22:56 | يكشنبه 16 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ورشکستگی

شایعه چاپ اسکناس برای جلوگیری از ورشکستگی بانک‌ها صحت ندارد
نماد برتر- بانک مرکزی در واکنش به شایعه چاپ اسکناس برای جلوگیری از ورشکستگی بانک‌ها اعلام کرد: این موضوع صحت ندارد و خبر جعلی رسانه‌های معاند است .
لوگوی کیا موتورز عوض شد
نماد برتر- خودروسازی کیا وعده داده است محصولات این شرکت تغییرات زیادی کنند.
اقتصاد چین بهتر از آمریکا
نماد برتر- نظرسنجی سی ان بی سی نشان می دهد به عقیده فعالان اقتصادی آمریکا، عملکرد اقتصاد چین بهتر از همتای آمریکایی بوده است.
دلار کماکان عقب می رود
نماد برتر- دلار در ادامه روند نزولی خود کانال ۹۱ واحد را هم از دست داد.
عقبگرد دوباره دلار
نماد برتر- روند نزولی شاخص دلار باز هم ادامه یافت.
افزایش سرمایه سه برابری "نوری"
نماد برتر- مجمع فوق العاده پتروشیمی نوری ، صبح امروز برگزار و طی آن افزایش سرمایه این شرکت از ۳۰۰ به ۹۰۰ میلیارد تومان تصویب شد.
دست روی دل مرغدار نگذارید که خون است!
نماد برتر- مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی استان مرکزی گفت: مشکلاتی اعم از بی ثباتی قیمت حمل و نقل و افزایش قیمت نهاده ها و عدم تخصیص به موقع نهاده دولتی سبب بروز مشکلاتی در صنعت طیور شده که تداوم این مشکلات ورشکستگی بسیاری از مرغداران را همراه خواهد داشت.
ریزش دلار در معاملات جهانی
نماد برتر- شاخص دلار به روند نزولی خود ادامه داد.
ایرلاین‌ها ۱۵۷ میلیارد دلار ضرر می‌کنند
نماد برتر- انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (یاتا) هشدار داد ایرلاین‌ها امسال و سال آینده در نتیجه شیوع پاندمی ویروس کرونا و تعطیلیهای گسترده، در مجموع ۱۵۷ میلیارد دلار ضرر خواهند کرد.
جهانگیری از فهرست بلند ایرادات شیوه نامه جدید فولادسازان آگاه شد + پیشنهادات
نماد برتر- رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور، ضمن گلایه و طرح انتقاداتی ، فهرست بلندی از ایرادات و پیشنهادات را با ۳۱ مورد مطرح کرد.
کاهش مصرف نفت و ورشکستگی اکثر پالایشگاه ها + پیش بینی ۵ سال آینده
نماد برتر- آژانس بین‌المللی انرژی با اعلام کاهش مصرف نفت اکثر پالایشگاه های جهان و ورشکستگی بسیاری از این گروه ، پیش بینی کرد مصرف سالانه چین تا ۵ سال دیگر به یک میلیارد تن برسد.
کرونا و بازار یخ زده بستنی فروشی
نماد برتر- شیوع کرونا در اسفندماه سال گذشته موجب تعطیلی بسیاری از کسب و کارها در سراسر کشور شد و کار به جایی کشید که حتی برخی به صورت کلی از شغل خود خداحافظی کردند، با وجود اینکه برخی اصناف در حوزه خوراک از جمله رستوران ها فعال بودند، اما بیشتر مردم از ترس ابتلا به کرونا به تامین نوشیدنی ها و غذاهای خانگی روی آوردند.
گلایه از وضعیت اسفبار قطعه‌سازان/ در انتهای خط تولید قرار داریم
نماد برتر- اعضای هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو کشور ضمن ابراز نگرانی از روند ادامه‌دار مشکلات مجموعه صنعت خودرو کشور، صراحتا معتقدند که دیگر جانی برای قطعه‌ساز کشور باقی نمانده و اوضاع آن‌ها بسیار بد و اسفبار شده است و عدم چاره‌اندیشی برای حل مشکلات، صنعت قطعه‌سازی کشور را به انتهای مسیر تولید خواهد رساند.
نگرانی اوپک از تنش های احتمالی در دوره بایدن با بازگشت ایران به بازار نفت
نماد برتر- اوپک نگران کاهش تحریم ها علیه ایران در دوره ریاست جمهوری بایدن است. چرا که با کاهش تحریم ها و بازگشت ایران به بازار نفت،افزایش تولید تعادل عرضه و تقاضا را دشوار خواهد کرد.
دلتنگی سران اوپک برای ترامپ!
نماد برتر- منابع نزدیک به اوپک می گویند اعضای کلیدی این گروه نگرانند با رفتن ترامپ و پیروزی بایدن به عنوان رییس جمهور آمریکا، تنشهایی در گروه اوپک پلاس شکل بگیرد و دلتنگ پرزیدنت ترامپ خواهند بود که به این گروه برای رسیدن به توافق کاهش تولید کمک کرد.