23:55 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شتران

گزارش امروز بورس و عوامل موثر بر تحلیل / زمان عدم مداخله سیاست گذار
نماد برتر- بازارسهام امروز هم برای فعالان امیدوار کننده نبود و تعداد زیادی از نمادها در محدوده کف قیمتی معامله شدند و در حالی عوامل مختلفی بر تحلیل روند موثرند که زمان عدم مداخله سیاست گذار رسیده است.
چهار عامل تشویق سهامداران به خرید + تداوم حمایت ها برای بازگشت اعتماد
نماد برتر- شاخص بورس با حمایت‌های مناسب دیروز در کف قیمتی نمادهای مهم به کانال ۱.۵ میلیونی بازگشت اما در این میان، اثر چهار عامل می تواند سهامداران حقوقی و حقیقی‌ها را به خرید تشویق کند.
تداوم حمایت ها برای بازگشت اعتماد
نماد برتر - شاخص بورس با حمایت‌های مناسب دیروز در کف قیمتی نمادهای مهم به کانال ۱.۵ میلیونی بازگشت اما در این میان، اثر چهار عامل می تواند سهامداران حقوقی و حقیقی‌ها را به خرید تشویق کند.
خروج سه نماد برای افزایش سرمایه جذاب ۷۰ و ۱۰۰ درصدی + انتخاب هیات مدیره
نماد برتر-در پایان معاملات 6 مهرماه نماد سه شرکت بورسی به دلیل افزایش سرمایه جذاب ۷۰ و ۱۰۰ درصدی و انتخاب هیات مدیره بسته می شود.
عوامل بنیادی موثر برای تقویت اعتماد از دست رفته سرمایه گذاران
نماد برتر- ظرفیت جوسازی اخبار منفی کاهش یافته و تقاضا برای خرید سهام در حال تقویت است اما تداوم این مسیر نیاز به تقویت اعتماد از دست رفته سرمایه گذاران دارد.
نارضایتی سهامداران از عدم اتمام اصلاح و انتظار انجام ۶ اقدام برای بهبود
نماد برتر- نارضایتی سهامداران از عدم اتمام روند اصلاحی دو ماه اخیر درحالی ادامه دارد که انتظار می رود انجام اقداماتی بتواند در میان مدت روند بازار را عوض کند.
حقوقی ها بیشتر چه خریدند | حقیقی ها بیشتر چه خریدند
نماد برتر- در نمای کلی از وضعیت معاملات29 شهریور بورس تهران، پربازده ترین سهام و ترین های بورس امروز کدامند.
کلیه سفارشات چهار شرکت پالایشی از سامانه معاملات حذف شد
نماد برتر- نماد چهار شرکت پالایشی امروز در حالی پس از ۱۱ روز کاری بازگشایی و منجر به منفی شدن شاخص شد که کلیه سفارشات وارد شده آنها از سامانه معاملات حذف شد.
سهام شرکت های بورسی تنها سپر تورمی در شرایط فعلی/ پیش روی نرخ دلار
نماد برتر- بررسی بازارهای جهانی، نرخ دلار صادرکنندگان، امکان سرمایه گذاری بانک ها در بورس، انتشار اوراق تبعی در کنار اصلاح قیمتی بورس و رشد قیمت بازارهای رقیب حکایت از آن دارند سهام شرکت های بورسی تنها سپر تورمی موجود برای مردم در شرایط فعلی است.
چهار نماد پالایشی با رفع تعلیق به تابلو بازگشتند/ افت یک تا 12 درصدی قیمت
نماد برتر- چهار شرکت پالایشی بورسی غایب از تابلو معاملات باتوجه به رفع تعلیق نماد، بدون محدودیت دامنه نوسان به تابلو بازگشتند و با افت یک تا 12 درصدی قیمت روبرو شدند.
زمان مجمع "شتران" برای افزایش سرمایه ۷۰ درصدی از دو محل
نماد برتر- پالایشگاه تهران برای تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه ۷۰ درصدی از دو محل ، زمان برگزاری مجمع فوق العاده را اعلام کرد.
مجوز افزایش سرمایه قدیمی ترین سرمایه گذاری ، "شتران،وبانک" و یک بیمه
نماد برتر- قدیمی ترین شرکت سرمایه گذاری، پالایشگاه تهران،سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و بیمه اتکایی ایرانیان مجوز افزایش سرمایه۱۵۰، ۷۰، ۶۸ و ۲۳ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده مجمع فوق العاده شدند.
چند نشانه برای پایان اصلاح شاخص/ لزوم حمایت همه جانبه برای بازگشت اعتماد
نماد برتر- تصمیمات حمایتی از بورس، بهبود معاملات، افزایش تقاضا و کاهش تعداد نمادهای با صف فروش ، نشان از پایان اصلاح شاخص دارد و ادامه حمایت همه جانبه می تواند منجر به بازگشت اعتماد سرمایه گذاران شود.
یک‌هفته فرصت برای خرید پالایشی یکم
نماد برتر- امکان خرید پالایشی یکم که باقی مانده سهام دولت در چهار پالایشگاه تهران، تبریز، اصفهان و بندرعباس است تا یک هفته دیگر فراهم است و متقاضیان می‌توانند از طریق بانک یا کارگزاری نسبت به خرید واحدهای این صندوق اقدام کنند.
احتمال تمدید مهلت پذیره‌نویسی صندوق ETF پالایشی
نماد برتر- معاون سازمان خصوصی‌سازی از احتمال تمدید زمان پذیره‌نویسی صندوق ETF دولتی (دارا دوم) به مدت یک هفته خبر داد.