18:46 | چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

استانی

مصوبه نحوه پرداخت سود سهام سال ۹۸ سهامداران عدالت ابلاغ شد
نماد برتر- سازمان بورس مصوبه شورای عالی بورس درباره نحوه پرداخت سود سهام سال ۹۸ سهامداران عدالت را به کلیه شرکت ها و حسابرسان معتمد ابلاغ کرد.
۲۳ میلیون سهامدار عدالت در سجام ثبت نام کردند / درخواست تعجیل در احراز هویت
نماد برتر- معاون سپرده‌گذاری مرکزی با اشاره به ثبت‌نام‌ ۲۳ میلیون سهامدار عدالت در سامانه سجام گفت: افراد در صورت تعجیل در احراز هویت این سامانه قطعاً در فرآیند کاری پیشتر خواهند بود.
مکاتبات گمرک و بانک مرکزی برای کالاهایی که ترخیص نشد
نماد برتر- ابعاد تازه از تامین ارز ۱.۳ میلیارد دلاری/ ۹۰ درصد کالاها ترخیص شد
اختصاص ۱۷۰ میلیون یورو برای طرح‌های اولویت‌دار صنعت آب و برق
نماد برتر- معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو با اشاره به اولویت‌های وزارت نیرو در توزیع اعتبارات عمرانی صنعت آب و برق در لایحه بودجه ۱۴۰۰، گفت: حدود ۲۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای وزارت نیرو و واحدهای زیرمجموعه در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ پیش‌بینی شده است.
سهام عدالتی‌ها برای دریافت سود چه کنند؟
نماد برتر- درحالی کم کم به زمان واریز سود مشمولان سهام عدالت نزدیک می‌شویم که طبق آخرین اخبار، سهام‌دارانی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند، باید برای دریافت سود حتما در سامانه سجام ثبت نام کنند؛ فرایندی که با گذراندن ۱۳ مرحله انجام خواهد شد.
برگزاری مجمع الکترونیکی بانک قوامین
نماد برتر- شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه مجمع الکترونیکی بانک قوامین را برگزار کرد.
تشکیل شرکت سرمایه‌گذاری استان البرز
نماد برتر- تشکیل شرکت سرمایه‌گذاری استان البرز برای سهامداران این استان در انتظار تأیید سازمان ثبت است.
برگزاری مجامع الکترونیکی شرکتهای سرمایه گذاری استانی
نماد برتر- شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با همکاری ادارات کل امور اقتصادی و دارائی و مدیران شرکت­های سرمایه ­گذاری استانی و با نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار مجمع الکترونیک ۵ شرکت سرمایه گذاری استانی را برگزار کرد.
تعداد ۶۲ شرکت از ابتدای سال در بورس تهران پذیرفته شدند
نماد برتر- از ابتدای سال تا کنون در حوزه پذیرش شرکت ها در بورس تهران، ۳۱ جلسه هیات پذیرش تشکیل شده که به پذیرش ۶۲ شرکت در بورس تهران منتج شده است.
پیام مدیرعامل بورس تهران به مناسبت ۱۵ آذرماه سالروز تاسیس شرکت بورس اوراق بهادار تهران
نماد برتر- ۱۵ آذر ماه، سالروز تاسیس شرکت بورس اوراق بهادار تهران گرامی باد.
صادرات کفش قم بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون دلار است
نماد برتر- مدیرکل اتاق بازرگانی استان قم گفت: برخی محصولاتی که در قم تولید می‌شوند، در گمرک استان به ثبت نمی رسند، چراکه این محصولات از گمرک استان صادر نمی شوند و بیشتر از طریق فرودگاه مهرآباد و امام خمینی (ره) به کشورهای مقصد صادر می شوند.
پاسخ به ۶۸پرسش مهم پیرامون سهام عدالت
نماد برتر- شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) به پرسش های مهم در خصوص سهام عدالت پاسخ داد.
مرغ هم پرواز می کند!
نماد برتر- در روزهای گذشته قیمت مرغ فراز و نشیب های متعددی به خود دیده است، این اتفاق از یک سو بسیاری از مردم را در خصوص کاهش قیمت مرغ و از سوی دیگر مرغداران و مرغ فروشان را دچار نگرانی کرده است.
ثبت نام در سجام، گام اول معاملاتِ سهام عدالت
نماد برتر- رییس اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی سازمان بورس و اوراق بهادار عنوان کرد: افرادی که دارای سهام عدالت هستند باید ابتدا در سامانه سجام ثبت نام کنند، سپس سایر فعالیت های خود را جهت انجام معاملات انجام دهند.
۲۴۸ هزار سهامدار عدالت سفارش فروش را لغو کردند
نماد برتر- مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از آغاز فروش بلوکی سهام عدالت خبر داد و گفت: ۲۴۸ هزار نفر از سهامداران سفارش فروش سهام عدالت را لغو کردند.