02:51 | يكشنبه 23 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کارآفرینی

اختصاص درصدی از فروش تولید به کارگران
نماد برتر- یک کارشناس حوزه کار اختصاص درصدی از فروش محصولات تولیدی به کارگران را در تقویت قدرت معیشت کارگران اثرگذار دانست و بر لزوم حفظ اشتغال نیروهای کار در ایام کرونا تاکید کرد.
حدود ۱۲ درصد گاز کشور در پالایشگاه فجر جم تولید می‌شود
نماد برتر- به گفته‌ی مدیرعامل پایشگاه فجر جم ۱۰ تا ۱۲ درصد گاز کشور در این پالایشگاه تولید می‌شود.
ضرورت استفاده از ظرفیت‌های علمی دانشگاهی در زمینه سلامت نیروی کار و خدمات الکترونیکی
نماد برتر- معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تفاهم‌نامه منعقده این معاونت با دانشگاه علم و فرهنگ جهاد دانشگاهی، گفت: آمادگی داریم در قالب این تفاهم‌نامه از ظرفیت‌های علمی دانشگاه در زمینه سلامت نیروی کار و خدمات الکترونیکی به جامعه هدف خود استفاده کنیم.
تولید زعفران گلخانه‌ای به روش هواکشت
نماد برتر- پژوهشگران دانشگاه رازی موفق به تولید زعفران گلخانه‌ای به روش ایروپونیک (هواکشت) شدند.
فضای مجازی؛ فرصت‌ها و تهدیدها
نماد برتر- نتایج یک مطالعه نشان داد که فضای مجازی در کنار وجود فرصت‌های بی‌شمار، به دلیل فقدان آموزش مناسب و کافی، تهدیدهایی نیز دارد. بنابراین آموزش فراگیر سواد رسانه‌ای و مدیریت این فضا ضروری است.
پرداخت ۲۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی
نماد برتر- مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از پرداخت ۲۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به طرح های اشتغال روستایی خبر داد و گفت: طرح هر روستا یک محصول در ۱۷۰ روستای کشور به اجرا درآمده و تا پایان دولت در ۵۰۰ روستای دیگر اجرا خواهد شد.
پیش‌بینی افزایش برداشت محصولات باغی در استان مرکزی/اعتبار بلاعوض برای کشت گیاهان دارویی
نماد برتر- مدیر باغبانی جهادکشاورزی استان مرکزی از پیش بینی افزایش ۱۰ درصدی برداشت محصولات باغی در استان خبر داد.
دست شهرک‌های کشاورزی دولتی زیر سنگ کم‌آبی
نماد برتر- مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان مرکزی گفت: برای ایجاد شهرک‌های دولتی، مشکل تامین زمین وجود ندارد، اما مشکل اصلی کمبود آب است که ایجاد این شهرک‌ها را با چالش مواجه می کند.
رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت شد
نماد برتر- نمایندگان مردم در خانه ملت، به علیرضا رزم حسینی به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند.
پروپوزال‌ها به پروژه‌های صنعتی تبدیل می‌شوند
نماد برتر- پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس دومین جشنواره ملی استارپوزال را با هدف تبدیل پروپوزال‌ها به پروژه‌های صنعتی برگزار می‌کند.
شغل های خانگی، سرمایه و هزینه زیاد نمی خواهد
نماد برتر- یک فعال حوزه کار بر لزوم احیای مشاغل خانگی و استفاده از ظرفیت کسب و کارهای خانگی در ایام کرونا تاکید کرد و گفت: مشاغل خانگی بودجه و سرمایه بالایی نمی خواهد و با کمترین هزینه قابل راه اندازی است.
اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان مودم و موبایل
نماد برتر- مدیرکل دفتر همکاری‌های فراسازمانی، ارتباط با صنعت و دانشگاه سازمان فناوری اطلاعات از اعطای تسهیلات به چهار حوزه تولید مودم، تولید تلفن همراه، تجهیزات اکتیو مراکز داده و تولید محتوای بومی خبر داد.
دستور ویژه وزیر کار برای پیگیری سریع مشکلات یک واحد تولیدی
نماد برتر- در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی یک واحد تولیدی ، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی دستور داد فوری در این زمینه پیگیری های لازم انجام و اطلاعات متقن و کارشناسی جمع آوری شود.
سامانه راه نوآوری برای توسعه کسب‌وکار راه‌اندازی شد
نماد برتر- سامانه راه نوآوری راه‌حلی برای توسعه کسب‌وکار به‌صورت آنلاین با ایجاد روابط و تبادل بین خدمت‌دهنده‌ها و خدمت‌گیرنده‌ها در حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی راه اندازی شد.
افزایش ۴۵۰۰ میلیارد ریالی سرمایه صندوق کارآفرینی امید
نماد برتر- جلسه هیأت امناء صندوق کارآفرینی امید با حضور سرپرست نهاد ریاست جمهوری، وزیر ورزش و جوانان و دیگر اعضای هیأت امناء و مدیر عامل و هیأت مدیره برگزار شد.