10:36 | دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

حج

بازگشت درآمدها به «ملی مس ایران»
نماد برتر - مجموع درآمد این هفته ملی مس ایران به نسبت هفته گذشته معاملاتی خود، یعنی ۲۷ اسفند با رشد ۱۰۰ درصدی درآمد همراه شد تا ۹۴۶ میلیارد تومان درآمد در این هفته به ثبت برسد.
ادامه تعطیلات نوروزی برای «سابیک»
نماد برتر - سیمان آبیک در مجموع سبدی از انواع سیمان را در دستور کار خود برای عرضه در بورس کالا آماده کرده و تقریبا تمام کیسه‌های سیمان خود را هم فروخت تا درآمد ۲۶ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومانی را بدست آورد.
درآمدهای «شتران» آب رفت!
نماد برتر - پالایش نفت تهران در هفته منتهی به ۱۱ فروردین‌ماه با استقبال مشتریان همراه شد اما؛ با وجود تقاضای بالاتر از عرضه‌ها شاهد آن بودیم که میزان معاملات کمتر از حد عرضه‌ها بود.
اُفت حجم معامله محصولات "شپترو"
نماد برتر- درآمدی که پتروشیمی آبادان از فروش محصول «پلی وینیل کلراید ۷۰ S» اعلام کرد برابر با ۶ میلیارد و ۷۲۷ میلیون تومان بود، کاهش درآمدی که شپترو طی این هفته از فروش این محصول به دست آورد با کاهش ۳۱ درصدی همراه بود و دلیل آن نیز اُفت حجم معامله این محصول بوده است.
متقاضیان نهضت ملی مسکن فرصت ویرایش دارند
نماد برتر- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای آن دسته از متقاضیان نهضت ملی مسکن که اطلاعات خود را به صورت ناقص در سامانه وارد کرده‌اند مدت زمانی را به منظور ویرایش در نظر خواهیم گرفت که متعاقبا اعلام می‌شود.
پتانسیل‌های طلایی بورس برای رشد شرکت‌های دانش بنیان
نماد برتر- عضو هیات مدیره شرکت بورس اوراق بهادار تهران با اشاره به نقش بازار سرمایه در تحقق شعار سال ۱۴۰۱، گفت: رشد اقتصادی بدون دخالت دولت برای برطرف کردن موانع رشد در بسیاری از کشورهای درحال توسعه ممکن نیست.
امروز؛ معاملات فرابورس با تاخیر آغاز می‌شود
نماد برتر- معاملات امروز بازارهای فرابورس به دلیل مشکل فنی سامانه‌ها در ساعت ۹ آغاز نمی‌شود.
شاخص‌کل "بورس" با سرعت ۲۳ هزارتایی آغاز کرد/ خودرویی‌ها به وقت عرضه
گروه خودرو با عرضه‌های جدی روبرو شد و اگرچه برخی سهام کلیدی آن توانستند صف خرید خود را حفظ کنند، اما تعدادی از سهام آن حتی در مقادیر منفی مبادله شدند و البته خودرویی‌ها امروز حجم پول حقیقی بالایی را به نیش کشیدند.
چرا پوتین خواهان اوکراین است
نماد برتر- در این بخش چند پارامتر مهم را می‌خوانید که چرا روسیه و ناتو برای اوکراین دندان تیز کرده‌اند.
آغاز عملیات بازارگردانی بر «گنگین۱»
نماد برتر- عملیات بازارگردانی نماد معاملاتی «کگهر۱» به روش مبتنی بر حراج از فردا دوشنبه ۲۳ اسفند ماه آغاز می‌شود.
ارائه قراردادهای اختیارمعامله بر مبنای واحد صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران
نماد برتر- برای نخستین بار قراردادهای اختیارمعامله بر مبنای واحد صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس اوراق‌ بهادار تهران به فعالان بازار ارائه خواهد شد. دارایکم و پالایش اولین صندوق‌های سرمایه‌گذاری در بورس تهران هستند که قراردادهای اختیارمعامله بر روی آن طراحی می‌شوند.
آغاز عملیات بازارگردانی بر «کگهر۱»
نماد برتر- عملیات بازارگردانی نماد معاملاتی «کگهر۱» از فردا دوشنبه ۲۳ اسفند ماه آغاز می‌شود.
رشد ۴۱ درصدی درآمد از سبد کالایی پالایش تهران
نماد برتر- مشتریان این پالایشی با استقبال ۴۴ هزار و ۴۲۰ تنی برای خرید این محصول از سبد کالایی شتران پیش قدم شدند و تقریبا تمام عرضه‌ها را یعنی معادل ۲۰ هزار و ۳۵۰ تن از سبدکالایی این شرکت را خریدند.
افزایش حجم و ارزش معاملات بورس تهران
نماد برتر- در بورس اوراق بهادار تهران، ارزش کل معاملات و همچنین حجم کل معاملات در هفته منتهی به ۱۸ اسفند، نسبت به هفته منتهی به ۱۱ اسفند ماه افزایشی شد؛ همچنین، شاخص کل بورس نیز افزایش ۵.۲۴ درصدی را به ثبت رساند.
پالایش بندرعباس سوار بر اسب خوش‌بختی!
نماد برتر- نگاهی به میزان درآمدزایی هفتگی این شرکت، حاکی از آن است که این رشد بالغ بر رقمی معادل ۸۱ میلیارد و ۳۵۲ میلیون تومان می‌شود که نسبت به هفته گذشته، ۱۶ درصد رشد درآمدی را می‌توان مشاهده کرد.