19:12 | پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کمربندی

جزئیات کامل منطقه یک آزادراه تهران-شمال
پایگاه خبری راد: منطقه یک ‌آزادراه تهران-شمال با طولی معادل ۳۲ کیلومتر در حالی تابستان ۱۳۹۸به بهره‌برداری خواهد رسید که کاهش ۶۰ کیلومتری مسیر و ۲۰ دقیقه‌ای زمان تا سه‌راهی شهرستانک را در پی خواهد داشت.
آزادراه‌ تهران - شمال چه ویژگی‌هایی دارد؟
پایگاه خبری راد: آزادراه تهران - شمال در مجموع ۱۲۱ کیلومتر طول، ۱۷۹ دستگاه تونل به طول ۱۰۱ هزار و پنج متر و ۹۴ دستگاه پل بزرگ به طول ۱۲ هزار و ۶۳۳ متر خواهد داشت.
اختلاف فاحش آزادراه تهران-شمال با جاده تهران-چالوس
پایگاه خبری راد: با اتمام پروژه آزادراه تهران-شمال شاهد کوتاه شدن ۶۴ کیلومتری مسیر، کاهش ۳ ساعته مدت زمان سفر و صرفه جویی ۶۰۰ میلیارد تومانی سالانه مصرف سوخت در قیاس با راه تهران-کرج-چالوس خواهیم بود.
از اجرای راه‌آهن شیراز - بوشهر چه خبر؟
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بیشترین تعداد پروژه های زیرساختی اعم از آزادراه، بزرگراه، راه اصلی، راه فرعی، راه روستایی و راه آهن در کشور در استان فارس در دست اجرا است.
پادرمیانی وزیر برای حل مشکلات قزوین
پایگاه خبری راد: در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین رئیس شورا شهر درخصوص ملاقات خود با وزیر راه و شهرسازی و موضوعات مطرح شده در آن جلسه مربوط به بافت تاریخی، تعیین تکلیف پروژه‌های شهید انصاری و پل امام رضا (ع) مطالبی را بیان کرد.
افتتاح پایگاه امداد و نجات جاده کمربندی میبد با حضور رییس سازمان امداد و نجات
پایگاه خبری راد: پایگاه خیری امداد و نجات جاده کمربند غربی میبد با حضور رییس سازمان امداد جمعیت هلال احمر و جمعی از مسئولین استان یزد و شهرستان میبد افتتاح شد.
ترافیک سنگین در محور ایلام-مهران/بارش پراکنده باران در برخی محورها
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت راههای کشور را تشریح کرد.
رشد ۵۰ درصدی ترانزیت ریلی در شش‌ماهه اول سال ۹۷
قائم مدیرعامل شرکت راه‌آهن از رشد ۵۰ درصدی ترانزیت ریلی در شش‌ماهه اول سال ۹۷ خبر داد.
جزئیاتی از آخرین وضعیت ساخت آزادراه تهران به شمال
پایگاه خبری راد: فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: با بهره برداری از آزاد راه تهران – شمال، حدود ۶۵ کیلومتر از مسیر مسافران به شمال کشور کوتاه خواهد شد و در کنار آن وجود سد کرج و منطقه واریان نیز جاذبه‌های گردشگری این منطقه را دو چندان خواهد ساخت.
جولان سگ‌های ولگرد در رشت!
پایگاه خبری راد: این روزها جولان سگ‌های ولگرد در رشت سبب رعب و وحشت مردم شده است، بسیاری از این سگ‌ها بیمار هستند و حضور آنها در سطح شهر در حال تبدیل شدن به یک خطر بهداشتی است.
افتتاح 140 کیلومتر بزرگراه و راه روستایی خوزستان با حضور آخوندی
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی در سفر خود به ماهشهر به صورت همزمان 140 کیلومتر جاده را در خوزستان افتتاح کرد.
اجرای قطعی برقی کردن قطار «مشهد - تهران»
پایگاه خبری راد: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی گفت: در طول 5 سال دولت یازدهم و دوازدهم، مجموعاً تنها در مناسبت‌های هفته دولت، دهه مبارکه فجر و سفر ریاست جمهوری و معاون اول ایشان حدود 12 هزار و 254 پروژه با اعتبار 23 هزار و 45 میلیارد تومان را افتتاح کردیم.
بنزین در شهرهای مرکزی مازندران کیمیا شد + تصاویر
پایگاه خبری راد: این روزها بنزین در برخی شهرهای مازندران کیمیا شده و کمیاب؛ در شهرهای فریدونکنار، بابلسر، سرخرود، قائم‌شهر و محمودآباد به سختی پیدا می شود و مردم برای تامین سوخت یا باید به شهرهای مجاور بروند و یا اینکه در صف های طولانی منتظر بمانند.
 وزیر راه به جاده‌های کردستان که به قتلگاه تبدیل شده توجه ویژه داشته باشند
پایگاه خبری راد: نماینده مردم مریوان در مجلس با اشاره به حوادثث جاده‌ای گفت: امیدوارم با توجه ویژه نسبت به کمربندی مریوان و در نظر گرفتن اعتبارات جهشی برای بازسازی راه‌های کردستان دیگر شاهد اینگونه اتفاقات نباشیم.
انتقاد نماینده سنندج از وضعیت راه‌های کردستان
پایگاه خبری راد: نماینده سنندج گفت: بارها از تریبون مجلس برای توسعه راه‌های کردستان داد زدم اما برخی از مدیران بی‌کفایت در سطوح مختلف گوش ندادند و بدون کوچک‌ترین مماشات طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی را پیگیری می‌کنم چرا که راه‌های کردستان قتلگاه انسانی شده است.