18:03 | يكشنبه 16 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

افتتاح

ثبت نام برای مسکن ملی از هفته آینده
نماد برتر - بنا بر اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی، دور جدید ثبت نام برای واحدهای اقدام ملی مسکن از هفته آینده آغاز می‌شود.
آغاز فروش اینترنتی چهار محصول در آینده نزدیک
نماد برتر - مدیر عامل ایران دوچرخ گفت: امسال در کنار ایجاد تنوع در سبد محصولات ایران دو چرخ، برنامه تولید 7500 دستگاه از محصولات متفاوت، افتتاح یک نمایشگاه و یک تعمیرگاه مجهز و در شان مشتریان را در برنامه داریم.
وزارت راه و امید به بازار سرمایه
نماد برتر - وزیر راه و شهرسازی از تلاش جهت تامین بودجه برای تمامی پروژه‌های در دست اجرای این وزارتخانه خبر داد و تاکید کرد که هیچ وقفه‌ای در روند فعالیت‌ پروژه‌ها نباید رخ دهد.
افتتاح یک پایانه مرزی در سیستان و بلوچستان
نماد برتر - پایانه مرزی پیشین سومین گذرگاه رسمی مرزی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و مقامات پاکستانی به بهره‌برداری رسید.
مالیات بر خانه های خالی؛ گرانی به همراه دارد!
نماد برتر - یک کارشناس بازار مسکن معتقد است که جریمه‌های مالیاتی برای واحدهای خالی از سکنه ممکن است در کوتاه مدت منجر به عرضه این واحدها و کنترل نسبی قیمتها شود اما در بلندمدت تاثیر منفی بر حوزه ساخت و ساز دارد و به رشد قیمتها منجر خواهد شد.
رشد ۲۵۳ درصدی درآمد‌های "سمگا"
نماد برتر - "سمگا" در انتهای بهمن ماه چندین شرکت با بهای تمام شده ۱,۸۱۹,۴۷۲ میلیون ریال در پرتفوی بورسی خود داشته که با افت ۲۱ درصد به مبلغ ۱,۴۴۱,۱۶۷ میلیون ریال رسیده است.
پایان خوش فصل اول «چکاپا»
نماد برتر - صنایع کاغذ پارس که پس از خصوصی‌سازی در مدار رشد و سودآوری قرار گرفت، 3 ماهه نخست سال مالی خود را با رشد مطلوب سودسازی به پایان رساند.
رشد 150 درصدی و بی ضابطه کدهای بورسی
نماد برتر - در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) تا پایان پارسال ۱۱ میلیون کد بورسی داشتیم اما امسال معادل ۲۷ میلیون کد بورسی صادر شد که رشد ۱۵۰ درصدی داشته است.
معاملات بورس کالا به ۳۲میلیون تن رسید
نماد برتر - مدیرعامل بورس کالای ایران گفت: در سال جاری در یک رکودشکنی حجم معاملات در بورس کالا به ۳۲ میلیون تن رسیده است.
«وغدیر» ریخت اما...
نماد برتر - در ۷ ماه گذشته، سهام قریب به‌اتفاق بازار با نزول و افت سنگینی همراه بود و نماد "وغدیر" نیز از این قاعده مستثنا نبوده است، ولی افت و ریزش سهام "وغدیر"، به‌اندازه بسیاری از سهام حبابدار بازار نبوده است.
دارندگان سهام عدالت بدون ضامن وام دریافت می‌کنند
نماد برتر- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس خبر از ارائه تسهیلات به دارندگان سهام عدالت در استان فارس داد.
نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی چادرملو افتتاح شد + ویژگی ها
نماد برتر- شرکت چادرملو علاوه بر آغاز عملیات درختکاری طرح کمربند سبز عقدا تا اردکان از افتتاح نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی در مجاورت نیروگاه سیکل ترکیبی اردکان با حضور وزیر صنعت خبر داد‌.
اصلاح نظام پولی و مالی کشور شاه کلید رشد اقتصادی!
نماد برتر - مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی به تشریح برخی محورها و الزامات اصلاح ساختار بودجه پرداخت.
زیرمجموعه بزرگ " فارس" تفاهم‌نامه ۸۶ میلیون یورویی با شرکت‌های ایرانی بست
نماد برتر- پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس که زیرمجموعه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس بشمار می رود، تفاهم‌نامه ۸۶ میلیون یورویی با شرکت‌های ایرانی بست . ‏
پنجمین مرکز آموزشی مشترک ایساکو و دانشگاه فنی و حرفه‌ای افتتاح شد
نماد برتر- پنجمین مرکز آموزشی مشترک ایساکو و دانشگاه فنی و حرفه‌ای در راستای تفاهم نامه همکاری دو جانبه و با هدف تمرکز زدایی آموزش فنی، در استان گیلان افتتاح شد.