00:43 | يكشنبه 9 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

صادرات

آیا ایران در نبود روسیه، نقش حیاتی ایفا می کند
با برسی سهم صادرات روسیه در دنیا و اختلال در این صادرات که سبب جهش قیمت‌ها در جهان شد کشور‌های واردکننده نیز در دو بعد تصمیم گرفتند تا این خلا را جبران نمایند هم بصورت فوری و هم بصورت اینده نگر.
"لپیام" تسهیلات بانک صادرات را تسویه کرد
نمادد برتر- شرکت گسترش صنایع پیام از اتمام تعهدات قبلی خبر داد.
«شمش روی» درآمدزاترین "فسرب"/ درآمد بهمن‌ماه در کوره‌ها ذوب شد!
نماد برتر- درآمد ماهانه‌ای که "فسرب" از فروش محصولات در بهمن ماه توانست از خود بر جای بگذارد مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی بود که تماما این محصولات در داخل کشور به فروش رسید.
درآمد ماهانه "سخوز" در سراشیبی قرار گرفت
نماد برتر- درآمد ماهانه‌ای که توسط این شرکت سیمانی در بهمن‌ماه شناسایی کرد نسبت به میانگین درآمدی طی ۱۰ ماه گذشته تغییری نداشت، لازم به ذکر است که عمده‌ترین درآمد به ثبت رسیده طی ۱۱ ماه گذشته مربوط به آذرماه ۱۴۰۰ بود.
افزایش سرمایه "دریشمک" لغو شد
نماد برتر- شرکت تولید و صادرات ریشمک از لغو اطلاعیه افزایش سرمایه خبر داد.
عرضه وکیوم باتوم در تالار حراج باز بورس کالا
نماد برتر- تالار حراج باز بورس کالای ایران امروز یکشنبه ۲۲ اسفند ماه میزبان عرضه ۵۰ هزار تن وکیوم باتوم است.
رکورد شکنی در بازارهای جهانی فولاد
نماد برتر- گزارش عملکرد بازارهای جهانی فولاد در هفته گذشته منتشر شد.
تالار حراج باز بورس کالا میزبان عرضه ۳۳۰ هزار تن تختال
تالار حراج باز بورس کالای ایران امروز دوشنبه ۹ اسفند ماه میزبان عرضه ۱۳۰ هزار تن تختال C شرکت های فولاد هرمزگان جنوب و فولاد خوزستان، ۲۰۰ هزار تن تختال SM شرکت فولاد مبارکه اصفهان، ۳۰ هزار تن وکیوم باتوم شرکت پالایش نفت بندرعباس و ۴۸۴ تن پلی وینیل کلراید (PVC) شرکت پتروشیمی اروند است.
چشم انداز نفت در سایه جنگ اوکراین
نماد برتر- قیمت نفت روز دوشنبه به دنبال تشدید تحریم‌ها علیه روسیه به دلیل تهاجم به اوکراین دوباره با یک جهش همراه شد. موج تحریم‌های بازدارنده علیه روسیه، درگیری در تاسیسات نفتی و گازی اوکراین و دستور پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، برای آماده باش کامل بازدارندگی هسته‌ای از مهم ترین عوامل تعیین کننده بازار در هفته جدید هستند. در ادامه هفته سرمایه‌گذاران در انتظار نشست اوپک پلاس خواهند بود که در صورت غلبه اراده روسیه ممکن است به رشد قیمت نفت دامن بزند.
آیا طلا در معرض ریزش قیمت بزرگتری قرار دارد؟
نماد برتر- پس از شوک ژئوپلیتیکی اولیه حمله نظامی همه جانبه روسیه به اوکراین، اونس طلا به پایین ۱۹۰۰ دلار عقب نشینی کرد اما تحلیلگران درباره نوسان بالایی که پیش روی این فلز ارزشمند قرار دارد، همچنان هشدار می دهند.
تطمیع بازار گاز اروپا با افزایش عرضه روسیه!
نماد برتر- قیمت گاز انگلیس و هلند پس از رشد چشمگیری که تحت تاثیر حمله نظامی روسیه به اوکراین داشت، در پی سودگیری و انتظارات برای ازسرگیری جریان خط لوله یامال-یوروپ در مسیر غرب این خط لوله، کاهش پیدا کرد.
تالار «حراج باز» میزبان عرضه ۳۵۹ هزار تن سنگ آهن و وکیوم باتوم
نماد برتر- تالارحراج باز بورس کالای ایران روز شنبه ۷ اسفند ماه میزبان عرضه ۳۰۰ هزار و ۵۰۰ تن کنسانتره سنگ آهن، ۵۵ هزار تن سنگ آهن دانه بندی و ۴ هزار تن وکیوم باتوم است.
 از چالش قیمت‌گذاری دستوری تا راه‌کار خودتأمینی و توسعه برق هسته‌ای
نماد برتر- قطع گاز و برق صنایع در سال‌های اخیر از آن‌جا که تولید در صنایع بزرگ و شاخص‌ساز بورسی را هدف قرار می‌دهد، همواره یکی از مهمترین دغدغه‌های اهالی بازار سرمایه بوده است. در این گزارش در راستای پاسخ به این دغدغه به چالش‌ها و راه‌کارهای غلبه بر آن پرداخته شده‌است.
تغییر به موقع فرمول قیمت‌گذاری گاز: مانعی در برابر نوسانات بازار سهام
نماد برتر- اگر اصلاح سقف گذاری قیمت گاز صنایع اتفاق نمی‌افتاد، امروز شاهد بروز نوسانات جدی، تحت‌تاثیر قرارگرفتن فعالیت صنایع تولیدی به دلیل افزایش قیمت ناگهانی گاز در اروپا بودیم.
تسریع بخشی در روند نقل و انتقالات مالی به شرط رفع تحریم‌ها
نماد برتر- اکنون به سبب تحریم‌ها نقل و انتقلات مالی با کندی و مشکلات متعددی مواجه است، در صورتی که با بر طرف شدن مسائل مربوط به تحریم، مشکلات تبادلات مالی نیز کمتر از گذشته خواهدشد.