14:52 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کمربندی

پسماندهایی که در یزد به چشممان می‌آید
پایگاه خبری راد: هر چند پسماندهای صنعتی از عوامل بروز خسارت به عرصه‌های محیط زیست است ولی می‌توان با هدف‌گذاری و مدیریت صحیح آنها، این چالش را به فرصتی برای کسب ارزش افزوده تبدیل کرد.
ناگفته‌های رئیس و معاون سازمان پزشکی قانونی
پایگاه خبری راد: سازمان پزشکی قانونی سال‌های بسیار پرکاری را در ایران تجربه می‌کند. پرونده‌های قضایی روز به روز در حال افزایش است و همزمان پزشکی قانونی نیز به عنوان یکی از مهم‌ترین دستیارهای حقوقی در نظام‌های قضایی، خدمات زیادی برای روشن شدن حقیقت ارائه می‌دهد.
دولت در مسائل اقتصادی با مردم صادق باشد
پایگاه خبری راد: یک عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در تشریح وضعیت اقتصادی ایران اظهار کرد: دولت باید در مسائل اقتصادی با مردم صادق باشد و به آنان بگوید که در چه وضعیتی هستیم.
جوی آرام و ترافیکی روان در کلیه محورهای مواصلاتی کشور
پایگاه خبری راد: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ضمن اشاره به محورهای مسدود کشور، از ترافیکی روان در کلیه محورهای مواصلاتی خبر داد.
آخرین وضعیت راه‌ها/ ترافیک در هراز
پایگاه خبری راد: مرز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.
زیر گذر مساله‌ساز در شوش
پایگاه خبری راد: با هر جمله‌ای که قرار است "شوش"را معرفی کنند یا نشان دهند که این شهر باستانی چه مشکلی دارد، "جهانی بودن" آن را به رخ می‌کشند و تاریخ و قدمتش از دهان‌ مسئولان شهری و مردمش نمی‌افتد، اما وقتی پای عمل می‌رسد، به نظر نه تنها کلمات جایی ندارند، بلکه به ذهن‌شان هم نمی‌رسد چه کارکردی دارند!
وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها/ برف و باران در محورهای 4 استان
پایگاه خبری راد: رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام آخرین وضعیت راه ها از بارش برف و باران در محورهای چهار استان خبر داد.
انسداد ۵ محور تا اطلاع ثانوی
پایگاه خبری راد: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ۵ محور کشور تا اطلاع ثانوی مسدود است.
از قول گران نشدن سفر تا جوایز میلیونی برای هیجان
پایگاه خبری راد: سی‌ویکمین نشست اعضای اصلی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر درحالی با حضور جمعی از استانداران و معاون رییس‌جمهور برگزار شد که علی‌اصغر مونسان برای چندمین بار قول داد قیمت خدمات سفر در نوروز افزایش پیدا نکند.
خودروهای دیزلی‌ یکی از مقصران آلودگی در شرق تهران
پایگاه خبری راد: طی هفته گذشته منطقه پیروزی و شهر ری در برخی ساعات آلوده‌ترین منطقه تهران بودند و غلظت ذرات آلاینده کمتر از ۲.۵ میکرون در این ایستگاه‌ها به عددی بالاتر از عدد ۲۰۰ رسید. مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران تردد خودروهای دیزلی‌ را یکی از علل اصلی آلودگی هوا در شرق تهران می‌داند.
یک‌طرفه شدن محور کندوان و محدودیت تردد در جاده هراز
پایگاه خبری راد: ‌تردد تریلر و کامیون در محور کندوان ممنوع و این جاده فردا از ساعت ۱۴ تا ۲۴ یک‌طرفه است، در محور هراز نیز تردد‌ کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز و همچنین فردا، ممنوع است.
اعمال محدودیت ترافیکی در ۳ جاده منتهی به شمال
پایگاه خبری راد: در محور کندوان تردد خودرو از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه هفته جاری از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است؛‌ با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه، از مرزن آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
سه راهکار وزارت راه برای نفس ‌کشیدن کرج
پایگاه خبری راد: آمارهای روزانه تردد در جاده‌های بین‌شهری کشور نشان می‌دهد استان البرز با وجود آنکه از نظر مساحت جزو استان‌های کوچک ایران به حساب می‌آید، اما همواره در رأس پرترافیک‌ترین مناطق کشور بوده است. موضوعی که وزارت راه تلاش می‌کند با پیگیری همزمان سه پر وژه برای آن راه‌حلی جدی پیدا کند.
آخرین وضعیت آمادگی ایران برای سفرهای اربعین
پایگاه خبری راد: وزارت راه و شهرسازی جدیدترین اقدامات صورت گرفته برای آماده‌سازی زیرساخت‌های جاده‌ای در سفرهای اربعین امسال را تشریح کرد.
صفحه قبل | صفحه بعد