07:02 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

افتتاح

برای نخستین بار در بین بانک ها رخ داد: امضای دیجیتال، احراز هویت غیرحضوری و...
نماد برتر- با رونمایی از اتصال سامانه شمس بانک صادرات به زیرساخت نماد، امکان امضای دیجیتال، احراز هویت غیر حضوری و ارائه انواع گواهی‌های الکترونیکی بصورت آنلاین برای نخستین بار در بین بانک ها فراهم شد.
تولید بیش از ۲۳۱ هزار تن مس کاتد
نماد برتر- تولید مس کاتد در ۱۰ ماهه امسال به رقم ۲۳۱ هزار و ۱۱۳ تن رسید که در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش ۱۳ درصدی را نشان می‌دهد.
وعده حمایت از سهامداران شستا و ادامه عرضه اولیه زیرمجموعه ها
نماد برتر- وزیر کار با اشاره به لزوم ممنوعیت عرضه کالاهایی که امکان ارائه در بورس دارند در سایر بازارها و عدم توقف واگذاری سهام زیرمجموعه های شستا در بورس، وعده داد از سهامداران این هلدینگ بورسی حمایت کند.
پیش بینی همکاری مجدد با مزدا در صورت رفع تحریم‌ ها + عرضه محصولات جدید
نماد برتر- مدیران عامل گروه بهمن و بهمن‌ موتور ضمن پیش بینی همکاری با مزدا به عنوان شریک قدیمی با برداشته شدن تحریم‌ ها درخصوص عرضه محصولات جدید توضیحاتی ارائه کردند.
همایش بین‌المللی تأمین مالی با مدیرانی از ایران، آمریکا، انگلستان، رئیس سازمان و...
نماد برتر- همایش بین‌المللی تأمین مالی با سخنرانی مدیرانی از کشورهای ایران، آمریکا، انگلستان، هندوستان و اتریش و رئیس سازمان بورس، دوشنبه آینده در سه محور برگزار می‌شود.
اصلاحیه لایحه بودجه تا یکشنبه آینده نهایی می‌شود / عامل ریزش بورس
نماد برتر- وزیر اقتصاد از نهایی شدن اصلاحیه لایحه بودجه سال آینده تا یک شنبه هفته آینده خبر داد و عامل ریزش قیمت سهام و شاحص را اعلام کرد .
تأمین اعتبار راه‌آهن شرق با ورود به بازارسرمایه
نماد برتر- وزیر راه و شهرسازی علت تاخیر در اجرای ابر پروژه راه آهن محور شرق را عملی نشدن فاینانس خارجی آن به دلیل تحریم‌ها دانست و گفت: با موافقت بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه، قرار شد تأمین اعتبار آن با ورود به بازار سرمایه و بورس باشد.
ظرفیت ۸۰ میلیون تنی محصولات پتروشیمی و پیش بینی ۵ سال آینده
نماد برتر- معاون وزیر نفت از تولید ۸۰ میلیون تن محصولات پتروشیمی در سال جاری خبر داد و گفت: تا ۵ سال آینده ظرفیت تولید به ۲۱ میلیون تن می رسد.
کاهش ۱۰۰ میلیارد دلاری درآمد نفتی و دو عدد از آینده صنعت پتروشیمی
نماد برتر- معاون اول رئیس‌جمهور با اعلام کاهش ۱۰۰ میلیارد دلاری درآمد نفتی به دلیل تحریم ، پیش بینی کرد تولیدات پتروشیمی سال آینده به ۱۰۰ میلیون تن به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برسد.
همایش بین المللی تامین مالی برگزار می شود
نماد برتر- همایش بین المللی تامین مالی با حضور مدیران بازار سرمایه ایران و مدیران چندین نهاد مالی بین المللی ۲۷ بهمن جاری برگزار می شود.
وعده تولید روزانه ۶ هزاردستگاه محصول جدید ایران خودرو از هفته آینده
نماد برتر- مدیرعامل ایران خودرو از تولید روزانه ۶ دستگاه تارا در این هفته خبر داد و گفت: قطعات تولیدی مجموعه رایزکو در سال آینده با کاهش ۲۰ درصدی بهای تمام شده در اختیار ایران خودرو قرار می گیرد.
تامین پایدار مواد اولیه فولادسازان با عرضه سنگ آهن در بورس کالا
نماد برتر- معاون خرید ذوب آهن راه اندازی تالار حراج باز بورس کالا و عرضه سنگ آهن را به معنی اطمینان فولادی ها در تامین مواد اولیه دانست .
یک هفته با بورس کالا
نماد برتر- در هفته ای که گذشت شاهد رویدادها و اظهارنظرهای مختلفی پیرامون بورس کالای ایران بودیم که مهم ترین موضوعات به راه اندازی «تالار حراج باز» از فردا و انجام مراحل نهایی برای آغاز معاملات مناقصه در بورس کالا اختصاص داشت.
توسعه فروشگاه های "افق" از تقویت ناوگان تا فروش اینترنتی / فاصله رقبا
نماد برتر- معاون برنامه ریزی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ضمن ارائه توضیح درباره فرآیند تامین و ارسال کالا و ارائه خدمات به مشتریان از گسترش ناوگان حمل و نقل این مجموعه خبر داد.
تحلیلی از عوامل جذب سرمایه‌گذار خارجی و دلایل شکست ایران + تجربه مالزی
نماد برتر- رئیس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی تهران ، تحلیلی از اثر عوامل اثرگذار در جذب سرمایه‌گذاری خارجی و دلایل عدم موفقیت ایران ارایه کرد .