04:51 | پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پردیس

۵ میلیارد اوراق بهادار دست‌به‌دست شد
در جریان معاملات امروز (چهارشنبه، بیستم و هشتم مهر ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۱۳ هزار و ۱۲۵ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۳۶ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با یک هزار و ۸۲ واحد کاهش، به رقم ۳۹۷ هزار و ۲۶۴ واحد را به ثبت رساند.
شاخص بورس تهران در میانه کانال ۱.۵ میلیون واحدی
در جریان معاملات امروز (سه‌شنبه، بیستم و هفتم مهر ماه)، شاخص کل بورس تهران با افزایش ۱۲ هزار و ۵۵۴ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۴۹ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۴ هزار و ۳۸۰ واحد افزایش، به رقم ۳۹۸ هزار و ۸۳۴ واحد را به ثبت رساند
"پارسان" از سود سهام به «همت» نزدیک شد
در بخش صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های بورسی "پارسان" بیشترین بهای تمام‌شده متعلق به «پتروشیمی پارس» بوده که ارزش بازار آن نیز برابر با ۲۱۶،۰۱۲ میلیارد ریال شناسایی‌شده و نسبت به ماه گذشته ۱۱ درصد کاهش ارزش را به همراه داشت.
حمایت از انبوه سازان روی خطوط تحلیل
نگاهی تکنیکال به وضعیت گروه انبوه‌سازی نشان می‌دهد که در کف حمایتی خود قرار دارد و سهامداران این گروه امید دارند که این کف حمایتی از دست نرود
تمرکز "شپدیس" بر فروش صادراتی
پتروشیمی پردیس در شهریورماه درآمد شناسایی‌شده خود را از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی به‌دست‌آورده که بیشترین میزان درآمد در بازار صادراتی بود.
روز پرنوسان شاخص بورس تهران
در جریان معاملات امروز، (دوشنبه، نوزدهم مهر ماه) بورس تهران، روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت. به طوریکه شاخص کل بورس که در ساعات ابتدایی معاملات روندی صعودی داشت، کاهشی شد و در نهایت شاخص کل بورس تهران با افزایش یک هزار و ۸۶۹ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۵۷ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۹۲۶ واحد کاهش، رقم ۴۱۳ هزار و ۷۶۰ واحد را به ثبت رساند.
گروه فراورده‌های نفتی در صدر نشست
در جریان معاملات امروز، (یکشنبه، هجدهم مهر ماه) شاخص کل بورس تهران با کاهش ۱۰ هزار و ۴۲۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۵۵ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۵ هزار و ۸۹۷ واحد کاهش، رقم ۴۱۴ هزار و ۶۸۳ واحد را به ثبت رساند.
«شیمیایی‌ها» در صدر معاملات بورس تهران
در جریان معاملات امروز، (یکشنبه، یازدهم مهر ماه) شاخص کل بورس تهران با افزایش ۳ هزار و ۲۱۳ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۷۶ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۲ هزار و ۲۴۸ واحد افزایش، رقم ۴۲۲ هزار و ۵۷۸ واحد را به ثبت رساند.
اوره ایران از یونان تا آمریکای لاتین
ظرفیت تولید اوره ایران بیش از ۵.۶ میلیون تن در سال است که در شرکت‌های پتروشیمی پردیس، شیراز، کرمانشاه، خراسان، لردگان و شرکت پتروشیمی رازی واقع شده‌اند.
روند صعودی ارزش بازار به "پارسان" بازگشت
در بخش صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های بورسی "پارسان" بیشترین بهای تمام‌شده متعلق به «پتروشیمی پارس» با ۲۵,۴۴۲ میلیارد ریال بود.
افشای «فهرست زمین و ساختمان» ۸۰ ناشر
تا لحظه تدوین این گزارش (۱۰ صبح ۲۴ شهریور ۱۴۰۰) و با گذشت کمتر از ۷ روز از انتشار ابلاغیه سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر الزام افشای جزییات زمین و ساختمان ناشران بورسی و فرابورسی، حدود ۸۰ ناشر فهرست زمین و ساختمان خود را به طور جداگانه و با عنوان «افشای فهرست زمین و ساختمان» در سامانه کدال منتشر کردند.
حرکت معکوس شاخص کل و شاخص هم‌وزن
در جریان معاملات روز، (شنبه، بیستم شهریور ماه) شاخص کل با افزایش ۴ هزار و ۵۰۹ واحد به رقم یک میلیون و ۵۳۰ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۲ هزار و ۷۵۳ واحد کاهش، رقم ۴۶۳ هزار و ۳۴۴ واحد را به ثبت رساند
عرضه ۱۷۷ هزار تن شمش بلوم و تختال در بورس کالا
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز سه شنبه ۹ شهریورماه میزبان عرضه ۱۰۷ هزار و ۳۰۰ تن شمش بلوم و ۷۰ هزار تن تختال C است.
رشد ۲۱۶ درصدی پورتفوی بورسی "پردیس"
بیشترین ارزش بازار سرمایه‌گذاری پردیس در مردادماه متعلق به صنعت «محصولات شیمیایی» با ۳ هزار و ۹۵ میلیارد ریال بوده است.
شروعی قرمز؛ پایانی سبز
در جریان معاملات امروز، (دوشنبه، یکم شهریورماه) شاخص کل با افزایش ۳۳۷ واحد در کانال یک میلیون و ۵۱۵ هزار واحدی متوقف شد و شاخص هم‌وزن با ۴ هزار و ۱۰۰ واحد افزایش، رقم ۴۴۰ هزار و ۱۳۱ واحد را به ثبت رساند.