16:28 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تکنولوژی

بومی‌سازی روغن نورد با تکنولوژی پیشرفته در ناحیه نورد سرد
مدیر محصولات سرد شرکت فولاد مبارکه از بومی‌سازی روغن نورد با تکنولوژی پیشرفته و روز دنیا در ناحیه نورد سرد این شرکت خبر داد.
رتبه بسیار بد ایران در ثبات اقتصاد و پیش‌بینی‌نا‌پذیری سرمایه‌گذاری‌ها
طبق گزارش مجمع جهانی اقتصاد، ثبات اقتصاد کلان ایران بدترین رتبه را دارد و در میان ۱۴۰ کشور دنیا در از رتبه ۱۳۴ ایستاده و گویای فضای نامطمئن و پیش‌بینی‌نا‌پذیری سرمایه‌گذاری‌ها است.
این سنگ آهنی‌ها مزیت‌های بسیار دارند!
نماد برتر - سنگ آهنی که از باطله ها استخراج شود، سودآوری شرکت ها را افزایش خواهد داد و هم از منظر سهامداری جذاب است و هم منافع ملی به همراه دارد.
سود «فاراک» 3 برابر شد
نماد برتر - عملکرد شرکت ماشین سازی اراک در نیمه نخست سال مالی 1400، وضعیت درآمدزایی را در یک قدمی‌سال گذشته قرار داد.
13 میلیارد دلار سود در جیب «ایلان ماسک»
نماد برتر - ثروت ایلان ماسک به بیش از ۱۷۴ میلیارد دلار رسیده است.
کودتای ارزی به سبک عثمانی!
نماد برتر - رئیس جمهور ترکیه از کشورهای عضو گروه دی-هشت خواست تا در مبادلات تجاری دوجانبه، ارزهای ملی را جایگزین کنند.
چت صوتی در دیسکورد
نماد برتر - پلتفرم پیام رسان دیسکورد قابلیت مشابه کلاب هاوس را راه اندازی کرد که به کاربران امکان می دهد رویدادهای صوتی برای مخاطبانشان برگزار کنند.
«تارا» ایمن‌ترین خودرو ایرانی است
نماد برتر - مدیرعامل شرکت قالب های صنعتی ایران خودرو (آیکید) گفت: با استفاده از ورق‌های جدید و مستحکم در بدنه این محصول، تارا دارای مستحکم ترین و ایمن ترین بدنه در میان خودروهای کشور است.
رشد 150 درصدی و بی ضابطه کدهای بورسی
نماد برتر - در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) تا پایان پارسال ۱۱ میلیون کد بورسی داشتیم اما امسال معادل ۲۷ میلیون کد بورسی صادر شد که رشد ۱۵۰ درصدی داشته است.
انعقاد تفاهم‌نامه ایجاد کنسرسیوم صادرات به اوراسیا
نماد برتر - تفاهم‌نامه ایجاد کنسرسیوم صادرات به اوراسیا در مراسمی که در شهرک صنعتی قرچک انجام شد به امضا رسید که براساس آن برنامه‌ریزی برای صادرات به کشورهای اوراسیا در دستور کار تولیدکنندگان صنعتی قرار می‌گیرد و با توجه به آزادشدن تعرفه صادراتی به اوراسیا در 1401 این تفاهم‌نامه زمینه تحقق این هدفگذاری را فراهم خواهد کرد.
پیشرفت ۷۲درصدی طرح توسعه خط تولید "پکویر"
شرکت کویر تایر در صورت های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۹ اعلام کرد که اجرا و اتمام طرح توسعه ساختمان خط تولید ۱۵۰۰۰ تنی اهتمام پیشرفت ۷۲درصدی داشته است.
مشخصات کلی شرکت ۱۵۰ میلیاردی آماده عرضه ۲۰ درصدی سهام در بورس
نماد برتر- شرکت آریان کیمیاتک با سرمایه ۱۵۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس تهران درج شد و در صف عرضه اولیه ۲۰ درصدی سهام ایستاد.
محصول جدید ساپیا بزودی رونمایی می شود / نتیجه داخلی سازی از اول سال
نماد برتر- مدیرعامل سایپا از رونمایی محصول جدید اطلس در آینده ایی نزدیک خبر داد و نتیجه داخلی سازی از اول سال را کاهش ۱۰۵ میلیون دلاری ارزبری اعلام کرد .
پیش بینی سود 2000 ریالی برای «کمرجان»
نماد برتر- مجمع سالانه «کمرجان» در بیست و یکمین روز بهمن ماه برگزار می‌شود که برنامه هیات مدیره تقسیم 10 درصد از سود 1377 ریالی محقق شده به ازای هر سهم است.
پژو ۲۰۷ پانوراما دارای استاندارد ECE اروپا است/ تست‌های ویژه برای سقف شیشه‌ای
نماد برتر- مدیر پروژه محصول ۲۰۷ پانوراما با اشاره به این‌که این خودرو آزمون‌های ایمنی مورد نیاز عبور کرده، گفت: بر اساس نتایج مثبت حاصل از تست‌ها و ارزیابی‌های به‌عمل آمده، پژو ۲۰۷ پانوراما موفق به کسب گواهینامه‌های استاندارد اروپایی (ECE) شده است.