00:56 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ونیکی

برگشت تراکنش‌های بدون کد و شناسه ملی از امروز
نماد برتر - از امروز تراکنش‌های بدون کد ملی شخص حقیقی و شناسه ملی شخص حقوقی در «پایا» برگشت می‌خورد.
شمارش معکوس برای گرفتن حق از سهام عدالت
نماد برتر - حدود دو هفته تا برگزاری نخستین مجمع شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت باقی مانده و مشمولانی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند در این مدت باید اقدامات لازم را برای حضور در این مجامع انجام دهند.
گام‌های اساسی وزارت اتصاد برای رونق کسب و کار!
نماد برتر - وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد که وزارت اقتصاد و امور دارایی ۱۱ اقدام اساسی را در سال گذشته در راستای کاهش زمان صدور مجوزها و مشاوره و حمایت از فعالان اقتصادی در بخش خصوصی برداشته و در مدت باقی مانده از عمر دولت نیز گام های جدی تری برای تحقق شعار سال برخواهد داشت.
از برگزاری مجامع تا انتخاب هیات مدیره
نماد برتر - رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد و دارایی با اشاره به برگزاری مجامع الکترونیکی شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت در ۲۸ اردیبهشت و مهلت کاندیدا شدن برای اعضای هایت مدیره این شرکت ها تا ۲۸ فررودین ماه، توضیحاتی را درمورد انتخابات اعضای هیات مدیره شرکت های مذکور ارائه کرد.
انتخاب هیات مدیره برای ...!
نماد برتر - انتخابات شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت حدود یک ماه دیگر به صورت الکترونیکی آغاز خواهد شد و مشمولان باید برای شرکت در این انتخابات حتما سجامی شوند.
برگزاری انتخابات برای سهام عدالت
نماد برتر - بر اساس اعلام مسوولان، تا تاریخ ۲۸ فروردین افرادی که تمایل دارند به عضویت هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی انتخاب شوند، فرصت دارند در سامانه ستان سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت نام کنند.
برای دریافت کارت سهام عدالت چه کنیم؟
نماد برتر - مدیر پروژه کارتهای اعتباری شرکت سپرده گذاری مرکزی شرایط دریافت کارت اعتباری سهام عدالت را تشریح کرد.
الزام مشاغل به نصب کارتخوان به ۱۴۰۰ رسید
نماد برتر - سازمان امور مالیاتی از شهریور سال ۱۳۹۸ برای شفاف‌سازی درآمد، جلوگیری از فرار مالیاتی و کمک به حسابرسی مالیاتی، ۱۵ گروه از فعالان اقتصادی را ملزم به ثبت‌نام در پایانه فروشگاهی کرد که تا پایان سال ۱۳۹۸، تنها ۵۰ درصد پزشکان از این قانون تمکین کردند
از امروز چک‌هایی با رنگ بنفش صادر می‌شود
نماد برتر- با ورود به سال ۱۴۰۰ و آغاز فعالیت بانک‌ها پس از تعطیلات نوروزی، ثبت دسته‌ چک‌های جدید در سامانه صیاد اجباری می‌شود و از امروز متقاضیان می‌توانند با مراجعه به شعب بانک‌ها برای دریافت دسته چک‌های درخواست دهند که در این باید لازم است تا صادرکنندگان و دریافت کنندگان چک باید با فرآیندهای ثبت و انتقال چک در سامانه صیاد و ابزارهای دسترسی به این سامانه آشنا شوند.
تبعات مصوبه جنجالی افزایش نرخ ارز در حقوق ورودی
نماد برتر- معاون فنی گمرک ایران ضمن اعلام موانع و عوامل ایستایی در ترخیص اقلام مرتبط با تولید از گمرک بر افزایش هزینه واردات این کالاها تاکید کرد و گفت که در نتیجه مصوبه قانون بودجه مبنی بر تغییر مبنای محاسباتی نرخ ارز در حقوق ورودی ، افزایش قابل توجه هزینه واردات مواد اولیه تولید اتفاق می افتد که رسیدگی به این موضوع ضروری است.
رشد 150 درصدی و بی ضابطه کدهای بورسی
نماد برتر - در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) تا پایان پارسال ۱۱ میلیون کد بورسی داشتیم اما امسال معادل ۲۷ میلیون کد بورسی صادر شد که رشد ۱۵۰ درصدی داشته است.
قطع بیش از ۲ میلیون کارتخوان!
نماد برتر - بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با غیرفعال کردن حدود ۲.۵ میلیون ترمینال، تکمیل و صحت‌سنجی اطلاعات بالغ بر ۴.۷ میلیون ترمینال پذیرش دیگر و ارائه اطلاعات آن‌ها به سازمان امور مالیاتی در حال تکمیل آخرین مراحل اجرای مسئولیت‌های خود نسبت به قانون پایانه‌های فروشگاهی است.
متقاضیان نمی‌توانند کارت اعتباری سهام عدالت بگیرند!
نماد برتر - بانک ملی در پاسخ به آن‌ها دلیل مشکلات ایجاد شده در دریافت کارت اعتباری سهام عدالت را مربوط به مشکلات فنی و زیرساختی اپلیکیشن مربوطه دانست.
برای نخستین بار در بین بانک ها رخ داد: امضای دیجیتال، احراز هویت غیرحضوری و...
نماد برتر- با رونمایی از اتصال سامانه شمس بانک صادرات به زیرساخت نماد، امکان امضای دیجیتال، احراز هویت غیر حضوری و ارائه انواع گواهی‌های الکترونیکی بصورت آنلاین برای نخستین بار در بین بانک ها فراهم شد.
زمان انتخاب هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری با آمار ضعیف ثبت نام سهامداران
نماد برتر- معاون وزیر اقتصاد با اعلام ثبت نام در سجام حدود ۵۰ درصد از ۳۰ میلیون سهامدار عدالت از برگزاری انتخابات هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری سراسر ایران در ۲۰ اسفند خبر داد.