09:16 | يكشنبه 9 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کارآفرینی

آموزش اقتصاد به کودکان با بسته‎‌های محققان کشور
نماد برتر- گروهی از محققان یکی از شرکت‌های خلاق بسته‌های آموزشی استانداردسازی برای درک بهتر مفاهیم کلیدی اقتصادی به کودکان را عرضه کرده اند.
اسامی ۱۰۰ ایده برتر چهارمین دوره نانواستارتاپ اعلام شد
نماد برتر- از سوی ستاد نانو ۱۰۰ نفر برگزیده اول چهارمین دوره نانواستارتاپ معرفی شدند که به زودی در افتتاحیه برنامه شرکت خواهند کرد و پس از تعیین ایده و تایید پروپوزال اجرایی از حمایت‌های مادی و معنوی برنامه بهره‌مند خواهند شد.
اعلام برنامه‌های پارک پردیس برای هفته جهانی کارآفرینی
نماد برتر- پارک فناوری پردیس به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی برنامه‌های ویژه‌ای همچون رویدادهای کارآفرینی، بازدیدهای تخصصی و عمومی و دوره‌های آموزشی را برگزار می‌کند.
شرایط بهره مندی از مزایای دوره کارورزی+ مبلغ کمک هزینه
نماد برتر- بر اساس آخرین آمار عملکرد طرح کارورزی حدود ۱۳۵ هزار نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی در طرح کارورزی ثبت‌نام کرده‌ و واجد شرایط شناخته‌ شده‌ و ۹۱۲۷ بنگاه مشمول معافیت بیمه ای قرار گرفته اند.
اگر دنبال کار و نیروی کار هستید بخوانید!
نماد برتر- با آغاز به کار سامانه اشتغال و کسب و کار ایرانیان علاوه بر امکان درج و ثبت اطلاعات شغلی شاغلان و مشاهده و اصلاح سوابق شغلی، زمینه ایجاد فرصتهای کسب و کار برای جوانان جویای کار و جذب نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان فراهم شد.
آغاز فعالیت جشنواره پانزدهم شیخ بهایی از ۲۸ آبان/زمان برگزاری بخش نمایشگاهی
نماد برتر- دبیر جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی از برگزاری پانزدهمین دوره این جشنواره در روزهای ۲۸ و ۲۹ آبان ماه سال جاری خبر داد و گفت: در این دوره از جشنواره جایزه دکتر محمود شیخ زین الدین به برترین طرح‌های فناورانه که به مرحله تولید انبوه رسیده و بر اساس آن خط تولید یا کارخانه ایجاد شده باشد، اعطا خواهد شد.
برگزاری وبیناری برای به اشتراک گذاردن تجارب موفق کشف بازار
نماد برتر- به منظور آشنا شدن کارآفرینان با فرصت‌های موجود در بازار وبیناری برای به اشتراک گذاردن تجارب یک کارآفرین موفق برگزار خواهد شد که در زمینه تولید و فروش انواع محصولات فناورانه بحث خواهد کرد.
حمایت از ۵۰ شرکت دانش‌بنیان در راستای توسعه صنایع دریایی
نماد برتر- در قالب برنامه توسعه صنایع نرم و خلاق در صنعت دریایی از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، ۵۰ شرکت دانش‌بنیان در این حوزه مورد حمایت قرار می‌گیرند.
افزایش صادرات با اجرای مدل های کسب و کار
نماد برتر- مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از هدفگذاری برای اجرای مدل های توسعه روستایی خبر داد و گفت: با اجرای الگوهای توسعه کسب و کار، ضمن ایجاد فرصتهای اشتغال، زمینه افزایش صادرات محصولات و ارزآوری برای کشور فراهم می شود.
سامانه ملی اشتغال و کسب و کار راه اندازی شد
نماد برتر- معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه اندازی سامانه ملی اشتغال و کسب و کار در کشور خبر داد.
موافقت رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی
نماد برتر- در هشتمین کنفرانس بین‌المللی نانوساختارها (ICNS۸) که به‌صورت مجازی در اواخر آبان ماه جاری برگزار می‌شود با حضور برنده نوبل شیمی کاربردها و مقررات ایمنی استفاده از نانو ساختارها بحث و تبادل نظر خواهد شد.
کتابی که سرگذشت شکست و موفقیت کارآفرینان را در تولید فناوری حکایت می‌کند
نماد برتر- طی مراسمی آنلاین از کتاب سرگذشت یک کارآفرین با عنوان "همه‌فن حریف" در ستاد توسعه فناوری نانو رونمایی شد؛ این کتاب سرنوشت فناوری‌های مختلفی را که بنا به ضرورت کشور تولیدشده، نشان می‌دهد.
اقتصاد دانش بنیان در صنعت خودرو با تمرکز بر فناوری‌های پاک در تولید
نماد برتر- کنفرانس پیشرفت‌های اخیر و روندهای آینده صنعت خودرو، دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
فراخوان ثبت نام از واحدهای متقاضی دریافت گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان در سال 1399
نماد برتر- ثبت نام از متقاضیان دریافت گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان ازسوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان آغاز شده و تا دهم آذرماه 1399 (1399/09/10) ادامه دارد.
اختصاص درصدی از فروش تولید به کارگران
نماد برتر- یک کارشناس حوزه کار اختصاص درصدی از فروش محصولات تولیدی به کارگران را در تقویت قدرت معیشت کارگران اثرگذار دانست و بر لزوم حفظ اشتغال نیروهای کار در ایام کرونا تاکید کرد.