19:26 | سه شنبه 25 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day
هر صبری پایانی دارد

1399/11/25 12:56

واکنش دولت به هتاکی موتورسواران اصفهانی در ۲۲ بهمن :

هر صبری پایانی دارد

نماد برتر- هیات دولت در واکنش به اقدامات مشکوک و ضد امنیت ملی موتورسواران اصفهانی در ۲۲ بهمن و اهانت علیه رئیس جمهور ، اعلام کرد : هر صبری، پایانی دارد.

به گزارش پایگاه خبری نماد برتر، هیات دولت در واکنش به اقدامات مشکوک و ضد امنیت ملی در سالروز 22 بهمن با اهانت علیه حسن روحانی که با هدف تضعیف اقتدار ملی در مسیر مقابله با تحریم های همه جانبه انجام شده با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ایران در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب در آستانه‌ فتح و پیروزی دیگری قرار دارد که سودای فروپاشی و تسلیم ایران را ناکام گذاشت و استقلال و تاب‌آوری وطن را به رخ کشید.


دولت ایران باور دارد بدون ایستادگی شهروندان با تمام رنج‌ها و تلخی‌های ناگزیر این سه سال جنگ تحمیلی اقصادی، سرافرازی در آزمون دوباره‌ استقلال، حتی برای یک لحظه ممکن نمی‌شد.لذا دولت دوازدهم به احترام شهروندانی که قهرمانان راستین این شکست‌ناپذیری‌ هستند، سر فرود می‌آورد و در برابر فداکاری و روح بلند این ملت دلاور تعظیم می‌کند.


انکار خصم در این سه سال و تطهیر مستمر تحریم‌کنندگان در سال‌های جنگ اقتصادی ننگی پاک ناشدنی است. اگر قراراست با فحاشی از تریبون‌ها و مجال دادن آشکار به هتاکان، صورت مسئله برای منافع زودگذر و تبلیغات چندماهه تغییر کند تا دولت وقت، ناکارآمد قلمداد شود و بانیان ضدایرانی فشار و تحریم، تطهیر شوند، دولت دوازدهم هم با قاطعیت اعلام می‌کند اجازه نخواهد داد روایت‌های مجعول و فرصت‌طلبی‌های مبتنی بر دروغ، قضاوت عمومی را متاثر سازد.


نمی‌توان اجازه داد جای قربانی و جلاد عوض شود. دولت در این دوران سخت شرایط بسیار دشواری داشته است .چرا که با تعهد به منافع ملی در غوغای کارگزاران تحریم و هیاهوی کاسبان سیاسی و اقتصادی‌، سکوت کرده است اما همه می‌دانند که هر صبری، پایانی دارد. دولت انتخاب کرد در ایام جنگ اقتصادی صبورانه سکوت کند اما اجازه نمی‌دهد حقیقت قربانی شود!


هیأت دولت نسبت به ایجاد چندپارگی و نفرت‌پراکنی در زمانی که نیازمند انسجام برای تامین منافع ملت ایران هستیم، قاطعانه هشدار می‌دهد تقدم منافع جناحی بر منافع ملی در بزنگاه کنونی، دستاوردهای صبر راهبردی ایران را در خطر قرار می‎دهد.


هیأت دولت، رویداد نفرت‌برانگیر هتاکی به رئیس‌جمهور را نقض مکرر توصیه‌های مقام معظم رهبری و سرپیچی از قانون و حرکتی به نفع بیگانه می‌داند و پیگیری اتفاقات اخیر را تلاشی برای اعاده حق نه فقط برای دولت که برای نظام و ملت تلقی می‌کند.