15:18 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وبملت

419 ریال سود در گاوصندوق «وبملت»
نماد برتر- عملکرد بانک ملت در هر دوره روند بهبود را طی می‌کند و سود 9 ماهه سال جاری با جهش مطلوب همراه بوده است.
صورت های مالی ۹ ماهه بانک ملت با تحقق ۴۱۹ ریال سود و رشد ۳۳۲ درصدی
نماد برتر- بانک ملت با انتشار صورت های مالی حسابرسی نشده ۹ ماهه سال جاری برای هر سهم ۴۱۹ ریال سود محقق کرد که نسبت به مدت مشابه قبل با رشد ۳۳۲ درصدی همراه شده است.
شرایط ثبت نام اشخاص حقیقی سهامدار برای عضویت در هیات مدیره بانک ملت
نماد برتر- بانک ملت باتوجه به برگزاری مجمع عادی بطور فوق العاده برای انتخاب اعضای هیات مدیره در سال ۱۴۰۰ از سهامداران داوطلب عضویت با اعلام مدارک لازم دعوت به ثبت نام کرد.
بهترین استراتژی در شرایط فعلی بورس برای سهامداران
نماد برتر- در شرایطی معاملات آخرین روز کاری این هفته بازار سهام هم با ریزش ۳۰ هزار و ۸۴۱ واحدی به پایان رسید که بهترین گزینه، دوری از اتخاذ استراتژی های هیجانی و پرهیز از خرید و فروش‌های احساسی است.
هر سه بانک ملت ، صادرات و تجارت آماده بازگشت به تابلو شدند
نماد برتر- نماد هر سه بانک ملت ، صادرات و تجارت پس از توضیح درباره آثار مالی واگذاری سهام ۷ شرکت و رفع تعلیق با محدودیت نوسان قیمت، آماده انجام معامله شدند.
توضیح "وبملت" درباره آثار مالی واگذاری سهام ۷ شرکت
نماد برتر- بانک ملت آثار مالی مصوبه جدید هیات دولت مبنی بر واگذاری سهام چهار پالایشگاه بورسی و سه شرکت دیگر به سه بانک را منوط به ابلاغ دستورالعمل اجرایی اعلام کرد .
حمایت ۱.۴ میلیونی شاخص هم از دست رفت / اثر عوامل سیاسی و اقتصادی
نماد برتر- شاخص بورس در آخرین روز کاری، کانال ۱.۴ میلیونی را از دست داد و به نظر می رسد شرایط سیاسی و اقتصادی فعلی بیشترین اثر را بر نوسان بورس داشته و عملکرد شرکت‌ها کمتر در قیمت‌ ها تاثیر دارد.
بانک ملت تراز عملیاتی مثبت ۱۱.۳ هزار میلیارد تومانی ثبت کرد
نماد برتر- بانک ملت به عنوان دومین بانک بزرگ بورس با انتشار گزارش عملکرد آذر و ۹ ماه سال، قادر به ثبت تراز عملیاتی مثبت ۱.۴ و ۱۱.۳ هزار میلیارد تومانی شد.
بازارگردانان به میان گود می‌آیند!
نماد برتر - در هفته‌ای که سپری شد بورس تهران تا حدودی حال خوبی داشت و نگاهی به فعالیت سهامداران عمده نشان می‌دهد که حضور بازارگردانان اندکی نسبت به گذشته پررنگ‌تر شده است.
نوسانات اخیر شاخص با تغییر استراتژی و اولویت اصلی سهامداران
نماد برتر- نوسان چند روز اخیر شاخص‌ با حفظ کانال ۱.۵ میلیونی نشان از تغییر استراتژی سهامداران بعد از ریزش سنگین بورس و توجه بیشتر به نمادهای کوچک‌تر دارد.
پنج عامل موثر بر رشد قیمت‌ها + انتظار تداوم رونق بورس
نماد برتر- در شرایطی پنج عامل منجر به رشد قیمت‌ها در بازار سهام شده که بررسی جوانب حکایت از این دارد بورس بدون نیاز به حمایت های جانبی مسیر حرکت را پیدا کرده و رونق آن تداوم دارد.
چراغ سبز حقوقی‌ها در نمادهای بانکی
نماد برتر- این روزها که اندکی فضای رشد بر بازار سهام حاکم شده، بسیاری از نگاه‌ها به تحرکات حقوقی‌ها است.
گزارش تحلیلی-تفسیری "وبملت"
نماد برتر- بانک ملت در دوره منتهی به ۳۱شهریور ماه ۱۳۹۹، در مقایسه با دوره ۶ ماهه سال گذشته، افزایش ۱۸۰ درصدی در درآمدها، افزایش ۲۹۶ درصدی در سود عملیاتی، افزایش ۳۵۱ درصدی در سود خالص، افزایش ۵۸ درصدی در دارایی‌ها، کاهش ۱۴ درصدی در سود انباشته داشته است.
رضایت معاون وزیر از عملکرد بانک ملت با سود ۷ هزار میلیاردی + برنامه های آتی
نماد برتر- معاون وزیر اقتصاد و مدیر امور مالی بانک ملت از شناسایی بیش از ۷ هزار میلیارد تومان سود خالص این بانک و عملکرد ۷ ماهه و برنامه های آتی خبر دادند.
دومین بانک بزرگ بورس تراز عملیاتی مثبت ۹.۸ هزار میلیارد تومانی ثبت کرد
نماد برتر- بانک ملت به عنوان دومین بانک بزرگ بورس با انتشار گزارش عملکرد آبان و ۸ ماه سال، قادر به ثبت تراز عملیاتی مثبت ۱.۵ و ۹.۸ هزار میلیارد تومانی شد.