07:56 | دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

استانی

نامزدهای جدی حضور در انتخابات ریاست جمهوری / احمدی نژاد فعلا نیست
نماد برتر- نماینده مجلس با اعلام معرفی نامزدهای جدی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده از عدم تحرک احمدی نژاد برای حضور در این عرصه خبر داد .
سهام عدالتی ها فعلا" منتظر وام نباشند / ۵ مرحله ورود شرکت ها به بورس
نماد برتر- مشاور اجرایی سهام عدالت با اشاره به راه‌اندازی سامانه توثیق و لزوم طی ۵ مرحله ورود سرمایه گذاری های استانی به بورس گفت: فعلا نمی‌توان زمانی برای دریافت وام سهام عدالت مشخص کرد.
کارگاه‌های آموزشی بورس کالا برای معاملات «مناقصه» برگزار می‌شود
نماد برتر- مدیریت مطالعات اقتصادی و سنجش ریسک بورس کالای ایران با ارسال نامه‌ای از کارگزاران بورس کالا دعوت کرد تا در کارگاه‌های آموزشی «آشنایی با نحوه انجام معاملات به روش مناقصه در بازار فیزیکی بورس کالای ایران» شرکت کنند.
ارسال پیامک جعلی سجام برای دارندگان سهام عدالت
نماد برتر- مشاور اجرایی سهام عدالت شرکت سپرده‌گذاری مرکزی نسبت به ارسال پیامک‌های جعلی به دارندگان سهام عدالت، با عنوان پیامک‌های ثبت‌نام سامانه سجام، هشدار داد.
توضیحات "فولاد" درباره کاهش تامین گاز، تعیین قیمت ورق، اسلب ۳۰۰ میلیمتری و ...
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه درباره کاهش تامین گاز مورد نیاز، تعیین قیمت ورق، طرح بومی سازی تولید اسلب گازترش، تولید اسلب ۳۰۰ میلیمتری و طرح های آبرسانی توضیحاتی ارائه کرد.
بهترین استراتژی در شرایط فعلی بورس برای سهامداران
نماد برتر- در شرایطی معاملات آخرین روز کاری این هفته بازار سهام هم با ریزش ۳۰ هزار و ۸۴۱ واحدی به پایان رسید که بهترین گزینه، دوری از اتخاذ استراتژی های هیجانی و پرهیز از خرید و فروش‌های احساسی است.
زمان مجمع اولین شرکت سرمایه گذاری استانی و موعد احتمالی پرداخت سود
نماد برتر- زمان برگزاری دو مجمع سالانه و فوق العاده اولین شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت ، اعلام و مقرر شد سود این شرکت تا دهه فجر یا تا قبل از پایان سال واریز شود .
توضیح نیروی دریایی سپاه و واکنش کره جنوبی به توقیف نفتکش
نماد برتر- توقیف یک فروند نفتکش کره‌جنوبی در آب‌های خلیج فارس با توضیح و واکنش نیروی دریایی سپاه و وزارت خارجه کره جنوبی همراه بود .
اسامی دریافت کنندگان ماشین آلات کشاورزی موجود است/افزایش قیمت ۴۰۰ درصدی کذب است
نماد برتر- رئیس مرکز مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی گفت: اسامی تمام کسانی که تراکتور دریافت کرده اند با کد ملی و پلاک راهنمایی و رانندگی موجود است و آمادگی انتشار آنها را نیز داریم.
اثر توقف عرضه سهام عدالت بر بورس و زیان خریداران صندوق پالایشی
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اشاره به ریسک های بورس از زیان بیش از۲۰ درصدی خریداران صندوق پالایشی و اثر توقف ۴۰ روزه عرضه سهام مستقیم عدالت بر فروش سنگین در نمادهای شاخص ساز خبر داد.
سه شنبه، تشکیل اولین جلسه کمیته دستمزد
نماد برتر- اولین جلسه کمیته دستمزد شورای عالی کار با هدف بررسی و تعیین هزینه سبد معیشت کارگران این هفته برگزار می شود.
انتقاد از تفاوت معنا دار حجم مبنای سرمایه گذاری های استانی با سایر شرکت ها
نماد برتر- تحلیلگر بازارسرمایه با اشاره به بالا بودن غیرمنطقی حجم مبنای شرکتهای سرمایه گذاری استانی سهام عدالت ، خواهان اقدامات لازم در رفع تفاوت معنادار این گروه با سایر شرکت ها شد .
چادرملو با بزرگترین بانک حاضر در بورس تفاهم نامه دو ساله امضاء کرد
نماد برتر- چادرملو و بانک تجارت تفاهم نامه همکاری های دو جانبه با اعتبار دو ساله در قبال تمرکز فعالیت های پولی و بانکی و انتقال بخشی از حساب ها به بانک امضا کردند.
احتکار لاستیک وارداتی و پرونده‌های باز برای متخلفان
نماد برتر- در پی بروز مشکلاتی در بازار لاستیک خودروهای سنگین که با وجود اختصاص ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی برای واردات آن‌ها به دست کامیونداران نمی‌رسید، مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از تشکیل پرونده تعزیراتی برای این متخلفان و برخورد با آن‌ها خبر داد.
امروز دو شرکت سرمایه گذاری حجم مبنا و دامنه نوسان ندارند
نماد برتر- امروز نماد دو شرکت سرمایه گذاری استانی مشمول دستور العمل رفع گره معاملاتی شده و داد و ستد این دو سهم با دامنه نوسان ۱۰ درصدی و بدون حجم مبنا انجام می شود.