09:30 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

صنف

"ساروم" برای هرسهم ۲.۵۰۳ریال سود محقق ساخت
نماد برتر- شرکت سیمان ارومیه در صورت های مالی میان دوره ای ۹ماهه از تحقق سود ۲هزار و ۵۰۳ریالی برای هرسهم خبر داد.
واگذاری ۲ درصد سهام شستا به بازنشستگان منتفی شد
نماد برتر- رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران از مخالفت با واگذاری ۲ درصد سهام شستا به بازنشستگان تامین اجتماعی و منتفی شدن این اقدام خبر داد.
اتهامات کم و گران فروشی فروشگاه های زنجیره ای رد شد/ امکان بازدید میدانی
نماد برتر- رئیس اتحادیه و و مدیرعامل شرکت بورسی با رد اتهامات وارده کم و گران فروشی فروشگاه های زنجیره ای از امکان بازدید میدانی اصحاب رسانه و نهادهای نظارتی از کلیه شعب خبر داد .
یک هفته با بورس کالا
نماد برتر- در هفته‌ای که گذشت شاهد رویدادها و اظهارنظرهای مختلفی پیرامون بورس کالای ایران بودیم که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به آغاز پذیره نویسی و برگزاری مراسم رسمی افتتاح معاملات دو صندوق کالایی کشاورزی و معاملات گواهی سپرده خرما و اصرار وزارت صمت بر تغییر قیمت پایه فولاد برخلاف شیوه نامه دولت و واکنش فعالان بازار سرمایه، فولاد ونمایندگان مجلس اشاره کرد.
داستان فولادی ها از تحریم ترامپ تا رزم حسینی
ماد برتر - بعد از اینکه در سال 98 ترامپ صنعت فولاد ایران را تحریم کرد گویا وطنی ها نیز دلشان تاثیر بیشتر در حشیه این بازار خواسته و با ورود وزیر صمت و تصمیمات عجیب وی، فولاد وارد فاز جدیدی از دوران خود می شود.
توزیع روزانه ۴۰۰۰ تن انواع روغن در سراسر کشور
نماد برتر- دبیر انجمن صنفی روغن نباتی ایران گفت:روزانه بین ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تن از انواع روغن مایع و جامد در سراسر کشور توزیع می شود و فروش روغن گرانتر از نرخ مصوب سازمان حمایت گرانفروشی است.
درخواست اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد برای ساماندهی بازار
نماد برتر- اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد در نامه‌ای به معاون اقتصادی رئیس جمهور با اعلام اینکه در شیوه‌نامه ساماندهی عرضه فولاد نظام توزیع لحاظ نشده، خواستار ساماندهی اوضاع بازار شدند.
مروری تحلیلی بر عملکرد یک ساله "قشکر"
نماد برتر- شرکت شکر شاهرود در دوره منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، در مقایسه با دوره ۶ ماهه سال گذشته افزایش ۶۸درصدی در درآمدهای عملیاتی، کاهش ۷۷درصدی در سود عملیاتی، کاهش ۷۴درصدی در سود خالص و کاهش ۲ درصدی در دارایی‌ها داشته است.
عرضه اختصاصی ورق فولادی به صنعت بورسی و وعده کاهش قیمت لوازم خانگی
نماد برتر- مدیرکل صنایع فلزی وزارت صنعت از عرضه اختصاصی ورق های فولادی به تولید کنندگان لوازم خانگی طی هفته جاری خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری قیمت ها کاهش می یابد.
"قشکر" ۸۵ریال سود ساخت
نماد برتر- شرکت شکر در اطلاعات و صورت های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۳۱شهریور ۱۳۹۹ اعلام کرد که برای هرسهم ۸۵ریال سود ساخته است
سپیدار آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی معرفی شد / برنامه های آتی و جذابیت ها
نماد برتر- رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سپیدار سیستم آسیا با اعلام آخرین وضعیت مالی و عملکردی این شرکت ۲۰ میلیارد تومانی از برنامه های آتی و جذابیت های سرمایه گذاری خبر دادند.
در شرایط جنگ اقتصادی، تامین کالاهای اساسی اولویت دولت بوده است
نماد برتر- در جلسه روز یکشنبه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، گزارش وزارت خانه های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت از نحوه تامین و توزیع کالاهای اساسی در سال آینده ارائه شد.
زمان افزایش سرمایه ۶۷ تا ۱۱۳۰ درصدی چهار شرکت + مجمع ۵ نماد دیگر
نماد برتر- زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده ۹ شرکت برای تصویب صورت های مالی، افزایش سرمایه و انتخاب اعضای هیات مدیره اعلام شد.
هشدار به فروشگاه‌های زنجیره‌ای درباره گران فروشی مرغ
نماد برتر- معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران اعلام کرد که با سهمیه داران و فروشگاه‌های زنجیره‌ای که خارج از عرضه شبکه مرغ، به بهانه فروش قطعه‌بندی مرغ، آن را بالاتر از نرخ مصوب می‌فروشند برخورد می‌شود و در صورت تداوم روند قطعه بندی و فروش با نرخ جدید در فروشگاه های زنجیره‌ای، عرضه این محصول در این مراکز قطع می‌شود.
زمان افزایش سرمایه ۴۶ و ۱۰۰ درصدی + مجمع پنج شرکت
نماد برتر- زمان برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده ۷ شرکت بورسی و فرابورسی برای تصویب صورت های مالی، افزایش سرمایه، انتخاب اعضای هیات‌مدیره و ... اعلام شد.