01:28 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ورشکستگی

نارضایتی ۶۰ درصد مشمولان دریافت وام کرونایی
نماد برتر- سخنگو و نائب رئیس دوم رئیسه اتاق اصناف ایران گفت که نتایج نظرسنجی اتاق اصناف نشان می‌دهد ۶۰ درصد مشمولان دریافت وام کرونایی از این تسهیلات ناراضی اند.
ایرلاین‌هایی که کرونا به خاک سیاه نشاند!
نماد برتر- داشتن دولتی با یک جیپ پر پول در این که یک ایرلاین بتواند از بحران پاندمی ویروس کرونا عبور کند، تعیین کننده شده است.
افشای سود هزار میلیاردی سهامدار حقوقی‌ وابسته به دولت
نماد برتر-عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس با اشاره به خروج از زیان بسیاری از بانکهای ورشکسته بورسی و نمونه‌ای از تخلف شرکت حقوقی از اصلاح ساختار بورس خبر داد و گفت:مسئولانی و متخلفین مجازات می شوند.
نماد شرکت ورشکسته برای ۱۰ روز کاری تعلیق شد
نماد برتر- نماد شرکت ورشکسته گازلوله به دلیل نیاز بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی، حداکثر تا ۲۱ آبان و برای ۱۰ روز کاری تعلیق شد.
معاون دادستان برای دومین بار به وزیر صنعت هشدار داد
نماد برتر- معاون قضایی دادستان کل با ورود به بحث قیمت‌گذاری فولاد برای دومین بار به وزیر صنعت هشدار داد و خواستار حضور قاطعانه این وزارتخانه در عرضه و توزیع عادلانه فولاد در بورس کالا شد.
پرونده ورشکستگی سهم معروف سالهای دور به دیوان عالی رفت / تاریخچه
نماد برتر- شرکت ورشکسته گاز و لوله که در سال های دور یکی از سهام معروف و طلایی بازار بود از انتقال پرونده ورشکستگی به دیوان عالی کل با درخواست اعاده دادرسی بانک اقتصاد نوین خبر داد.
حواس ترامپ از اوپک پلاس پرت شد
نماد برتر- اوپک و متحدانش در روزهای اخیر سرگرم بحث درباره افزایش تولید در ژانویه هستند که با توجه به ضعیف ماندن تقاضا، روی صنعت نفت آمریکا تاثیر خواهد گذاشت اما نزدیک بودن به زمان انتخابات، حواس ترامپ را به خود مشغول کرده است.
سه شرط مهم برای رشد صادرات زیرسایه کرونا
نماد برتر- رییس کنفدراسیون صادرات ایران می‌گوید برای آنکه کاهش صادرات ثبت شده در ماه‌های گذشته جبران شود، باید مقدماتی مهم را فراهم کرد.
طلوع آفتاب اقتصاد جهانی از مشرق 2020
نماد برتر- ثمره افول کشورهایی چون آلمان و ژاپن و اتحاد جماهیر شوروی و البته رشد اقتصادی و تکنولوژیکیو شروع عصر ارتباطات (دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی) آمریکا را به عنوان تنها قطب مطرح جهان رقم زد .
ادعای ورشکستگی صنف تالارهای پذیرایی
نماد برتر- رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران از ورشکستگی کامل این صنف خبر داد و از مسئولان خواست به این سوال فعالان صنف پاسخ دهند که چرا همچنان تالارهای پذیرایی تعطیل هستند، اما سایر واحدهای پذیرایی مثل رستوران‌ها فعالیت می‌کنند؟
ایرلاین‌ها هر دقیقه ۳۰۰ هزار دلار ضرر می‌کنند
یاتا هشدار داد صنعت هواپیمایی کرونازده جهان در نیمه دوم سال میلادی جاری ۷۷ میلیارد دلار دیگر ضرر خواهد کرد.
قفل زنجیر نابسامانی بازار مسکن در دست دلالان
نماد برتر- برخی کارشناسان انگشت اتهام گرانی مسکن را به سمت افزایش نابسامانی بازار مصالح ساختمانی نشانه می‌روند اما گویا مشکلات این بخش، زنجیره‌ای با صداها دلیل و علت در کنار نوسانات بازار ارز است که باز هم بافنده‌ی آن دلالان هستند.
پیش بینی طلوع آفتاب اقتصاد جهانی از مشرق در سال ۲۰۲۷
نماد برتر- دو تحلیلگر با واکاوی ارزش دلار ، پایان سیطره اقتصاد آمریکا در جهان، اصلاحات بسیار عمیق در بورس نیویورک و تغییر قدرت کنترل قیمت ها از غرب به شرق را تا سال ۲۰۲۷ پیش بینی کردند.
شمار بیشتری از کارکنان نفتی اخراج می‌شوند
نماد برتر- شرکت کانادایی سانکور انرژی به دلیل افت شدید تقاضا و قیمتهای پایین که تولیدکنندگان را به تلاش برای بقا واداشته است، حداکثر ۱۵ درصد از کارکنانش معادل ۲۰۰۰ شغل را تعدیل می کند.
توضیح بانک تجارت درباره شرکت ورشکسته و آماده فعالیت مجدد
نماد برتر- بانک تجارت درباره وضعیت شرکت سبلان‌پارچه در سنوات قبل توضیح داد و برای همکاری جهت از سرگیری فعالیت کامل آن در سال جاری اعلام آمادگی کرد.