22:20 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پترول

تولید گاز عربستان رکورد زد
نماد برتر- تلاشهای عربستان سعودی برای توسعه منابع گازی با رکورد جدید در تولید روزانه این سوخت به ثمر نشست اما همچنان برای تامین نیاز نیروگاههای این کشور کافی نیست.
سقوط حدود ۴۵ درصدی سود سه ماهه آرامکوی سعودی
نماد برتر- شرکت نفتی آرامکوی سعودی کاهش ۴۴.۶ درصدی سود خالص خود در سه ماهه سوم امسال تحت تاثیر ضعیف ماندن تقاضا و قیمتهای پایین نفت در بحبوحه شیوع ویروس کرونا را گزارش کرد.
نابودی مشاغل انرژی در بحران کرونا
نماد برتر- شرکتهای نفت و گاز در سراسر جهان برای دوام آوردن در برابر رکود تقاضا در بحران شیوع ویروس کرونا، به تعدیل کارکنانشان روی آورده اند.
مروری بر پرتفوی مهرماه "پترول"
نماد برتر- ارزش بازار گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، با کاهش ۱۹ هزار و ۵۴۸ میلیارد و ۷۹ میلیون ریال به ۱۵۱ هزار و ۳۷ میلیارد و ۴۷۱ میلیون ریال رسید.
نفت دو درصد سقوط کرد
نماد برتر-قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی عمده رشد روز گذشته را از دست داد و تحت تاثیر افزایش ذخایر آمریکا و افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا و اروپا حدود دو درصد سقوط کرد.
نیمی از تولید نفت و گاز خلیج مکزیکوی آمریکا تعطیل شد
نماد برتر- تقریبا نیمی از تولید نفت و گاز خلیج مکزیکوی آمریکا روز سه شنبه در آستانه وقوع طوفان گرمسیری زتا تعطیل شد.
ریزش قیمت نفت متوقف شد
نماد برتر- نفت پس از سقوط سنگینی که شب گذشته متحمل شد، در معاملات روز سه شنبه اندکی افزایش پیدا کرد اما فضا در بازار تحت تاثیر افزایش موارد جهانی ابتلا به ویروس کرونا تیره مانده است.
روند کاهشی نفت ازسرگرفته شد
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه در واکنش به آمار هفتگی رشد ذخایر نفت آمریکا که نگرانیها نسبت به اشباع عرضه جهانی را برانگیخت، کاهش یافت.
 نفت برای چهارمین روز متوالی کاهش یافت
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی با نگرانیها نسبت به پیامدهای دومین موج شیوع ویروس کرونا بر روند احیای تقاضا برای سوخت، برای چهارمین روز متوالی کاهش پیدا کرد.
اختلال فعالیت پالایشگاه‌های آمریکا در پی وقوع طوفان دلتا
نماد برتر-طوفان گرمسیری دلتا باعث قطع برق و صدمه دیدن تجهیزات در پالایشگاه‌های نفت منطقه گلف کاست و تعطیلی بنادر صادرات نفت شد.
حقوقی ها بیشتر چه خریدند / حقیقی ها بیشتر چه خریدند
نماد برتر- در نمای کلی از وضعیت معاملات 19 مهر بورس تهران، پربازده ترین سهام و ترین های بورس کدام بودند.
سقوط آزاد قیمت نفت با سورپرایز جدید ترامپ
نماد برتر- قیمت نفت روز چهارشنبه پس از این که رییس جمهور آمریکا امیدها برای چهارمین بسته محرک مالی اقتصاد را نقش بر آب کرد و همچنین افزایش بیش از حد انتظار ذخایر آمریکا، کاهش یافت.
گاز طناب نجات تولیدکنندگان نفت خلیج فارس می‌شود
نماد برتر-کشورهای عربی نفت خیز این روزها در بحران اقتصادی عمیقی غوطه ور شده و با کسریهای مالی عظیمی مواجه هستند.
نفت تحت تأثیر دعوای دموکرات ها با جمهوری خواهان
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات امروز با افت شدیدی همراه شد در حالی که مذاکرات بر سر بسته محرک مالی آمریکا بدون نتیجه خاتمه یافت.
تحلیل تکنیکال سهام دو شرکت بورسی پترول و سیمان فارس و خوزستان
نماد برتر- حال و آینده سهام دو شرکت پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان ( پترول ) و سیمان فارس و خوزستان توسط یک کارگزاری بررسی و تحلیل تکنیکال شد.