08:49 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پردیس

"ثپردیس" واحدهای پروژه مسکونی باران را پیش فروش می کند
شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس واحدهای پروژه مسکونی باران را واگذار می کند.
"شپدیس" ترکیب جدید هیات مدیره را انتخاب کرد
شرکت پتروشیمی پردیس ترکیب هیات مدیره شرکت را تغییر داد.
چهارشنبه پرنوسان شاخص بورس تهران
در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه ششم امرداد ماه) شاخص بورس تهران روز پر نوسانی را سپری کرد؛ به گونه‌ای که شاخص کل بورس که در ساعات میانی معاملات تا یک میلیون و ۳۲۰ هزار واحد افزایش یافته بود، در ساعات پایانی کاهش یافت و به یک میلیون و ۳۱۶ واحد رسید.
رشد دسته جمعی شاخص‌های بورس تهران
در جریان معاملات امروز، (شنبه، ۲۶ تیر ماه) شاخص کل بورس با افزایش ۵ هزار و ۷۲۴ واحد به رقم یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن نیز با ۹۷۱ واحد افزایش به عدد ۴۰۲ هزار و ۵۸۳ واحد رسید.
شاخص وارد کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار شد
در جریان معاملات امروز، (دوشنبه، ۲۱ تیر ماه) شاخص کل بورس با افزایش ۱۹ هزار و ۷۷ واحد به رقم یک میلیون و ۳۰۴ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن نیز با ۳ هزار و ۴۹ واحد افزایش به عدد ۴۰۰ هزار و ۶۴۹ واحد رسید.
سود 6072 ریالی در زمین «شیراز»
نماد برتر - انتظار می‌رود در سال جاری با فروکش کردن بحران کروناویروس و افزایش تقاضای چین، قیمت اوره از سطوح 400 دلار نیز عبور کند.
افت 12 درصدی نرخ فروش برای «شپدیس»
نماد برتر - کل فروش ۸ ماهه شرکت به ۱۲۱ هزار و ۳۲۴ میلیارد ریال رسیده که ۱۶۷ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته محسوب می‌شود.
سهم 355 ریالی سهامداران از عملکرد «ورنا»
نماد برتر - بخش اصلی فروش سهام مربوط به واگذاری بخشی از سهام در اختیار شرکت‌های سایپا، پالایش نفت تبریز، بانک تجارت و پتروشیمی پردیس بوده است.
رشد 113 درصدی درآمدهای «شپدیس»
نماد برتر - بیشترین میزان درآمدی که پتروشیمی پردیس در اسفندماه به دست آورده از فروش محصولات در بازار خارجی بوده است.
"کرونا" با همایش‌ها و نمایشگاه‌های فناورانه چه کرد؟
نماد برتر- هر چند که در گذشته برگزاری رویدادها، همایش‌ها و سمینارها به صورت برخط و آنلاین امری محال به نظر می رسید ولی شیوع کرونا تغییر رویه ای را در برگزاری چنین رویدادهایی ایجاد کرد که نه تنها امکان حضور همه مدعوین از داخل و خارج کشور در آن را میسر کرد، بلکه می‌تواند رویه قابل قبول برای پسا کرونا در برگزاری سمینارها باشد.
تامین آب پرند و پردیس به کجا رسید؟
نماد برتر- مدیرعامل آبفای استان تهران در خصوص آخرین وضعیت تامین آب پرند و پردیس توضیح داد و گفت: در تلاش هستیم با اقداماتی که انجام می شود تابستان را در پردیس و پرند بدون مشکل پشت سر بگذاریم.
۱۰ نماد بورسی و فرابورسی موقتاً بسته شد / آغاز بازارگردانی یک سهم
نماد برتر- پیش از شروع معاملات امروز بازار سهام ، نماد ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام رویدادی مهم بسته و بازارگردانی یک سهم نیز آغاز شد.
زمان افزایش سرمایه ۲۵۰ و ۳۶۲ درصدی از دو محل جذاب + مجمع چهار شرکت
نماد برتر- زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده ۶ شرکت بورسی و فرابورسی به همراه لغو مجمع سهم بازار پایه ای اعلام شد.
"ثنوسا" با سود ۲۹۸ریالی برای هرسهم از زیان خارج شد
نماد برتر- شرکت نوسازی و ساختمان تهران در یکسال فعالیت توانسته برای هرسهم به سود ۲۹۸ریالی برسد و از زیان خارج شود.
تغییر وضعیت نماد (ثپردیس۱) به دلیل نوسان قیمت
نماد برتر- نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس (ثپردیس۱) به دلیل نوسان قیمت بیش از ۲۰ درصد، به مدت ۶۰ دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می‌گیرد.