم.
از تابستان بی‌برق تا زمستان بی‌گاز
همان طور که در فصل تابستان، افزایش مصرف برق بسیاری از شرکت‎ها را دچار خاموشی کرد و به روند تولید آن‎ها ضربه زد، در فصل زمستان نیز کشور با وجود داشتن ذخایر فراوان، توان استخراج گاز کافی برای مصرف داخلی خود را ندارد و به ناچار برخی از صنایع با قطع مصرف گاز مواجه خواهند شد و تولیدات آنان کاهش خواهد یافت.
عرضه ۱۵۰ هزار تن زنجیره سنگ آهن در بورس کالا
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز یکشنبه ۱۶ آبان ماه میزبان عرضه ۱۰۰ هزار تن گندله سنگ آهن، ۳۰ هزار تن کنسانتره سنگ آهن، ۱۵ هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی و ۵ هزار تن سنگ آهن دانه بندی است.
تراز مثبت؛ مُسکنی برای اقتصاد کشور
اگر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، برنامه‌ دقیقی طراحی کند که منابع و مصارف با هم، تراز داشته باشند، سایر بنگاه‌های اقتصادی هم در جهت رشد و توسعه اقتصادی کشور قدم بر می‌دارند.
 از شرط تأمین سیمان تا اجرای نهضت ملی مسکن
با وجود توانایی کافی کارخانجات داخلی برای تأمین سیمان داخل، تأمین انرژی پایدار شرط لازم برای تحقق تولید این کالای استراتژیک محسوب می شود؛ موضوعی که برای اجرایی شدن نهضت ملی مسکن امری لازم و حیاتی است.
خوش‌رقصی "فباهنر" با «مقاطع برنجی»
درآمدی که فباهنر در مهرماه سال جاری به دست آورده از فروش محصولات در بازار‌های داخلی، صادراتی و همچنین ارائه خدمات کسب کرده که بیشترین مقدار درآمد حاصل‌شده از فروش محصول در بازار داخلی با ۲،۹۹۸ میلیارد ریال بود.