15:39 | يكشنبه 16 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پترول

مدیریت جهادی، اعتماد به جوانان و کار تیمی، شرط راه‌اندازی و افتتاح سه طرح پتروشیمی
نماد برتر- مدیرعامل پترول گفت: با مدیریت جهادی و اعتماد به جوانان در سخت ترین شرایط و تحریم های ظالمانه سه طرح مهم پتروشیمی های لردگان، ایلام و ارومیه راه اندازی و به بهره‌برداری رسید تا زمینه برای جهش تولید و رونق اقتصادی فراهم شود و ضمن تبلور خودباوری فعل "خواستن توانستن است" بر بیگانگان نیز به منصه ظهور برسد.
افزایش تولید ماهانه اوپک برای ششمین ماه متوالی
نماد برتر- طبق یافته های نظرسنجی رویترز، تولید نفت اوپک در ماه دسامبر برای ششمین ماه افزایش یافت که عمدتا به دلیل بهبود بیشتر تولید لیبی بوده است.
خروج موقت ۱۵ نماد از تابلو معاملات و آغاز بازار گردانی دو سهم فرابورسی
نماد برتر- قبل از شروع معاملات امروز ، نماد ۱۴ شرکت به دلیل اعلام رویدادهای مهم بسته و یک هلدینگ مشمول برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی و بازارگردانی دو سهم فرابورسی آغاز شد .
زمان افتتاح فاز دوم زیرمجموعه "پترول" و عدم تشخیص آثار مالی
نماد برتر- هلدینگ پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان از زمان افتتاح فاز دوم پتروشیمی ایلام و عدم مشخص بودن آثار مالی بر وضعیت مالی خبر داد .
تحقق درآمد ۳ پالایشگاه ، چهار هلدینگ پترو شیمیایی و سیمان + ۶ شرکت دیگر
نماد برتر- وضعیت تحقق سود و زیان ۱۳ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله ۳ پالایشگاه ، چهار سه هلدینگ پتروشیمیایی و سیمان ، اعلام شد.
افزایش سود "پترول" چشمگیر بود
نماد برتر- گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۳ هزار و ۶۶۰ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۳۷۳ ریال اعلام شده بود، افزایش ۸۸۱ درصدی را نشان می‌دهد.
آغاز بهره برداری رسمی از پروژه‌های ملی 30 هزار میلیاردی وزارت نفت
نماد برتر- بهره برداری از طرح‌ها و پروژه های ملی وزارت نفت در سه استان کشور توسط رییس جمهوری از طریق ویدئوکنفرانس آغاز شد.
اجرای ۲۵ طرح پتروشیمی با سرمایه گذاری ۱۴ میلیارد دلاری
نماد برتر- مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس گفت: این هلدینگ برای ریل‌گذاری آینده صنعت پتروشیمی و در جهش دوم و سوم صنعت پتروشیمی، حدود ۲۵ طرح بزرگ و کوچک را با حجم سرمایه‌گذاری حدود ۱۴ میلیون یورو در حال اجرا دارد.
صعود نفت برنت رکورد زد
نماد برتر- قیمت نفت برنت روز سه شنبه تحت تاثیر خبر نتایج موفق سومین واکسن کووید ۱۹ که امیدها به احیای تقاضا برای نفت را تقویت کرد و موافقت رسمی با آغاز فرآیند انتقال قدرت به جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا، به بالاترین سطح از مارس صعود کرد.
زیرمجموعه پترول با اعلام زمان راه اندازی رسمی شرکت برای دو روز از تابلو رفت
نماد برتر- زیرمجموعه پترول با اشاره به راه اندازی معمول بعد از تولید آزمایشی از زمان مراسم افتتاحیه رسمی شرکت خبر داد و برای دو روز کاری با توقف نماد روبرو شد.
نفت از صعود بازماند
نماد برتر- شاخصهای قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی تحت تاثیر انتظارات برای تمدید کاهش تولید فعلی اوپک پلاس و آمار افزایش هفتگی ذخایر نفت آمریکا روند متفاوتی را پیدا کردند.
صعود قیمت نفت ادامه دار شد
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه در واکنش به آمار کاهش ذخایر نفت آمریکا و امیدواری به تولید یک واکسن موثر کووید ۱۹ بیش از یک درصد صعود کرد.
روند کاهشی نفت ازسرگرفته شد
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی تحت تاثیر نگرانیها نسبت به تقاضای کوتاه مدت برای سوخت در اروپای تحت قرنطینه و آمریکا، پس از جهش چشمگیری که شب گذشته داشت، دوباره کاهش پیدا کرد.
توضیح پترول درباره اثر افزایش سرمایه پتروشیمی گچساران بر مالکیت دو زیرمجموعه
نماد برتر- پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان که نماد آن تا ۲۸ آبان با تعلیق روبرو شده از کاهش مالکیت دو پتروشیمی ممسنی و کازرون در اثر افزایش سرمایه ۱۰۷ درصد پتروشیمی گچساران خبر داد.
سیاست انرژی آمریکا در دوران بایدن چه تغییری خواهد کرد؟
نماد برتر- شبکه های بزرگ متعددی اعلام کردند جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شده است.