13:35 | جمعه 14 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بازنشسته

مدیرعامل اسبق بانک سرمایه در اسپانیا دستگیر و به ایران مسترد شد + سوابق
نماد برتر- مدیرعامل اسبق بانک پرحاشیه سرمایه با اتهام اخلال در نظام اقتصادی از طریق خیانت در امانت و تحصیل مال نامشروع توسط پلیس اسپانیا دستگیر و به داخل مسترد شد.
ارزش پول کارگر و کارمند حفظ شود
نماد برتر- یک کارشناس حوزه کار با تاکید بر جلوگیری از رشد فزاینده پایه پولی در کشور، گفت: منابع کشور باید به سمت ظرفیت سازی در بخش تولید و بهره وری حرکت کند تا هم قدرت خرید کارگران حفظ شود و هم توان صادراتی کشور افزایش یابد.
تکریم از بازنشستگان سازمان بورس و شرکت اطلاع‌رسانی
نماد برتر- امروز در مراسمی با حضور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، از هشت نفر از بازنشستگان سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس تجلیل شد.
اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از مهرماه/ گواهی کسر حقوق آنلاین می شود
نماد برتر- مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری پس از ابلاغ مجوز انتقال دارایی به این صندوق که به زودی صورت می گیرد، قطعا در مهرماه اجرایی می شود.
شرکت کنتورسازی قزوین؛ به‌وقت خاموشی...
نماد برتر- شرکت کنتورسازی یکی از واحدهای تولیدی فعال در قزوین بود که در سطح ملی نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن داشت اما با خصوصی‌سازی همه‌چیز به‌یک‌باره تغییر کرد. پس‌ازآن بود که حقوق کارگران پرداخت نشد و تعداد آنان از ۸۰۰ به ۱۰۰ نفر رسید و کارگران برای اینکه صدایشان به گوش مسئولین برسد بارها مقابل استانداری قزوین تجمع کردند؛ ۲ سال پیش هم در پایان اسفند سفره خالی خود را جلوی استانداری پهن کردند.
اعتبار پاداش پایان خدمت فرهنگیان کشور چگونه تامین شد؟
نماد برتر- معاون برنامه ریزی و توسعه منابع از پرداخت ۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پاداش پایان خدمت فرهنگیان سال ۹۸ خبر داد.
 کمر کشاورزان زیر پرداخت قسط خرید کود شیمیایی خم شده است
نماد برتر- نماینده نیشابور از افزایش قیمت کود شیمیایی انتقاد کرد و گفت: کمر کشاورزان زیر بار پرداخت قسط خرید کود و سم غیر استاندارد خم شده است.
تحولات حقوق کارکنان و بازنشسته‌ها
نماد برتر- بررسی وضعیت حقوقی کارکنان و بازنشستگان از دولت گذشته تاکنون نشان می‌دهد که ضریب ریالی کارکنان تا ۱۴۲ درصد و حداقل حقوق آنها حدود ۲۶۶ درصد رشد داشته است؛ گرچه این میزان از رشد در مقایسه با شرایط خاص اقتصادی و تورم موجود همچنان با رضایت کامل کارکنان همراه نیست ولی از نگاه مسئولان دولتی، در وضعیت تحریمی موجود این افزایش در تناسب با میزان تورم و نیازهای معیشتی مردم قابل قبول است.
اما و اگرهای حقوق بازنشسته‌ها/ اگر پول بیاید...
نماد برتر- در حالی سازمان برنامه و بودجه به نوعی تضمین کرده بود که همسان سازی حقوق بازنشسته‌ها از مهرماه انجام شود که اکنون پای تامین اعتبار کافی برای اجرای کامل این طرح مطرح شده و ممکن است همسان سازی به دونیم تقسیم شده و تا سال آینده طول بکشد.
همسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلین از مهر ۹۹ اجرایی می‌شود
نماد برتر- رئیس سازمان برنامه و بودجه از اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلین از مهر ۹۹ خبر داد.
حقوق بازنشسته‌ها در یک قدمی شاغلان
نماد برتر- در صورت افزایش دریافتی بازنشستگان به ۹۰ درصد حقوق شاغلان همتراز، فاصله قابل توجه پرداخت ها بین این دو گروه به حداقل رسیده و از سویی دریافتی بازنشسته ها تا حدی نسبت به گذشته ترمیم خواهد شد؛ موضوعی که دولت وعده اجرایی شدن آن را از اول مهر ماه داده است.
تغییرات مدیریتی فولکس واگن ادامه دارد
نماد برتر- برنهارد میر پس از پنج سال از ریاست خودروسازی اشکودا کنار می رود.
کدام نیروگاه‌ها امسال بازنشسته می‌شوند؟
نماد برتر- مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی گفت: در حال حاضر بازنشسته کردن نیروگاه ری و طرشت و نیروگاه بعثت در استان تهران در اولویت قرار دارد که ظرفیت اسمی این سه نیروگاه بیش از ۱۰۰۰ مگاوات تخمین زده شده است.
افزایش حقوق بازنشسته‌ها به ۳۰ درصد رسید+ جزییات
نماد برتر- با مجموعه تصمیماتی که درباره افزایش حقوق و همسان‌سازی پرداختی به بازنشسته‌ها اخذ شده است، متوسط افزایش حقوق آنها در سال جاری به ۳۰ درصد می‌رسد.
افزایش فقر در بین بازنشستگان آلمانی
پایگاه خبری راد: یک مطالعه جدید نشان می‌دهد جمعیت فقیر سالمند در بزرگ‌ترین اقتصاد اروپا افزایش خواهد یافت.