16:08 | پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ونیکی

"رانفور" متوقف می‌شود/ تعلیق "رمپنا" به مدت ۲ روز کاری
بازگشایی و توقف نماد‌های معاملاتی امروز یکشنبه مورخ ۲۸ شهریورماه اعلام شد.
پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه آغاز به کار کرد
پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه با رویکرد بسترسازی برای فعالیت شبکه‌های اجتماعی و شهروند - خبرنگاران آغاز به کار کرد.
امروز چه نمادهای معاملاتی بازگشایی و متوقف شدند؟
توقف و بازگشایی نمادهای معاملاتی امروز مورخ ۲۰ شهریور ماه اعلام شد.
انحصار مجوز کارگزاری هم شکسته شد
هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار پس از ۱۲ سال مجوز تاسیس یک شرکت کارگزاری جدید را صادر کرد و با این اقدام انحصار از تمامی مجوزهایی که از سوی سازمان اعطا می‌شد به طور کامل برداشته شد و دیگر استفاده از واژه انحصار در حوزه صدور مجوزها در بازار سرمایه معنی نمی‌دهد .
مهلت قانونی برای لغو سفارش فروش سهام عدالت
شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) با انتشار اطلاعیه ای از امکان لغو فروش سهام عدالت تا پایان هفته خبر داد.
یک بورسی در میان ۱۰ مدیر برتر دولت الکترونیک
در آخرین جلسه شورای عالی فناوری اطلاعات دولت دوازدهم، مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به عنوان یکی از ۱۰ مدیر برتر دولت الکترونیک معرفی شد.
امکان صدور و ابطال یونیت صندوق های سرمایه گذاری به صورت برخط
با ابلاغ دستورالعمل اجرایی دریافت و ارسال برخط درخواست‌های صدور و ابطال واحد های صندوق‌های سرمایه‌گذاری، امکان سرمایه‌گذاری غیرمستقیم بدون حضور در شعب بانک ها و به صورت آنلاین برای هموطنان میسر شد.
در انتظار مس ۱۲۰۰۰ دلاری باشیم!
بر اساس این پیش بینی‌ها، میزان تولید مس در سال 2021 از 25 میلیون تن فراتر خواهد رفت و در همین محدوده نیز، تقاضا شکل خواهد گرفت.
گرانی اخیر قمیت خودرو ناشی از قطع مکرر برق است / چالش های قطعه سازان
دبیران دو انجمن قطعه‌سازان و صنایع همگن قطعه سازی و یک فعال صنعت ، گرانی اخیر قمیت خودرو را ناشی از قطع مکرر برق دانسته و درباره چالش های صنعت توضیح دادند .
۳۰ شرکت در انتظار بورسی شدن
پرونده ۳۰ شرکت برای طرح در جلسه هیأت پذیرش در دست بررسی و تکمیل مدارک و مستندات است. علاوه بر این پرونده ۱۴ شرکت در جریان درج و ۸ شرکت نیز در حال انجام اقدامات لازم جهت عرضه اولیه هستند.
انتقال دفتر «صدور گواهی الکترونیکی» شرکت رایان بورس به آدرس جدید
جهت توسعه خدمات شرکت پشتیبان سازمان بورس و به منظور دسترسی بهتر متقاضیان، محل فیزیکی دفتر صدور گواهی الکترونیکی شرکت رایان بورس به ساختمان جدید سازمان بورس و اوراق بهادار منتقل شد.
نمایش سود ۲۲۰ ریالی در نمایشگرهای مادیران
مجمع عمومی سالانه و فوق‌العاده شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۹۹، با حضور ۷۷،۷۷ درصد از سهامداران در محل شرکت مادیران برگزار شد.
فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی، خط مقدم استفاده از لغو تحریم ها
تجربه اجرای برجام نشان دهنده این است که بیشترین تأثیر لغو تحریم ها در بخش انرژی کشور رقم می خورد بنابراین چنانچه احیای برجام به مرحله اجرا برسد به طور حتم این بخش در خط مقدم استفاده از لغو تحریم قرار می گیرد.
دارندگان سهام عدالت چقدر سرمایه دارند؟
نماد برتر - حدود ۳۰ میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت که در فرایند آزادسازی سهام عدالت روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کردند، سهامدار شرکت های سرمایه گذاری استانی شدند که به گفته مسئولان میزان سرمایه این شرکتها جمعا حدود ۴۰۰ هزار میلیارد تومان است.
کاهش تولید فولکس واگن با کسری یک تراشه!
نماد برتر - شرکت فولکس واگن، دومین خودروساز بزرگ جهان، پیش بینی کرد که به دلیل کمبود جهانی تراشه، یک بار دیگر در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ با کاهش تولید و خسارات سنگین مواجه شود.