02:09 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شهروندان

روز خوب بورس های جهانی
نماد برتر- همه شاخص های مهم بورسی جهان صعود کردند.
سومین صعود متوالی دلار در معاملات خارجی
نماد برتر- ارزش دلار مقابل همه ارزهای مهم جهانی افزایش پیدا کرد.
کاهش علاقه ترکها به دلار
نماد برتر- تقویت ارزش لیر باعث شده است حجم دلارهای خانگی ترکیه کاهش پیدا کند.
هر صبری پایانی دارد
نماد برتر- هیات دولت در واکنش به اقدامات مشکوک و ضد امنیت ملی موتورسواران اصفهانی در ۲۲ بهمن و اهانت علیه رئیس جمهور ، اعلام کرد : هر صبری، پایانی دارد.
زیست شبانه شهر تهران تصویب شد / توضیح درباره مخالفت پلیس
نماد برتر- رئیس شورای شهر تهران با اشاره به تصویب مصوبه شهر بیدار درباره مخالفت پلیس گفت: انتظار می رود با تغییراتی، نیروی انتظامی و هیات تطبیق پس از بررسی مجدد اعلام موافقت کنند.
بایدن ۱۵ تصمیم ترامپ را لغو کرد / امکان مسافرت مردم ایران و کشورهای مسلمان
نماد برتر- رئیس جمهور جدید آمریکا در نخستین روز فعالیت، ۱۵ فرمان برای لغو دستورات ترامپ از جمله ممنوعیت مسافرت مردم کشورهای مسلمان از جمله ایران و بازگشت به سازمان جهانی بهداشت را امضا کرد.
ریزش بیتکوین ادامه یافت
نماد برتر- بیتکوین در آستانه از دست دادن کانال ۳۶ هزار دلاری قرار گرفت.
ضرورت برخورداری خودروهای حمل پسماند تهران از معاینه فنی
نماد برتر- طی ماه‌های اخیر گزارش‌های متعددی از نشت شیرابه از خودروهای حمل پسماند منتشر شده است که علاوه‌بر ایجاد خطر لغزندگی معابر و جاده‌ها باعث آلودگی خاک و منابع آب‌ می‌شود و می‌تواند آثار مخربی بر محیط زیست و سلامت انسان‌ها برجای گذارد. در این شرایط رییس اداره محیط زیست انسانی استان تهران تاکید کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل پسماند امری ضروری است که باید در اسرع وقت صورت گیرد.
تردد از ساعت ۲۱ همچنان ممنوع/ لزوم تداوم رعایت پروتکل ها
نماد برتر- معاون استاندار تهران با اشاره به ارزیابی مطلوب از اثرگذاری طرح شهید سلیمانی در سطح استان تهران بر لزوم استمرار هم افزایی در اجرای این طرح و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.
ثبت اختیاری چک از امروز در سامانه صیاد اپلیکیشن ۷۲۴ آغاز شد
نماد برتر- اپلیکیشن ۷۲۴ از محصولات شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با اجرای آزمایشی طرح ثبت چک در سامانه صیاد از امروز به شهروندان فرصت تجربه و یادگیری این سامانه را می دهد.
خسارت ۷ میلیون دلاری آلودگی هوای تهران
نماد برتر- مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از خسارت ۷ میلیون دلاری آلودگی هوای پایتخت طبق اعلام بانک جهانی خبر داد.
افزایش جهانی قیمت دلار
نماد برتر- در حالی که آمریکا در حال آماده شدن برای انتقال نه چندان آرام قدرت بین جمهوری خواهان و دموکرات ها است؛ امروز قیمت جهانی دلار افزایش پیدا کرد.
دلار ۲۰۲۰ را صعودی تمام کرد
نماد برتر- ارزش دلار مقابل بسیاری از ارزهای جهانی افزایش یافت.
69 درصد گزارشات ناظران افتخاری، تخلفات را منعکس کرده است
نماد برتر- مدیركل هماهنگی امور استانها و نظارت بر تشكلهای سازمان حمایت مصرف كنندگان و تولیدكنندگان ضمن تشریح راههای ارتباطی ناظران برای ارسال گزارش تخلفات گفت: طی آذر ماه سالجاری تعداد 10 هزار و 657 مورد گزارش از ناظران افتخاری دریافت شده كه پس از بررسی‌های انجام شده، 10 هزار و 508 مورد قابل پیگیری و از این تعداد7 هزار و 241 فقره (معادل 69 درصد) متخلف شناخته شده است.
 اوضاع خنده‌دار لبنیات
نماد برتر- یک شهروند اراکی که از اوضاع نابسامان بازار لبنیات عصبانی است و به قول خودش برای رفع این مشکل هم دستش به جایی نمی رسد، می گوید " کار به جایی رسیده که فقط می توانیم به این اوضاع بخندیم!"